PMM

Streznitev: kaj razkriva načrt za prenovo železnic do leta 2027?

Dobra novica je, da bo letos prenovljena proga čez Zidani Most, do leta 2022 pa tudi proga do Šentilja. Slaba novica: do leta 2027 ne bomo usposobili nobene regionalne proge za bolj pretočen potniški promet okoli Ljubljane.

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

24.01.2020 17:41
Dopolnjeno: 24.01.2020 17:41
Čas branja: 5 min
Streznitev: kaj razkriva načrt za prenovo železnic do leta 2027?
Glavna nevralgična točka železniškega omrežja ostaja Ljubljana, kjer se še sploh nismo začeli pogovarjati o rešitvah za umik tovornega prometa iz središča mesta. Foto: Jure Makovec

V nadaljevanju:

- Katere otvoritve prenovljenih odsekov bodo na vrsti letos

- Kateri projekti na regionalnih progah so pripravljeni in zakaj se bomo nanje načakali

- Ali bodo novi Stadlerjevi vlaki za 320 miljonov evrov zares pomenili veliko izboljšavo v potniškem prometu na naših progah

- Koliko potnikov bomo zares lahko prestavili na železnice

- Kaj je glavni izziv slovenskega železniškega omrežja in zakaj nihče ne išče rešitve

 

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 14,99 EUR

     

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa.

  • FINANCE
    Manager
    Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec
    Manager
    ManagerNataša Koražija Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec 2

    Doslej so bili vsi železniški projekti za Slovenijo predragi, ekonomsko neučinkoviti in politično neizvedljivi, minister Vrtovec pa pravi: vse lahko rešimo, denar ni težava!

    FINANCE
    Transport in logistika
    Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake
    Transport in logistika
    Transport in logistikaNataša Koražija Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake

    Prometni ministri Nemčije, Francije, Avstrije in Švice so se s šefi Deutsche Bahna, SNCF, avstrijskih železnic ÖBB in švicarskih SBB dogovorili o širitvi omrežja mednarodnih nočnih vlakov v Evropi

    FINANCE
    PMM
    (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo 3

    Konkurenčen javni železniški potniški promet bi lahko dobili do leta 2030, v celoti pa do leta 2050. Okvirna ocena naložb v infrastrukturo, ki bi omogočala uvedbo taktnega potniškega prometa, je od tri do štiri milijarde evrov. V to številko še ni vključena poglobitev tirov v Ljubljani.

    FINANCE
    PMM
    Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet?
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet? 3

    V noveli resolucije o razvoju prometa do leta 2030 so na ministrstvu za infrastrukturo prvič doslej konkretno zapisali, da bodo proge imele prednost pred širitvijo avtocestnega obroča

    IZVOZNIKI
    Novice
    EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
    Izvozniki.si
    NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

    Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

    Društvo distrofikov Slovenije
    Medicina danes
    Redakcija Medicina danes Društvo distrofikov Slovenije

    Društvo distrofikov združuje osebe z živčno-mišičnimi obolenji (ŽMO), to so dedna, kronična, degenerativna in progresivna obolenja, ki neposredno ali posredno prizadanejo mišice.

    Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
    Medicina danes
    Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

    Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.

    Slovenija
    Makularne distrofije
    Medicina danes
    SlovenijaDoc. dr. Martina Jarc Vidmar* Makularne distrofije

    Makularne distrofije so prirojena dedna obolenja mrežnice, pri katerih pride do postopnega slabšanja centralnega vida zaradi napredujoče okvare fotoreceptorjev v rumeni pegi (makuli). Pri začetnih oblikah nekaterih distrofij je lahko očesno ozadje pri otrocih sprva normalno. Na distrofije moramo pomisliti pri otrocih z obojestransko slabo vidno ostrino, ki se ne popravi kljub optimalni optični korekciji z očali; pogosto je v širši družini že nekdo, ki ima podobne težave z vidom. Nekatere distrofije se pojavijo tudi pozneje v življenju