Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Logisti v Sloveniji še vedno zaznavajo razmeroma visoke stopnje rasti; če bo udarila ohladitev, se ji bodo prilagodili
(Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic (Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: V novi uredbi predlagamo, da bi bila cena mesečne vozovnice 26-kratnik cene enkratne vozovnice, letna vozovnica pa bi bila osemkratnik mesečnih vozovnic.
Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Nakup robotov postane ekonomsko upravičen, ko cena delovne sile v skladišču oziroma trgovini doseže 26 tisoč evrov na leto – pri nas je zdaj cena okoli 18 tisoč evrov na leto, v izračun niso všteti stroški okvar hrbtenice
(Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... (Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... Stefan Krauter je pred 35 leti zagnal logistično podjetje s petimi zaposlenimi, zdaj poslujejo v 30 državah. Na Brniku bo investiral 25 milijonov evrov v nov logistični center.
Za Pošto Slovenije bo letos začel delati Yaskawin robot Za Pošto Slovenije bo letos začel delati Yaskawin robot Robota bodo testirali na paketih nenaslovljene direktne pošte v Mariboru, možnosti za robotizacijo pa vidijo tudi na drugih oddelkih

Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024

Čas branja: 1 min
06.10.2017  11:15
S protokolom o poteku načrtovanja in izgradnje južnega dela tretje razvojne osi so potrdili grobo časovnico posodobitvi cestne povezave z Belo krajino.
Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024
Protokol o poteku načrtovanja in izgradnje južnega dela tretje razvojne osi so podpisali (z leve) semiška županja Polona Kambič, novomeški župan Gregor Macedoni, metliški župan Darko Zevnik, črnomaljska županja Mojca Čemas Stjepanovič in minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Borut Hočevar

To je začetek zgodovinskega dogodka za južni del tretje razvojne osi, je povedala v uvodu k podpisu protokola županja Črnomlja Mojca Čemas Stjepanovič.

V južnem delu tretje razvojne osi je sodelovanje z župani odlično že pri umeščanju v prostor, je dodal infrastrukturni minister Peter Gašperšič in povzel vsebino dogovorov, potrjenih s protokolom. Projekt je razdeljen na dva dela.

Prvi del je nekoliko krajši, sega pa od dolenjske avtoceste mimo Novega mesta in Revoza do priključka Osredek. Ta del je sofinanciran z evropskimi sredstvi. Gradbeno dovoljenje bo pridobljeno do konca prihodnjega leta. To je pogoj za črpanje evropskih sredstev. Ta del bodo začeli graditi leta 2019, dokončanje je predvideno leta 2022.

Drugi del sega od Osredka do Malin vključno s predorom Gorjanci. Gradbena dovoljenja bodo pridobljena leta 2019, gradnja se bo začela leta 2020, končala pa 2024. Natančnejša časovnica in druge aktivnosti bodo določeni v šestletnem operativnem načrtu, ki bo predvidoma sprejet na vladi najkasneje v začetku prihodnjega leta.

»Imamo veliko podporo, ne bomo vam dali miru, gospod minister, še 2018 in 2022 vas bomo fajn stiskali, da bo projekt realiziran,« je po podpisu napovedala Čemas Stjepanovičeva. »Tudi jaz ne bom dal miru,« ji je obljubil minister Gašperšič.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku

Avstrijski logist cargo-partner je danes na Brniku uradno zagnal naložbo v logistični center, iz katerega bodo servisirali srednjo in...

TRANS-LOG
Novice
Novice Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryanairov? 10

Junija letos je začela veljati novela zakona o železniškem prometu, ki omogoča prost dostop do železniške infrastrukture tudi v...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Tovarni Magna v Hočah bomo zgradili železniško progo

Vlada je potrdila predlog ministrstva za infrastrukturo in progo do Magne in do letališča Maribor uvrstila v načrt razvojnih programov...

TRANS-LOG
Novice
Novice (fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana...

TRANS-LOG
Novice
Novice Uganka: v SŽ-Potniški promet prodajo vedno manj vozovnic, prihodki družbe pa rastejo 1

Število potnikov na železnicah zadnja leta upada, prihodki družbe SŽ-Potniški promet pa so lani zrasli za 15 odstotkov na 105...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kako bo Alenka Bratušek gradila ceste in železnice 3

Pri cestah bosta prioriteta tretja razvojna os in druga cev predora Karavanke, na železnicah pa v ospredju ostaja drugi tir, ki ga bomo...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Pregled naložb: kam letijo milijoni za nove logistične centre

Najbolj živahno je v okolici letališča Brnik in v okolici Žalca, zaradi hitre rasti poslov pa so za logiste zanimive vse lokacije ob...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice 39

Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let...