Transport in logistika

Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem predstavil najnovejše iz sveta električnih viličarjev.

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost
Transport in logistika
Partnerji sporočajo
Transport in logistikaUredništvo portala Transport & logistika cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost

cargo-partner strankam ponuja možnost uporabe trajnostnega letalskega goriva (SAF) za letalske pošiljke

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

Avtor
06.02.2019 23:00
Dopolnjeno: 07.02.2019 07:00
Čas branja: 5 min

Viličarji so naredili velik korak naprej v premagovanju izzivov v dinamičnih okoljih. Postajajo še okretnejši, hitrejši, pametnejši in dosežejo še višje. Kaj bo letos novega v svetu viličarjev?

Na področju skladiščenja se podjetja srečujejo z izzivom demografskih sprememb, saj mlajše generacije opravijo vse več nakupov po spletu. Logistična podjetja imajo vse večje zahteve po posamičnem in vse hitrejšem pobiranju predmetov ter prilagodljivosti strojev. Pereče vprašanje ostaja urbanizacija oziroma pomanjkanje prostora, kar podjetja sili v širjenje skladišč v višino.

Stroji za upravljanje skladišč morajo zato biti hitri, učinkoviti, varčni, vzdržljivi, natančni in morajo na vse manjšem prostoru pokazati čim večjo okretnost in doseganje večjih višin. Jungheinrich je na konferenci inovacij pred novinarji, na kateri smo bili tudi mi, predstavil največje novosti v svoji ponudbi.

Viličar ERC 216zi zdaj z vgrajeno baterijo

Leto po razkritju električnega regalnega viličarja z vgrajeno baterijo ETV 216i so to predstavili še v električnem ročnem paletnem viličarju modela ERC 216zi. Z integracijo litij-ionske baterije je viličar občutno manjši in zato precej bolj okreten. Skupaj z nosilcem vilic (L2) zaseda 124,5 centimetra oziroma 17 centimetrov manj od primerljivih viličarjev. Baterija ni več nameščena takoj za dvižnim teleskopom, temveč v središču viličarja. Nosilnost je povečana za 100 kilogramov.

Novi ERC 216zi je primeren za zelo ozka skladišča, kjer lahko doseže izjemne višine. Velik poudarek ob zasnovi je igrala varnost. Zdaj je opremljen z zaščitnim lokom, ki voznika ščiti pred padajočimi predmeti, ter s fiksno ploščadjo s trdimi stranicami. Te voznika varujejo na treh straneh ter mu zagotavljajo oporo in večje udobje. Stikalna plošča je intuitivna. Nova krmila ročica omogoča natančno upravljanje z le eno roko.

Viličar je opremljen s sistemoma operationCONTROL, ki voznika opozori, če je presežena nosilnost, in positionCONTROL, ki pomaga pri zlaganju na vnaprej določenih višinah. Vilice tovor dvignejo na izbrano od treh določenih višin in omogočajo upravljanje viličarja tudi manj izkušenim voznikom. Zmogljivost, varnost in varčnost modela ERC 216zi so prepričali svetovno znano stranko, ki jo v podjetju imenujejo »veliki A«, v naročilo tisoč primerkov.

Vertikalni komisionirni viličar EKS v nove višave

Letos na trg prihaja nova generacija vertikalnega komisionirnega viličarja EKS, ki je pripravljen za svetovni trg in za podjetje najpomembnejši izdelek. Novi EKS 412s ima nižjo platformo in večjo kabino. Z dvema oknoma so za polovico zmanjšali mrtve kote in izboljšali preglednost. Dvižni teleskop doseže višino dobrih 14 metrov. Dviganje poteka zvezno, in ne v stopnjah, njegova hitrost znaša 0,5 metra na sekundo.

EKS je bolj zmogljiv, lažji, povečali pa so še učinkovitost sinhronega reluktančnega motorja. Skupno je od predhodnika hitrejši za četrtino. Na voljo bo z litij-ionsko baterijo kot tudi svinčeno baterijo, ki lahko deluje dve izmeni brez polnjenja. Ob spuščanjih kabine in tovora rekuperira energijo ter podaljša razpoložljivost za delo. Bočna ograja kabine se rahlo nagne navzven, da delavec lažje doseže in pobere blago.

Za večji pretok blaga je EKS opremljen s sistemom Jungheinrich warehouseNAVIGATION, ki s pomočjo radarskih odzivnikov komunicira s transponderji v tleh skladišča in zazna, kje med policami je. Upravljavec le ukaže, viličar pa se samodejno približa želeni paleti.

Novi velikan EFG serije 6

Največ pozornosti je bil med novinarji deležen novinec v seriji največjih električnih čelnih viličarjev EFG serije 6. Jungheinirch je do zdaj ponujal serije od ena do pet, z EFG 6 zaokroža ponudbo protiutežnih viličarjev. Namenjen je pretovarjanju ali nalaganju blaga večjega obsega in teže, kot so pijače ali gradbeni material. EFG 6 ima nosilnost od šest do devet ton ter dve nalagani dimenziji (600 in 900 milimetrov).

