Tekma mastodonov: ladjarji kupujejo čedalje večje ladje, novi rekorder je MSC. Kaj to pomeni za pristanišča? Tekma mastodonov: ladjarji kupujejo čedalje večje ladje, novi rekorder je MSC. Kaj to pomeni za pristanišča? V Evropo je priplula največja kontejnerska ladja MSC Gülsün z nosilnostjo več kot 23.756 zabojnikov
Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da je začetek gradnje potniškega centra še nekoliko bolj oddaljen
Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Šef DRSI Damir Topolko je vsako leto podpisal za 400 do več kot 700 milijonov evrov pogodb, javnost pa je bolj občutljiva pri številkah, ki si jih lažje predstavlja
Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski družbi KLM, ki je peti največji letalski prevoznik na svetu
Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Sedanja proga Torino - Lyon je bila zgrajena leta 1870, v času, ko je bila Savoja predana Franciji in so hoteli železniško povezavo. Gre za progo z velikimi nakloni, operaterji morajo za vožno uporabljati po tri lokomotive, predori pa so preozki za tovorni promet

Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
letalstvo   dodaj
letališča   dodaj
letalski prevozniki   dodaj
potniki   dodaj
Adria Airways dodaj
 
Čas branja: 4 min
18.06.2019  12:40
Iz Budimpešte, kjer so leta 2012 ostali brez nacionalnega prevoznika, zdaj leti 44 letalskih letalskih družb, iz Talina pa 16; na obeh letališčih število potnikov narašča hitreje kot v Ljubljani
Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air
Na pogorišču madžarskega Maleva je ostalo 240 milijonov evrov dolgov.
Foto: Shutterstock

V nadaljevanju:

– Ob težavah v Adrii Airways in vnovičnih pozivih po državni pomoči raziskujemo, kaj pomeni morebitni propad letalske družbe za potnike

– Koliko potnikov je bilo na letališčih v Talinu in Budimpešti ob propadu nacionalnih letalskih prevoznikov in koliko jih je zdaj?

– Kako so se v Estoniji in kako na Madžarskem soočili s propadom nacionalnih prevoznikov?

– Kako je Adria sodelovala z novoustanovljenim estonskim državnim prevoznikom Nordico?

– Zakaj v Budimpešti tako hitro povečujejo število potnikov in kakšno vlogo ima pri tem madžarski nizkocenovni prevoznik Wizz Air?

Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Pretovor avtomobilov v Luki Koper upada, glavni vir težav je Turčija 3

V prvem polletju tega leta so v Luki Koper pretovorili za 16 odstotkov manj avtomobilov kot v istem obdobju lani

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? 29

Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Darsov megaprojekt: prihajajo novi posli in priložnosti za nove meganeumnosti

Tretja razvojna os je predvsem političen projekt, pri katerem se naložba ne bo povrnila z dodatnimi prilivi iz cestnin. Zato bo koristno,...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prvi razpisi za tretjo razvojno os: kaj vse bo podražilo gradnjo ceste okoli Novega mesta 2

Za gradnjo avtoceste Draženci–Gruškovje je Dars plačal 8,8 milijona evrov po kilometru, za gradnjo odseka okoli Novega mesta pa je...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Multinacionalka Kuehne + Nagel prevzema štajerski Jöbstl, kaj to pomeni za Slovenijo?

»Z nakupom Jöbstla se bomo uvrstili med največje ponudnike na področju cestnih prevozov v Sloveniji,« pravi Borut Vrviščar, šef...

TRANS-LOG
Novice
Novice Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko?

Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da je začetek gradnje potniškega...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Na Dars je v novem krogu prispelo pet ponudb za Karavanke, najcenejši spet – pričakovano – turški Cengiz Insaat 6

Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek po zadržanju postopka oddaje javnega naročila za Karavanke, zato so na Darsu danes...

TRANS-LOG
Novice
Novice Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa?

Pri Nomagu so 8. avgusta podpisali pogodbo za nakup stoodstotnega deleža brežiškega Integral Brebusa z 90 avtobusi in 120 zaposlenimi