Proga do Kopra je odprta, stroški sanacije so zrasli na 1,5 milijona evrov Proga do Kopra je odprta, stroški sanacije so zrasli na 1,5 milijona evrov Po razlitju kerozina: Arso je Slovenskim železnicam včeraj popoldan naročil dodatno izkpavanje, odstranili so skupaj približno 160 kubičnih metrov zemljine; glavna skrb ostaja varnost pitne vode
Adria Airways tolaži svoje potnike. Kaj delajo, da bodo boljši? Adria Airways tolaži svoje potnike. Kaj delajo, da bodo boljši? "Zavedamo se težav, Adria potrebuje strateškega partnerja. Lahko pa posluje tudi brez tega," po seriji odpovedi letov pravi novi direktor Adrie Airways Holger Kowarsch
Vročina mehča asfalt, na nemških avtocestah so omejili hitrosti. Kaj pa na Darsu? Vročina mehča asfalt, na nemških avtocestah so omejili hitrosti. Kaj pa na Darsu? Naše avtoceste imajo drugačno konstrukcijo od nemških, pravi šef Darsa Tomaž Vidic
Turško gospodarstvo v krčenju, turški Ekol v Sloveniji pa v razcvetu Turško gospodarstvo v krčenju, turški Ekol v Sloveniji pa v razcvetu Tjaša Ivačič, Ekol logistika: Letos bomo prihodke v Sloveniji potrojili

Do leta 2025 ne bo širitve vpadnic, niti novih prog, niti ljubljanskega železniškega vozlišča. Kaj lahko naredimo?

Čas branja: 5 min
22.05.2019  17:30  Dopolnjeno: 23.05.2019 11:37
Med takojšnimi ukrepi za omejevanje prometnih zastojev so uvedba enotne vozovnice, hitre avtobusne povezave, nova shema LPP, spodbujanje sopotništva, delo od doma in centri P + R
Do leta 2025 ne bo širitve vpadnic, niti novih prog, niti ljubljanskega železniškega vozlišča. Kaj lahko naredimo?
S hitrimi avtobusnimi linijami bodo pridobili predvsem uporabniki, ki imajo cilj ali začetek poti v centru Ljubljane. Če morajo uporabiti tudi mestni potniški promet, bodo še vedno imeli težave, ker avtobusna in železniška postaja nista najbolje povezani v sistem LPP.
Foto: Jure Makovec

V nadaljevanju:

- Za koliko se je v zadnjih letih povečalo število zaposlenih, ki se iz drugih občin vozijo na delo v Ljubljano

- Katere ukrepe za večjo pretočnost pripravljajo na Darsu - poleg upočasnjevanja prometa

- Zakaj je najbolj obremenjen del ljubljanskega obroča med BTC, Bežigradom in Šiško

- Kako bi lahko z agresivnejšimi ukrepi spodbudili javni potniški promet

- Zakaj je težava, da avtobusna in železniška postaja v Ljubljani nista najbolje povezani s sistemom LPP

Celotni članek je na voljo le naročnikom.

Berite Finance že za 1 EUR

 

Naročnina brez vezave – odpoved kadarkoli

Plačilo prek spleta – dostop takoj

Finance kjerkoli in kadarkoli - brezplačna mobilna aplikacija

Bodite na tekočem! Uporabite Fokus – vaš osebni kliping


Časnik Finance

Časnik Finance

Del skupine Bonnier

Bonnier

Varen nakup

Braintree

Inovacija leta 2018

Bonnier Award

Naša zaveza

GDPR

 
TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air 5

Iz Budimpešte, kjer so leta 2012 ostali brez nacionalnega prevoznika, zdaj leti 44 letalskih letalskih družb, iz Talina pa 16; na obeh...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Kako dobro Alenka Bratušek skrbi za potnike v javnem prometu? 5

Dobro: od začetka junija lahko kupite neimensko enotno mesečno in letno vozovnico, uvedenih je bilo 18 hitrih avtobusnih linij. Slabo:...

TRANS-LOG
Adria Airways tolaži svoje potnike. Kaj delajo, da bodo boljši? 4

"Zavedamo se težav, Adria potrebuje strateškega partnerja. Lahko pa posluje tudi brez tega," po seriji odpovedi letov pravi novi direktor...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Proga do Kopra je odprta, stroški sanacije so zrasli na 1,5 milijona evrov 16

Po razlitju kerozina: Arso je Slovenskim železnicam včeraj popoldan naročil dodatno izkpavanje, odstranili so skupaj približno 160...

TRANS-LOG
Novice
Novice Vročina mehča asfalt, na nemških avtocestah so omejili hitrosti. Kaj pa na Darsu? 7

Naše avtoceste imajo drugačno konstrukcijo od nemških, pravi šef Darsa Tomaž Vidic

TRANS-LOG
Novice
Novice Estonski državni letalec Nordica postaja podizvajalec za poljski Lot 1

Pri Nordici so te dni napovedali opuščanje petih nedobičkonosnih povezav, hkrati pa so z novo pogodbo prenesli komercialno tveganje...

TRANS-LOG
Novice
Novice Samo tretjina pregledanih voznikov tovornjakov in avtobusov ne goljufa 2

Gre seveda za delež tovornjakov, ki so jih preverili Fursovi uslužbenci in odkrili številne primere goljufij in manipulacij tahografov

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Turško gospodarstvo v krčenju, turški Ekol v Sloveniji pa v razcvetu

Tjaša Ivačič, Ekol logistika: Letos bomo prihodke v Sloveniji potrojili