Optimizacija procesov s pomočjo digitalizacije v podjetju cargo-partner
04.05.2018 17:57
Podjetje cargo-partner si nenehno prizadeva postati glavni ponudnik informacijskih storitev svojim strankam, med drugim tudi z razvojem celovite strategije za digitalizacijo. V podjetju so hitro ...
Več ▼

Podjetje cargo-partner si nenehno prizadeva postati glavni ponudnik informacijskih storitev svojim strankam, med drugim tudi z razvojem celovite strategije za digitalizacijo.

V podjetju so hitro ugotovili, da je digitalizacija za uspeh na področju mednarodne logistike izjemno pomembna. Njihova strategija za digitalizacijo temelji na integraciji vseh partnerjev in postopkov v oskrbovalni verigi, večji preglednosti in kakovosti podatkov ter trdnih temeljih za učinkovita sodelovanja, pretok blaga in informacij pa dosegajo s tesnim sodelovanjem s svojimi strankami.

Osnova te strategije, ki se uporablja v vsem podjetju, je platforma za upravljanje oskrbovalne verige SPOT. Iz preprostega sledilnega sistema, predstavljenega leta 2000, so leta 2016 po dolgoletni nadgradnji razvili novo različico platforme, ki podjetju in njegovim partnerjem omogoča natančno ocenjevanje kakovosti notranjih postopkov ter večjo učinkovitost, točnost in storilnost. Po več kot eno leto trajajoči načrtovalni fazi in šestmesečni pilotni fazi evropskega cestnega prometa so platformo SPOT razvili tudi za potrebe svetovnega zračnega in pomorskega prometa.

Večja preglednost in manj administrativnih postopkov

Vsak zaposleni v podjetju ima na platformi SPOT lastno nadzorno ploščo za organiziranje dnevnih nalog in zaznavanje ter odpravljanje napak. Centralizirano nadzorovanje zmogljivosti in redno objavljanje rezultatov zaposlenim omogoča nadzor nad trenutnim stanjem in bodočimi nalogami, na lastnih nadzornih ploščah pa lahko stanje svojega prevoza preverjajo tudi stranke.

Nova platforma zagotavlja vse podatke, ki jih stranke potrebujejo za pridobivanje ustreznih informacij vzdolž oskrbovalne verige, omogoča pa tudi enostavnejšo notranjo in zunanjo komunikacijo in izogib napakam ter nesporazumom.

Izboljšana kakovost podatkov in storilnost

Glavno merilo podjetja za ocenjevanje kakovosti storitve je bila točnost vnesenih podatkov v odnosu do časa in vsebine, ki so jo preračunali glede na standardizirana minimalna merila za različne vrednosti (pričakovan čas odhoda, pripravljenost tovora, nalaganje dokazov o dostavi). Integracija platforme SPOT je podjetju cargo-partner omogočila dosledne visokokakovostne informacijske storitve širom sveta. Kakovost informacij se je, zahvaljujoč lastnostim sistema, v prvih šestih mesecih s 25 % povzpela na 90 % in naj bi do sredine leta 2018 dosegla 97 %. Namen podjetja pa je zagotovitev nenehne izboljšave vseh postopkov v podjetju.

Vzdrževanje vseh potrebnih struktur in kompetenc je zahtevalo precej truda, kar se odraža v dodelitvi sredstev s strani vodstva podjetja. Po besedah Christine Hainbuchner, vodje za komunikacijo in oglaševanje, se podjetje vključuje v oskrbovalno verigo strank z namenom doseganja trajnostnega napredka pri kakovosti postopkov, kar je mogoče doseči le z odlično programsko opremo in kakovostnimi podatki. Povedala je še, da vodstvo podjetja približno polovico svojega časa in sredstev nameni z digitalizacijo povezanim vprašanjem.

Platformo SPOT po svetu trenutno uporablja 20.000 ljudi.