(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančna konstrukcija gradnje #2tir zaprta Kaj vse še manjka, da bo finančna konstrukcija gradnje #2tir zaprta Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta - kaj vse še manjka EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje
Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne dovolilnice, denar pa razdelimo tistim, ki ne uporabljajo avtomobila
Kje je zdaj postopek prodaje Intereurope in kdaj bo znano, ali bo prevzem? Kje je zdaj postopek prodaje Intereurope in kdaj bo znano, ali bo prevzem? Ponudbe so na mizi, kdaj pa bo znano več o tem, kako naprej?
Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in razpršenim portfeljem

Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024

Čas branja: 1 min
06.10.2017  11:15
S protokolom o poteku načrtovanja in izgradnje južnega dela tretje razvojne osi so potrdili grobo časovnico posodobitvi cestne povezave z Belo krajino.
Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024
Protokol o poteku načrtovanja in izgradnje južnega dela tretje razvojne osi so podpisali (z leve) semiška županja Polona Kambič, novomeški župan Gregor Macedoni, metliški župan Darko Zevnik, črnomaljska županja Mojca Čemas Stjepanovič in minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Borut Hočevar

Obveščaj me o novih člankih:  

To je začetek zgodovinskega dogodka za južni del tretje razvojne osi, je povedala v uvodu k podpisu protokola županja Črnomlja Mojca Čemas Stjepanovič.

V južnem delu tretje razvojne osi je sodelovanje z župani odlično že pri umeščanju v prostor, je dodal infrastrukturni minister Peter Gašperšič in povzel vsebino dogovorov, potrjenih s protokolom. Projekt je razdeljen na dva dela.

Prvi del je nekoliko krajši, sega pa od dolenjske avtoceste mimo Novega mesta in Revoza do priključka Osredek. Ta del je sofinanciran z evropskimi sredstvi. Gradbeno dovoljenje bo pridobljeno do konca prihodnjega leta. To je pogoj za črpanje evropskih sredstev. Ta del bodo začeli graditi leta 2019, dokončanje je predvideno leta 2022.

Drugi del sega od Osredka do Malin vključno s predorom Gorjanci. Gradbena dovoljenja bodo pridobljena leta 2019, gradnja se bo začela leta 2020, končala pa 2024. Natančnejša časovnica in druge aktivnosti bodo določeni v šestletnem operativnem načrtu, ki bo predvidoma sprejet na vladi najkasneje v začetku prihodnjega leta.

»Imamo veliko podporo, ne bomo vam dali miru, gospod minister, še 2018 in 2022 vas bomo fajn stiskali, da bo projekt realiziran,« je po podpisu napovedala Čemas Stjepanovičeva. »Tudi jaz ne bom dal miru,« ji je obljubil minister Gašperšič.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? 19

Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru....

TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...

TRANS-LOG
Novice
Novice Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču 4

SHS Aviation je obvestil ministrstvo za infrastrukturo, da odpovedujejo najemno pogodbo s šestmesečnim odpovednim rokom, v tem času bodo...