Kako bo zapiranje pristanišč in tovarn v Aziji odmevalo na policah trgovin v Sloveniji?
Tretje največje pristanišče na Kitajskem je zaradi okuženega delavca zaprto že teden dni: zaradi dodatnih motenj v oskrbovalnih verigah se podaljšujejo potovalni časi in manjša zanesljivost oskrbe, cene ladijskih prevozov zabojnikov iz Kitajske do Luke Koper so poskočile za desetkrat
Prijavite se na eNovice z zgodbami o uspešnih podjetjih, kako jim uspeva in kaj načrtujejo.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje pisma urednice Izvozniki. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.
Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.
Zaprtje tretjega največjega kitajskega pristanišča Ningbo-Žoušan ob enem potrjenem primeru okužbe je slab obet za normalizacijo globalnih dobaviteljskih verig in trgovine. Podobno prakso imajo tudi v Vietnamu, kjer proizvajajo številne izdelke, ki v času decembrske nakupovalne mrzlice polnijo prodajne police na zahodu.
Foto: Shutterstock
V nadaljevanju:
Čakalne vrste ladij za privez v velikih pristaniščih po svetu se podaljšujejo. Pred pristanišči po svetu te dni čaka 350 velikih kontejnerskih ladij s skupno zmogljivostjo 2,4 milijona zabojnikov.
- Kakšne so cene prevoza ladijskega zabojnika iz Kitajske proti Evropi
- Za kolikokrat so zrasle cene v primerjavi z obdobjem pred epidemijo
- Kakšne motnje v dobavah pričakujejo slovenski trgovci zaradi novih težav v oskrbovalnih verigah
- Za koliko bodo zrasle cene v trgovinah in kateri izdelki bodo dražji
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Epidemija podira ravnotežje med povpraševanjem in ponudbo, pritisk v oskrbovalnih verigah se povečuje: rastejo cene surovin, ladijskega prevoza in energentov, pri nekaterih materialih in izdelkih cena sploh ni več pomembna, šteje le dobavljivost.
Pred povezanima pristaniščema Los Angeles in Long Beach v Kaliforniji čaka več kot 70 kontejnerskih ladij, pred New Yorkom jih je vsaj deset, pred pristaniščem Savannah na vzhodni obali ZDA pa 24
Proizvajalci zabojnikov, ki so večinoma na Kitajskem, bodo letos proizvedli 5,4 milijona novih zabojnikov (TEU), kar je skoraj dvakrat več kot leta 2019, a zabojnikov še vedno primanjkuje. Kaj se dogaja?
Industrija nosljivih fitnes spremljevalcev aktivnosti ima vse več strank, saj ljudje tudi zaradi koronavirusa večji poudarek dajejo zdravju, gibanju in dobremu počutju. Tudi med Slovenci so bile lani zelo priljubljene pametne ure, zaradi kolesarskega buma se dobro prodajajo tudi kolesarski števci. Najnovejša nosljiva tehnologija nam ponuja ogromno podatkov – od našega počutja, spanja, števila narejenih korakov pa do srčnega utripa. Pregledali smo trg nosljivih fitnes naprav in pripravili seznam tistih, ki se nam zdijo vredne vašega denarja. Kaj izbrati in koliko denarja moramo odšteti za samosledenje?
Na ladjarskih portalih poročajo o rekordnih vrstah čakajočih ladij pred terminalom; vrste se podaljšujejo tudi drugje po svetu, ujetih naj bi bilo skupaj 350 velikih kontejnerskih ladij