Transport in logistika

(fotoreportaža) Slovenija - Avstrija: kako se povezujemo pri infrastrukturi in v industriji

Na dogodku Premikamo Slovenijo smo prvič izvedeli več o meddržavnem projektu testiranja samovozečih vozil, državna sekretarka Nina Mauhler upa na razplet pri drugi cevi predora Karavanke v nekaj tednih, na Slovenskih železnicah pa napovedujejo skrajšanje vožnje od Ljubljane do Dunaja na štiri ure

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPodpornik projekta cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)

Lastnik in ustanovitelj podjetja Stefan Krauter se je po 40. letih odločil prodati podjetje

22.11.2018 06:30
Čas branja: 4 min
(fotoreportaža) Slovenija - Avstrija: kako se povezujemo pri infrastrukturi in v industriji
Nina Mauhler, državna sekretarka na ministrstvu za infrastrukturo: Drugi tir bo zgrajen do leta 2025, najkasneje 2026. Doslej smo vedno govorili o možnosti sodelovanja zalednih držav, ne zgolj o sodelovanju Madžarske, zato so vrata odprta tudi za Avstrijo. Foto: Jernej Lasič

Železniško progo med Mariborom in Šentiljem te dni moderniziramo s polno paro. Ker pa je proga zgolj enotirna, so jo morali 25. oktobra zapreti, tako da do 15. decembra ne bo železniške povezave med Mariborom in Avstrijo, kar povzroča precej zadreg pri prevozih tovora čez Slovenijo. Na Direkciji za infrastrukturo imajo v načrtih tudi gradnjo drugega tira do Šentilja, vendar bo ta na vrsti šele po letu 2022.

Kaj smo se naučili iz zgodovine

Kot zanimivost dodajmo, da smo sredi 19. stoletja že imeli dvotirno progo na celotni trasi med Dunajem in Trstom, vendar smo po drugi svetovni vojni en tir med Mariborom in Šentiljem odmontirali in tirnice prodali v Albanijo. Ker pa smo se iz zgodovine očitno nekaj naučili, bomo zdaj drugi tir do Šentilja spet gradili. Enotirne proge na glavnih koridorjih načeloma niso dobra novica, a žal tudi na zahodu Slovenije ni veliko bolje - tudi proga Ljubljana - Jesenice - Karavanke je zgolj enotirna. Enako velja za progo do meje z Madžarsko. Vse te proge bomo morali postopoma spremeniti v dvotirne, če bomo hoteli pretočen promet na glavnih koridorjih.

Premiki pri drugi cevi Karavank?

Drugo cev cestnega predora Karavanke so Avstrijci začeli vrtati že septembra, pri nas pa je projekt ujet v revizijskem postopku. "Upam, da se bo to razpletlo v nekaj tednih, vendar tudi če bomo začeli z deli na začetku prihodnjega leta, bomo težko ujeli Avstrijce," pravi Nina Mauhler, državna sekretarka na ministrstvu za infrastrukturo, ki se je udeležila dogodka Premikamo Slovenijo v organizaciji Advantage Austria in Poslovne akademije časnika Finance.

Preberite tudi:

Tako bodo pri nas testirali tehnologijo za avtonomno vožnjo

Električna avantura Slovenca v razvoju Audija, ki se bere kot kriminalka

Na Dunaju bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Transport in logistika
Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake

Prometni ministri Nemčije, Francije, Avstrije in Švice so se s šefi Deutsche Bahna, SNCF, avstrijskih železnic ÖBB in švicarskih SBB dogovorili o širitvi omrežja mednarodnih nočnih vlakov v Evropi

FINANCE
Avto
Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji
Avto
AvtoMiloš Milač Frenk Tavčar: mož, ki je zgradil znamko Audi in sooblikoval avtoposel v Sloveniji 2

Slovenski avtoposel skozi oči in izkušnje Frenka Tavčarja s skoraj 30-letnimi izkušnjami v poslu, nekdanjega šefa Audija in oddelka za prodajo podjetjem v Porscheju Slovenija.

IZVOZNIKI
Novice
Kam vse se lahko to poletje odpravite z vlakom
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc Kam vse se lahko to poletje odpravite z vlakom

Glede na sproščanje epidemioloških ukrepov Slovenske železnice pričakujejo v prihodnjih mesecih spet več potovanj z vlaki

FINANCE
Manager
Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec
Manager
ManagerNataša Koražija Kaj vse je doslej obljubil minister Vrtovec 2

Doslej so bili vsi železniški projekti za Slovenijo predragi, ekonomsko neučinkoviti in politično neizvedljivi, minister Vrtovec pa pravi: vse lahko rešimo, denar ni težava!

FINANCE
Avto
Visoko rast prodaje in ponudbe električnih avtov bo spremljalo tudi dražje polnjenje
Avto
AvtoMiloš Milač Visoko rast prodaje in ponudbe električnih avtov bo spremljalo tudi dražje polnjenje

Elektrifikacija gre naprej s svetlobno hitrostjo. V tem tednu poročamo o kar 30-odstotni rasti prodaje baterijskih vozil, lani jih je bilo v svetu prodanih že prek tri milijone. Na Madžarskem bo zrasla največja evropska tovarna baterij v Evropi, Audi razkriva novi prelestni štirivratni kupe e-tron GT - seveda je popolnoma električen. Delno elektrificirana sta tudi jeepa renegade in compass, v preteklem tednu sta zapeljala na naš trg. Petrol pa bo prihodnji teden podražil polnjenje na hitrih polnilnicah ter ukinil brezplačno polnjenje na počasnih. V pismu še zgodba o Frenku Tavčarju, avtomobilskemu menedžerju, ki mu pri nas skoraj ni para. Test clia na avtoplin in hibridne toyote yaris, drugi del nasvetov za uvoz rabljenega avta iz tujine in še nekaj poslovnih novic.

FINANCE
Avto
Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo
Avto
AvtoUroš Božin Osvežena vstopnica v Audijevo visoko družbo

Na slovenske ceste je prispel najmanjši Audijev predstavnik družine Q: majhen, mladosten in precej bolj dostopen kot večji bratje.

FINANCE
PMM
(Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo 3

Konkurenčen javni železniški potniški promet bi lahko dobili do leta 2030, v celoti pa do leta 2050. Okvirna ocena naložb v infrastrukturo, ki bi omogočala uvedbo taktnega potniškega prometa, je od tri do štiri milijarde evrov. V to številko še ni vključena poglobitev tirov v Ljubljani.

FINANCE
Transport in logistika
Pred 116 leti smo dobili dvotirni železniški predor Karavanke, v 21. stoletju bo proga na zahod enotirna
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Pred 116 leti smo dobili dvotirni železniški predor Karavanke, v 21. stoletju bo proga na zahod enotirna 6

V predoru Karavanke so v nekaj urah namestili nove tire, proga pa bo zaprta do septembra; ves tovorni železniški promet za zahodno Evropo od oktobra lani poteka čez mejni prehod Šentilj