Transport in logistika

Moderni vlaki na makadamu: naročili smo švicarske vlake. Kdaj se bomo vozili kot Švicarji?

Slovenske železnice so pri švicarskem proizvajalcu Stadler naročile za 320 milijonov evrov modernih potniških vlakov, ki pa bodo vozili tako rekoč po makadamu. Če hočemo spodobne proge, bomo morali vanje dolgoročno vložiti še približno pet milijard evrov, zgolj za drugi tir gorenjske proge potrebujemo 1,5 milijarde.

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPodpornik projekta cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)

Lastnik in ustanovitelj podjetja Stefan Krauter se je po 40. letih odločil prodati podjetje

13.06.2019 21:00
Dopolnjeno: 21.06.2019 11:03
Čas branja: 10 min
Moderni vlaki na makadamu: naročili smo švicarske vlake. Kdaj se bomo vozili kot Švicarji?
50 do 55 kilometrov je potovalna hitrost potniških vlakov na Slovenskih železnicah. Z novimi vlaki se to ne bo bistveno spremenilo.

V nadaljevanju:

  • Kolikšen delež poti Slovenci v povprečju opravimo z vlakom?
  • Koliko časa traja vožnja med Ljudljano in nekaterimi drugimi mesti, s kakšno hirostjo vozijo potniški vlaki?
  • Zakaj se  hitrost vožnje zaradi novih vlakov ne bo bistveno povečala?
  • Koliko bi  morali investirali v taktni regionalni železniški promet, da bi razbremenili ljubljansko obvoznico in bi ne bilo potrebno njeno širjenje?
  • Koliko smo doslej investirali v cestno in koliko v želežniško infrastrukturo ter koliko od investicij v železniško infrastrukturo  je bilo namenjeno tovornemu, koliko pa potniškemu prometu?
  • Katere investicije v železniške proge so trenutno v teku in katere so načrtovane?

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

  • Članek je na voljo le naročnikom.
  • 3-MESEČNI DOSTOP SAMO 14,99 EUR

     

    ✔ Neomejen dostop do vseh vsebin.

    Dostop do poslovnih Internetvjujev.

    Dostop do FINANCE POSLOVNI storitev.

    Finance aplikacija za iOS in Android.

    Dostop do Vlagatelja Maksa.

  • Finance - testni dostop

    [Omejena ponudba] Odklenite celotno vsebino članka in izkoristite 14-dnevni testni spletni dostop do Finance.si!

    14-dnevni spletni dostop se ob izteku zaključi in vas ne zavezuje k naročilu časnika Finance. Povezavo do naročilnice najdete » TUKAJ «.

    Finance testni dostop

    FINANCE
    Manager
    Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec
    Manager
    ManagerNataša Koražija Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec 2

    Doslej so bili vsi železniški projekti za Slovenijo predragi, ekonomsko neučinkoviti in politično neizvedljivi, minister Vrtovec pa pravi: vse lahko rešimo, denar ni težava!

    FINANCE
    Transport in logistika
    Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake
    Transport in logistika
    Transport in logistikaNataša Koražija Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake

    Prometni ministri Nemčije, Francije, Avstrije in Švice so se s šefi Deutsche Bahna, SNCF, avstrijskih železnic ÖBB in švicarskih SBB dogovorili o širitvi omrežja mednarodnih nočnih vlakov v Evropi

    IZVOZNIKI
    Novice
    Kam vse se lahko to poletje odpravite z vlakom
    Izvozniki.si
    NoviceAleš Ogorevc Kam vse se lahko to poletje odpravite z vlakom

    Glede na sproščanje epidemioloških ukrepov Slovenske železnice pričakujejo v prihodnjih mesecih spet več potovanj z vlaki

    FINANCE
    PMM
    Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet?
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija Bomo res temeljito reformirali prometno politiko in železnice usposobili za dostojen potniški promet? 3

    V noveli resolucije o razvoju prometa do leta 2030 so na ministrstvu za infrastrukturo prvič doslej konkretno zapisali, da bodo proge imele prednost pred širitvijo avtocestnega obroča

    FINANCE
    PMM
    (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo 3

    Konkurenčen javni železniški potniški promet bi lahko dobili do leta 2030, v celoti pa do leta 2050. Okvirna ocena naložb v infrastrukturo, ki bi omogočala uvedbo taktnega potniškega prometa, je od tri do štiri milijarde evrov. V to številko še ni vključena poglobitev tirov v Ljubljani.

    FINANCE
    Transport in logistika
    Zakaj ne potrebujemo hitrih prog za 300 na uro, ampak integrirani taktni vozni red po zgledu Švice
    Transport in logistika
    Transport in logistikaNejc Geržinič Zakaj ne potrebujemo hitrih prog za 300 na uro, ampak integrirani taktni vozni red po zgledu Švice 4

    Koncept integriranega taktnega voznega reda so v osemdesetih letih razvili v Švici, zdaj pa ga vpeljujejo tudi v Avstriji, Nemčiji in na Danskem. Za kaj gre in kaj bi lahko pridobili?

    FINANCE
    PMM
    Slovenske železnice bodo v partnerstvu s T2 Rotalab povezale uporabo vlakov z izposojo električih vozil
    Pametna mesta in mobilnost
    Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija Slovenske železnice bodo v partnerstvu s T2 Rotalab povezale uporabo vlakov z izposojo električih vozil 3

    Nove storitve: potniki, ki bodo v Ljubljano pripotovali z vlakom, si bodo lahko že to jesen na železniški postaji izposodili e-avto po ugodni ceni. Kaj še pripravljajo na železnicah?

    IZVOZNIKI
    Novice
    Koliko se letos vozimo z vlakom in kako bo raslo število potnikov
    Izvozniki.si
    NoviceMladen Miković Koliko se letos vozimo z vlakom in kako bo raslo število potnikov

    Intervju z Darjo Kocjan, direktorico SŽ – Potniškega prometa