Poganjata ga dva asinhrona pogonska motorja, za dviganje pa skrbita dva sinhrona reluktančna motorja. Opremljen bo lahko z litij-ionsko ali svinčeno baterijo zmogljivosti od 1,240 do 1,548 Ah. Zamenjava baterije se opravi s strani in je prilagojena tako, da jo lahko odstrani drugi viličar. Serijsko bo opremljen s sistemom drive&liftPLUS, ki skrbi za optimalno energijsko učinkovitost pri transportiranju blaga. Za lažje upravljanje v zaprtih prostorih je v pomoč sistem addedVIEW, ki iz štirih kamer na zaslonu sestavi virtualno sliko.

Kabina ponuja široko vidno polje ter odlično preglednost, nastavljiv volanski drog, naslon za roko in sedež pa omogočajo prilagoditev delovnega okolja višini voznika. Daljša medosna razdalja zagotavlja udobnejšo vožnjo. Primeren je za delo v zaprtem prostoru kot tudi za delo v zahtevnejših razmerah na prostem. Obratuje lahko tudi v območjih, kjer so doslej lahko delovali le viličarji s pogonom na notranje izgorevanje. Omogoča klimatizacijo kabine.

Zakaj litij-ionske baterije?

Jungheinrich se od samega začetka leta 1953 ukvarja z izdelavo električnih viličarjev. Od leta 2011 pa so začeli razvijati in v viličarje vgrajevati litij-ionske baterije, ki so danes na voljo v skoraj celotni floti viličarjev. Izdelane so iz najvarnejše kemijske spojine, litijevega-železovega fosfata, ki izloča tveganje eksplozije ali izgorevanja. Tehnologija se dobro obnese pri hitrem polnjenju, napolnijo se v uri in pol, v podjetju jamčijo tri tisoč polnjenj. Ne potrebujejo vzdrževanja, niso strupene in ne izpuščajo nobenega plina.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
PMM
Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Citroën je elektrificiral dostavnega berlinga

Citroën predstavlja ë-berlingo van, električno različico svojega lahkega gospodarskega vozila, ki bo v prodajne salone zapeljala v drugi polovici leta 2021; ob 800-kilogramski nosilnosti bo omogočal doseg do 275 kilometrov

FINANCE
Okolje & energija
To je baterija, ki jo je mogoče napolniti v petih minutah in izdelati v redni proizvodnji
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar To je baterija, ki jo je mogoče napolniti v petih minutah in izdelati v redni proizvodnji

Baterije, primerne za električne avte, je bilo doslej mogoče napolniti v petih minutah le v laboratorijskih izvedbah. Izraelci pa so razvili baterijo, ki jo je mogoče izdelati na proizvodni liniji. Tehnologijo je razložil Robert Dominko s Kemijskega inštituta.

FINANCE
PMM
Električna brata z 280 kilometri dosega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Električna brata z 280 kilometri dosega 12

Predstavitve električnih vozil se nadaljujejo – Citroën in Peugeot sta razkrila e-berlinga in e-rifterja, ki se ponašata z do 280 kilometri dosega, 1.050 litri prtljažnega prostora, dvema dolžinama in do sedmimi sedeži.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
PMM
EU odobrila 2,9 milijarde evrov vreden projekt državnih pomoči za razvoj baterij
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar EU odobrila 2,9 milijarde evrov vreden projekt državnih pomoči za razvoj baterij 3

Evropska komisija je v okviru pravil o državni pomoči odobrila projekt za raziskave in inovacije v baterijski verigi vrednosti. Projekt je skupaj pripravilo 12 evropskih držav.

FINANCE
PMM
Električni volkswagen ID.4 tik pred vrati, cene krepko nižje kot v Nemčiji
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Električni volkswagen ID.4 tik pred vrati, cene krepko nižje kot v Nemčiji 32

Volkswagnov slovenski distributer je začel predprodajo drugega električnega avtomobila iz družine ID – ID.4. Prvi avtomobili bodo pri nas aprila, od jutri na ogled v ljubljanski Aleji, cene od dobrih 33 tisočakov.

Tovarna
Novice
V TAB sproti spremljajo delovanje litij-ionskih baterij pri uporabnikih
Tovarna leta
NoviceSabina Petrov V TAB sproti spremljajo delovanje litij-ionskih baterij pri uporabnikih 1

Proizvodnjo litij-ionskih baterij nameravajo z zdajšnjih sto v letu dni povečati na tisoč kosov; litij-ionske celice za baterije, ki jih trenutno kupujejo, bodo drugo leto na Prevaljah začeli izdelovati sami

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti