Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Ne, ni se začela gradnja Emonike. Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da je začetek gradnje potniškega centra še nekoliko bolj oddaljen
Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Šef DRSI Damir Topolko je vsako leto podpisal za 400 do več kot 700 milijonov evrov pogodb, javnost pa je bolj občutljiva pri številkah, ki si jih lažje predstavlja
Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski družbi KLM, ki je peti največji letalski prevoznik na svetu
Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Sedanja proga Torino - Lyon je bila zgrajena leta 1870, v času, ko je bila Savoja predana Franciji in so hoteli železniško povezavo. Gre za progo z velikimi nakloni, operaterji morajo za vožno uporabljati po tri lokomotive, predori pa so preozki za tovorni promet
Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Pri Nomagu so 8. avgusta podpisali pogodbo za nakup stoodstotnega deleža brežiškega Integral Brebusa z 90 avtobusi in 120 zaposlenimi

(fotogalerija) Tako je videti novi center cargo-partnerja na Brniku

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
infrastruktura   dodaj
skladišča   dodaj
promet   dodaj
digitalizacija   dodaj
gradbeništvo   dodaj
 
Čas branja: 1 min
05.08.2019  17:38
Pri cargo-partnerju so v 11 mesecih zgradili logistični center na 25 tisoč kvadratnih metrih, dejavnost na novi lokaciji bodo zagnali še ta mesec
(fotogalerija) Tako je videti novi center cargo-partnerja na Brniku
Lokacijo na Brniku so izbrali, ker jim omogoča oskrbo trgov Nemčije, Avstrije, Italije, Romunije, Češke in Slovaške ter drugih trgov v okolici.
Foto: Protim Ržišnik Perc / Miran Kambič

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
infrastruktura   dodaj
skladišča   dodaj
promet   dodaj
digitalizacija   dodaj
gradbeništvo   dodaj

Pri avstrijskem logistu cargo-partner so lani konec poletja začeli graditi logistični center na Brniku, ki je doslej njihov največji kompleks v regiji. V novem centru bodo skladiščili izdelke za celotno regijo in servisirali kupce v srednji in jugovznodni Evropi. Te dni so začeli seliti pisarne in skladišča iz Ljubljane na Brnik, koprska pisarna cargo-partnerja pa bo ostala v Serminu. Naložbo v višini 25 milijonov evrov je financirala avstrijska matična družba.

Logist cargo-partner je v lasti Stefana Krauterja, intervju z njim lahko preberete na tej povezavi.

Preberite tudi: cargo-partner je v 11 mesecih zgradil nov logistični center na Brniku, te dni selijo posel na Gorenjsko.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Pretovor avtomobilov v Luki Koper upada, glavni vir težav je Turčija 3

V prvem polletju tega leta so v Luki Koper pretovorili za 16 odstotkov manj avtomobilov kot v istem obdobju lani

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? 29

Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski...

TRANS-LOG
Novice
Novice Kako me je Flixbus pripeljal z dopusta 8

Margaret Thatcher pripisujejo izrek: Kdor se pri 30 letih še vozi z javnim potniškim prometom, je zguba. Čeprav te snobovske izjave...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Darsov megaprojekt: prihajajo novi posli in priložnosti za nove meganeumnosti

Tretja razvojna os je predvsem političen projekt, pri katerem se naložba ne bo povrnila z dodatnimi prilivi iz cestnin. Zato bo koristno,...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prvi razpisi za tretjo razvojno os: kaj vse bo podražilo gradnjo ceste okoli Novega mesta 2

Za gradnjo avtoceste Draženci–Gruškovje je Dars plačal 8,8 milijona evrov po kilometru, za gradnjo odseka okoli Novega mesta pa je...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Multinacionalka Kuehne + Nagel prevzema štajerski Jöbstl, kaj to pomeni za Slovenijo?

»Z nakupom Jöbstla se bomo uvrstili med največje ponudnike na področju cestnih prevozov v Sloveniji,« pravi Borut Vrviščar, šef...

TRANS-LOG
Novice
Novice Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko?

Ne, ni se začela gradnja Emonike. Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Na Dars je v novem krogu prispelo pet ponudb za Karavanke, najcenejši spet – pričakovano – turški Cengiz Insaat 6

Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek po zadržanju postopka oddaje javnega naročila za Karavanke, zato so na Darsu danes...