Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Ne, ni se začela gradnja Emonike. Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da je začetek gradnje potniškega centra še nekoliko bolj oddaljen
Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Šef DRSI Damir Topolko je vsako leto podpisal za 400 do več kot 700 milijonov evrov pogodb, javnost pa je bolj občutljiva pri številkah, ki si jih lažje predstavlja
Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski družbi KLM, ki je peti največji letalski prevoznik na svetu
Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Sedanja proga Torino - Lyon je bila zgrajena leta 1870, v času, ko je bila Savoja predana Franciji in so hoteli železniško povezavo. Gre za progo z velikimi nakloni, operaterji morajo za vožno uporabljati po tri lokomotive, predori pa so preozki za tovorni promet
Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Pri Nomagu so 8. avgusta podpisali pogodbo za nakup stoodstotnega deleža brežiškega Integral Brebusa z 90 avtobusi in 120 zaposlenimi

Moderni vlaki na makadamu: naročili smo švicarske vlake. Kdaj se bomo vozili kot Švicarji?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
prevozi   dodaj
železnice   dodaj
logistika   dodaj
infrastruktura   dodaj
potniški prevoz   dodaj
 
Čas branja: 10 min
13.06.2019  21:00  Dopolnjeno: 21.06.2019 11:03
Slovenske železnice so pri švicarskem proizvajalcu Stadler naročile za 320 milijonov evrov modernih potniških vlakov, ki pa bodo vozili tako rekoč po makadamu. Če hočemo spodobne proge, bomo morali vanje dolgoročno vložiti še približno pet milijard evrov, zgolj za drugi tir gorenjske proge potrebujemo 1,5 milijarde.
Moderni vlaki na makadamu: naročili smo švicarske vlake. Kdaj se bomo vozili kot Švicarji?
50 do 55 kilometrov je potovalna hitrost potniških vlakov na Slovenskih železnicah. Z novimi vlaki se to ne bo bistveno spremenilo.

V nadaljevanju:

  • Kolikšen delež poti Slovenci v povprečju opravimo z vlakom?
  • Koliko časa traja vožnja med Ljudljano in nekaterimi drugimi mesti, s kakšno hirostjo vozijo potniški vlaki?
  • Zakaj se  hitrost vožnje zaradi novih vlakov ne bo bistveno povečala?
  • Koliko bi  morali investirali v taktni regionalni železniški promet, da bi razbremenili ljubljansko obvoznico in bi ne bilo potrebno njeno širjenje?
  • Koliko smo doslej investirali v cestno in koliko v želežniško infrastrukturo ter koliko od investicij v železniško infrastrukturo  je bilo namenjeno tovornemu, koliko pa potniškemu prometu?
  • Katere investicije v železniške proge so trenutno v teku in katere so načrtovane?
Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Pretovor avtomobilov v Luki Koper upada, glavni vir težav je Turčija 3

V prvem polletju tega leta so v Luki Koper pretovorili za 16 odstotkov manj avtomobilov kot v istem obdobju lani

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? 29

Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski...

TRANS-LOG
Novice
Novice Kako me je Flixbus pripeljal z dopusta 8

Margaret Thatcher pripisujejo izrek: Kdor se pri 30 letih še vozi z javnim potniškim prometom, je zguba. Čeprav te snobovske izjave...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Darsov megaprojekt: prihajajo novi posli in priložnosti za nove meganeumnosti

Tretja razvojna os je predvsem političen projekt, pri katerem se naložba ne bo povrnila z dodatnimi prilivi iz cestnin. Zato bo koristno,...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prvi razpisi za tretjo razvojno os: kaj vse bo podražilo gradnjo ceste okoli Novega mesta 2

Za gradnjo avtoceste Draženci–Gruškovje je Dars plačal 8,8 milijona evrov po kilometru, za gradnjo odseka okoli Novega mesta pa je...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Multinacionalka Kuehne + Nagel prevzema štajerski Jöbstl, kaj to pomeni za Slovenijo?

»Z nakupom Jöbstla se bomo uvrstili med največje ponudnike na področju cestnih prevozov v Sloveniji,« pravi Borut Vrviščar, šef...

TRANS-LOG
Novice
Novice Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko?

Ne, ni se začela gradnja Emonike. Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Na Dars je v novem krogu prispelo pet ponudb za Karavanke, najcenejši spet – pričakovano – turški Cengiz Insaat 6

Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek po zadržanju postopka oddaje javnega naročila za Karavanke, zato so na Darsu danes...