PMM

Za prenovo zastarele gorenjske proge so našli denar v podnebnem skladu

Proga proti Jesenicam je dotrajana in ker je povezava enotirna, vlaki ves čas nekaj čakajo na izogibališčih. Dobra novica je, da bodo prenovo začeli letos, slaba pa, da bodo končali šele leta 2027. Do takrat naj bi v prostor umestili drugi tir proti Gorenjski.

Podporniki obveščajo

FINANCE
PMM
Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Slovenski Kontron podpisal zavezo k Podnebni pogodbi Mestne občine Kranj

Tako bodo kranjski občini pomagali zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida za 80 odstotkov

FINANCE
PMM
Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb
Pametna mesta in mobilnost
DALJINSKO ODČITAVANJE PORABE ENERGENTOV
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta Enostavna rešitev za izboljšanje energetske učinkovitosti stavb

Za razliko od statičnih cenovnih modelov, ki se ne prilagajajo nihajočemu povpraševanju, se sistem daljinskega odčitavanja energentov odziva na podatke v realnem času

FINANCE
PMM
 V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostPodpornik projekta V Ljubljani bo digitalno urbano platformo vzpostavil T-2

Slovenska prestolnica bo pridobila sodobno orodje za upravljanje, načrtovanje in izvajanje mestnih politik, hkrati pa bo platforma služila kot enotna informacijska in komunikacijska točka med mestno upravo, meščani in gospodarstvom.

15.01.2020 06:00
Dopolnjeno: 15.01.2020 10:07
Čas branja: 2 min
Za prenovo zastarele gorenjske proge so našli denar v podnebnem skladu
Letos naj bi začeli prenavljati odsek Podnart - Lesce - Bled, končali pa leta 2022. Projekt bo stal približno 50 milijonov evrov. Iz podnebnega sklada letos pričakujejo približno 15 milijonov evrov, enako tudi drugo leto. Foto: Jure Makovec

V nadaljevanju:

Minister za okolje in prostor Simon Zajc je napovedal, da bodo iz podnebnega sklada financirali nadgradnjo gorenjske železniške proge. Gre za projekt, ki je izpadel iz proračuna, je pa že...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 14,99 EUR

     
    mailtimer.io

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa.

  • FINANCE
    Manager
    Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec
    Manager
    ManagerNataša Koražija Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec 2

    Doslej so bili vsi železniški projekti za Slovenijo predragi, ekonomsko neučinkoviti in politično neizvedljivi, minister Vrtovec pa pravi: vse lahko rešimo, denar ni težava!

    FINANCE
    Transport in logistika
    Pred 116 leti smo dobili dvotirni železniški predor Karavanke, v 21. stoletju bo proga na zahod enotirna
    Transport in logistika
    Transport in logistikaNataša Koražija Pred 116 leti smo dobili dvotirni železniški predor Karavanke, v 21. stoletju bo proga na zahod enotirna 6

    V predoru Karavanke so v nekaj urah namestili nove tire, proga pa bo zaprta do septembra; ves tovorni železniški promet za zahodno Evropo od oktobra lani poteka čez mejni prehod Šentilj

    FINANCE
    Manager
    (Načrt za okrevanje) To so projekti, s katerimi bodo po Evropi zaganjali gospodarstvo
    Manager
    ManagerNataša Koražija (Načrt za okrevanje) To so projekti, s katerimi bodo po Evropi zaganjali gospodarstvo 10

    V Sloveniji bomo z denarjem iz načrta za okrevanje in odpornost gradili domove za starejše in infekcijsko kliniko v Ljubljani in Mariboru. Denar bo tudi za zeleno energetiko, trajnostno mobilnost in gradbeništvo, digitalizacijo, inovativno rabo zemljišč in raziskave. Pregledali smo, kakšne projekte so pripravili po Evropi.

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

    FINANCE
    PMM
    (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo 3

    Konkurenčen javni železniški potniški promet bi lahko dobili do leta 2030, v celoti pa do leta 2050. Okvirna ocena naložb v infrastrukturo, ki bi omogočala uvedbo taktnega potniškega prometa, je od tri do štiri milijarde evrov. V to številko še ni vključena poglobitev tirov v Ljubljani.

    Tovarna
    Novice
    Ob 660 milijonih evrov razvojnih spodbud prioriteta tudi digitalna preobrazba
    Tovarna leta
    NoviceSTA Ob 660 milijonih evrov razvojnih spodbud prioriteta tudi digitalna preobrazba

    Podjetja lahko letos računajo na 248 milijonov evrov nepovratnih in 410 milijonov evrov povratnih sredstev

    FINANCE
    PMM
    Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet?
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet? 3

    V noveli resolucije o razvoju prometa do leta 2030 so na ministrstvu za infrastrukturo prvič doslej konkretno zapisali, da bodo proge imele prednost pred širitvijo avtocestnega obroča

    FINANCE
    Nova revija Finance: panoge prihodnosti
    PRO
    Finance
    NOVA REVIJA FINANCE
    Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

    Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti