Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Od leta 2020 bodo železniški operaterji plačevali štiri odstotke višjo uporabnino za železniško infrastrukturo; koliko več bo denarja za 2TDK?
Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Državna revizijska komisija je zavrnila Geoportalov zahtevek za revizijo razpisa za izdelavo projektov PZI za drugi tir, na 2TDK lahko nadaljujejo s postopkom izbire izvajalca
(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta – kaj vse še manjka; EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje
Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne dovolilnice, denar pa razdelimo tistim, ki ne uporabljajo avtomobila

Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
Jungheinrich dodaj
EFG dodaj
Amazon dodaj
 
Čas branja: 5 min
06.02.2019  23:00  Dopolnjeno: 07.02.2019 07:00
Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem predstavil najnovejše iz sveta električnih viličarjev.
Viličar, ki je prepričal tudi Amazon
Foto: Jungheinrich

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
Jungheinrich dodaj
EFG dodaj
Amazon dodaj

Viličarji so naredili velik korak naprej v premagovanju izzivov v dinamičnih okoljih. Postajajo še okretnejši, hitrejši, pametnejši in dosežejo še višje. Kaj bo letos novega v svetu viličarjev?

Na področju skladiščenja se podjetja srečujejo z izzivom demografskih sprememb, saj mlajše generacije opravijo vse več nakupov po spletu. Logistična podjetja imajo vse večje zahteve po posamičnem in vse hitrejšem pobiranju predmetov ter prilagodljivosti strojev. Pereče vprašanje ostaja urbanizacija oziroma pomanjkanje prostora, kar podjetja sili v širjenje skladišč v višino.

Stroji za upravljanje skladišč morajo zato biti hitri, učinkoviti, varčni, vzdržljivi, natančni in morajo na vse manjšem prostoru pokazati čim večjo okretnost in doseganje večjih višin. Jungheinrich je na konferenci inovacij pred novinarji, na kateri smo bili tudi mi, predstavil največje novosti v svoji ponudbi.

Viličar ERC 216zi zdaj z vgrajeno baterijo

Leto po razkritju električnega regalnega viličarja z vgrajeno baterijo ETV 216i so to predstavili še v električnem ročnem paletnem viličarju modela ERC 216zi. Z integracijo litij-ionske baterije je viličar občutno manjši in zato precej bolj okreten. Skupaj z nosilcem vilic (L2) zaseda 124,5 centimetra oziroma 17 centimetrov manj od primerljivih viličarjev. Baterija ni več nameščena takoj za dvižnim teleskopom, temveč v središču viličarja. Nosilnost je povečana za 100 kilogramov.

Novi ERC 216zi je primeren za zelo ozka skladišča, kjer lahko doseže izjemne višine. Velik poudarek ob zasnovi je igrala varnost. Zdaj je opremljen z zaščitnim lokom, ki voznika ščiti pred padajočimi predmeti, ter s fiksno ploščadjo s trdimi stranicami. Te voznika varujejo na treh straneh ter mu zagotavljajo oporo in večje udobje. Stikalna plošča je intuitivna. Nova krmila ročica omogoča natančno upravljanje z le eno roko.

Viličar je opremljen s sistemoma operationCONTROL, ki voznika opozori, če je presežena nosilnost, in positionCONTROL, ki pomaga pri zlaganju na vnaprej določenih višinah. Vilice tovor dvignejo na izbrano od treh določenih višin in omogočajo upravljanje viličarja tudi manj izkušenim voznikom. Zmogljivost, varnost in varčnost modela ERC 216zi so prepričali svetovno znano stranko, ki jo v podjetju imenujejo »veliki A«, v naročilo tisoč primerkov.

Vertikalni komisionirni viličar EKS v nove višave

Letos na trg prihaja nova generacija vertikalnega komisionirnega viličarja EKS, ki je pripravljen za svetovni trg in za podjetje najpomembnejši izdelek. Novi EKS 412s ima nižjo platformo in večjo kabino. Z dvema oknoma so za polovico zmanjšali mrtve kote in izboljšali preglednost. Dvižni teleskop doseže višino dobrih 14 metrov. Dviganje poteka zvezno, in ne v stopnjah, njegova hitrost znaša 0,5 metra na sekundo.

EKS je bolj zmogljiv, lažji, povečali pa so še učinkovitost sinhronega reluktančnega motorja. Skupno je od predhodnika hitrejši za četrtino. Na voljo bo z litij-ionsko baterijo kot tudi svinčeno baterijo, ki lahko deluje dve izmeni brez polnjenja. Ob spuščanjih kabine in tovora rekuperira energijo ter podaljša razpoložljivost za delo. Bočna ograja kabine se rahlo nagne navzven, da delavec lažje doseže in pobere blago.

Za večji pretok blaga je EKS opremljen s sistemom Jungheinrich warehouseNAVIGATION, ki s pomočjo radarskih odzivnikov komunicira s transponderji v tleh skladišča in zazna, kje med policami je. Upravljavec le ukaže, viličar pa se samodejno približa želeni paleti.

Novi velikan EFG serije 6

Največ pozornosti je bil med novinarji deležen novinec v seriji največjih električnih čelnih viličarjev EFG serije 6. Jungheinirch je do zdaj ponujal serije od ena do pet, z EFG 6 zaokroža ponudbo protiutežnih viličarjev. Namenjen je pretovarjanju ali nalaganju blaga večjega obsega in teže, kot so pijače ali gradbeni material. EFG 6 ima nosilnost od šest do devet ton ter dve nalagani dimenziji (600 in 900 milimetrov).

Poganjata ga dva asinhrona pogonska motorja, za dviganje pa skrbita dva sinhrona reluktančna motorja. Opremljen bo lahko z litij-ionsko ali svinčeno baterijo zmogljivosti od 1,240 do 1,548 Ah. Zamenjava baterije se opravi s strani in je prilagojena tako, da jo lahko odstrani drugi viličar. Serijsko bo opremljen s sistemom drive&liftPLUS, ki skrbi za optimalno energijsko učinkovitost pri transportiranju blaga. Za lažje upravljanje v zaprtih prostorih je v pomoč sistem addedVIEW, ki iz štirih kamer na zaslonu sestavi virtualno sliko.

Kabina ponuja široko vidno polje ter odlično preglednost, nastavljiv volanski drog, naslon za roko in sedež pa omogočajo prilagoditev delovnega okolja višini voznika. Daljša medosna razdalja zagotavlja udobnejšo vožnjo. Primeren je za delo v zaprtem prostoru kot tudi za delo v zahtevnejših razmerah na prostem. Obratuje lahko tudi v območjih, kjer so doslej lahko delovali le viličarji s pogonom na notranje izgorevanje. Omogoča klimatizacijo kabine.

Zakaj litij-ionske baterije?

Jungheinrich se od samega začetka leta 1953 ukvarja z izdelavo električnih viličarjev. Od leta 2011 pa so začeli razvijati in v viličarje vgrajevati litij-ionske baterije, ki so danes na voljo v skoraj celotni floti viličarjev. Izdelane so iz najvarnejše kemijske spojine, litijevega-železovega fosfata, ki izloča tveganje eksplozije ali izgorevanja. Tehnologija se dobro obnese pri hitrem polnjenju, napolnijo se v uri in pol, v podjetju jamčijo tri tisoč polnjenj. Ne potrebujejo vzdrževanja, niso strupene in ne izpuščajo nobenega plina.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? 23

Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti 2

Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...