Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper
Sedanja proga Torino - Lyon je bila zgrajena leta 1870, v času, ko je bila Savoja predana Franciji in so hoteli železniško povezavo. Gre za progo z velikimi nakloni, operaterji morajo za vožno uporabljati po tri lokomotive, predori pa so preozki za tovorni promet
Ne spreglejte novic s področja transporta in logistike!
Prijavite se na brezplačne e-novice.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena Transport in logistika. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.
Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.
Laurens Jan Brinkhorst, nekdanji koordinator mediteranskega koridorja: Čedalje bolj postaja jasno, da ima proga Torino - Lyon velik geostrateški pomen, ker je to edina zahodno-vzhodna povezava južno od Alp. Alpe zdaj prečkamo v smeri sever–jug, tak primer sta predor Gotthard ali Brenner - ni pa nobene povezave med zahodom in vzhodom
V nadaljevanju:
Matteo Salvini, šef Lige, notranji minister in podpredsednik italijanske vlade zagovarja gradnjo proge Lyon - Torino, med drugim s trditvijo, da bo zaradi proge mogoče računati na 50 tisoč...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Slovenci, ki živijo in delajo v tujini, se ob bolj ali manj rednih obiskih dežele na sončni strani Alp zelo radi odpravijo tudi na izlete. Zato smo jih povprašali, kateri kotički so tisti, ki jih najpogosteje obiščejo, ko se vračajo v Slovenijo, in zakaj jih priporočajo za toplejše dni tudi nam.
Škodinega aljaškega medveda, za katerim so Slovenci pred leti ponoreli in ga razgrabili, še preden so ga videli, so skrbno osvežili. Čeprav je dobil že električnega brata enyaka, v Škodi prav s kodiaqom plačujejo račune elektrifikacije