(Intervju) Matej Ogrin: Širitev obvoznice? Že zdaj smo na prvem mestu v EU pri stroških gospodinjstev za mobilnost! (Intervju) Matej Ogrin: Širitev obvoznice? Že zdaj smo na prvem mestu v EU pri stroških gospodinjstev za mobilnost! V zadnjih desetletjih smo pozabili na javni potniški promet, ponudba se je nenehno slabšala. Ko bomo uvedli učinkovitejše storitve, bo trajalo pet ali šest let, da se bomo spet navadili. Gre za velike premike: spremembo načina življenja, potovalnih navad in tudi selitev družin na območja z urejenim prometom.
Ohlajanje? Kje pa! Pri cargo-partnerju so v prvih letošnjih mesecih namerili 20-odstotno rast Ohlajanje? Kje pa! Pri cargo-partnerju so v prvih letošnjih mesecih namerili 20-odstotno rast Viktor Kastelic, cargo-partner: Še vedno je veliko zanimanja za skladiščenje, pogodbeno logistiko in distribucijo po regiji
Posojilo EIB je tu: kdaj se zdaj začne gradnja drugega tira? Posojilo EIB je tu: kdaj se zdaj začne gradnja drugega tira? Razkrivamo, kako je lani poslovala projektna družba 2TDK
Akcija v Luki Koper: podpisana pogodba z Daimlerjem, za gradbince pa razpis za garažno hišo  Akcija v Luki Koper: podpisana pogodba z Daimlerjem, za gradbince pa razpis za garažno hišo Pristaniška družba je z nemškim avtomobilskim velikanom Daimler podaljšala pogodbo za izvoz avtomobilov v Azijo; zakaj je Daimler pomemben za Luko?
Dobra novica: največ hitrih avtobusov dobita Bled in Brnik, sledijo Kamnik, Koper in Brežice Dobra novica: največ hitrih avtobusov dobita Bled in Brnik, sledijo Kamnik, Koper in Brežice Ministrstvo za infrastrukturo bo v okviru sistema integriranega javnega potniškega prometa uvedlo 40 novih povezav s hitrimi avtobusi; dobra novica za 17 krajev po Sloveniji

(fotoreportaža) Slovenija - Avstrija: kako se povezujemo pri infrastrukturi in v industriji

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
infrastruktura   dodaj
električna...   dodaj
Nina Mauhler dodaj
Advantage Austria dodaj
 
Čas branja: 4 min
22.11.2018  06:30
Na dogodku Premikamo Slovenijo smo prvič izvedeli več o meddržavnem projektu testiranja samovozečih vozil, državna sekretarka Nina Mauhler upa na razplet pri drugi cevi predora Karavanke v nekaj tednih, na Slovenskih železnicah pa napovedujejo skrajšanje vožnje od Ljubljane do Dunaja na štiri ure
(fotoreportaža) Slovenija - Avstrija: kako se povezujemo pri infrastrukturi in v industriji
Nina Mauhler, državna sekretarka na ministrstvu za infrastrukturo: Drugi tir bo zgrajen do leta 2025, najkasneje 2026. Doslej smo vedno govorili o možnosti sodelovanja zalednih držav, ne zgolj o sodelovanju Madžarske, zato so vrata odprta tudi za Avstrijo.
Foto: Jernej Lasič

Obveščaj me o novih člankih:  

Železniško progo med Mariborom in Šentiljem te dni moderniziramo s polno paro. Ker pa je proga zgolj enotirna, so jo morali 25. oktobra zapreti, tako da do 15. decembra ne bo železniške povezave med Mariborom in Avstrijo, kar povzroča precej zadreg pri prevozih tovora čez Slovenijo. Na Direkciji za infrastrukturo imajo v načrtih tudi gradnjo drugega tira do Šentilja, vendar bo ta na vrsti šele po letu 2022.

Kaj smo se naučili iz zgodovine

Kot zanimivost dodajmo, da smo sredi 19. stoletja že imeli dvotirno progo na celotni trasi med Dunajem in Trstom, vendar smo po drugi svetovni vojni en tir med Mariborom in Šentiljem odmontirali in tirnice prodali v Albanijo. Ker pa smo se iz zgodovine očitno nekaj naučili, bomo zdaj drugi tir do Šentilja spet gradili. Enotirne proge na glavnih koridorjih načeloma niso dobra novica, a žal tudi na zahodu Slovenije ni veliko bolje - tudi proga Ljubljana - Jesenice - Karavanke je zgolj enotirna. Enako velja za progo do meje z Madžarsko. Vse te proge bomo morali postopoma spremeniti v dvotirne, če bomo hoteli pretočen promet na glavnih koridorjih.

Premiki pri drugi cevi Karavank?

Drugo cev cestnega predora Karavanke so Avstrijci začeli vrtati že septembra, pri nas pa je projekt ujet v revizijskem postopku. "Upam, da se bo to razpletlo v nekaj tednih, vendar tudi če bomo začeli z deli na začetku prihodnjega leta, bomo težko ujeli Avstrijce," pravi Nina Mauhler, državna sekretarka na ministrstvu za infrastrukturo, ki se je udeležila dogodka Premikamo Slovenijo v organizaciji Advantage Austria in Poslovne akademije časnika Finance.

Preberite tudi:

Tako bodo pri nas testirali tehnologijo za avtonomno vožnjo

Električna avantura Slovenca v razvoju Audija, ki se bere kot kriminalka

Na Dunaju bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Dars bi lahko povečal pretočnost prometa brez gradnje novih pasov. Kako to delajo v Avstriji? 1

V Avstriji, Nemčiji, na Nizozemskem in v Veliki Britaniji na nekaterih odsekih sproščajo odstavne pasove za promet in tako brez...

TRANS-LOG
Slovenski spletni trgovci ustanavljajo logistični center po vzoru mini-Amazona. Kaj pravijo na Pošti? 8

Društvo spletnih trgovcev bo ustanovilo podjetje, ki bo upravljalo »fulfillment« center v Domžalah za podporo spletni trgovini

TRANS-LOG
Novice
Novice Enotna vozovnica: prihajajo hitre avtobusne linije. Kaj vse bo novega za potnike? 5

Danes so na vladi potrdili uredbo o sistemu enotne vozovnice, ki naj bi jo vpeljali junija; pocenitve enkratnih vozovnic ne bo, cenejše pa...

TRANS-LOG
Novice
Novice Takšna bo nova poslovna stavba družbe Dars na ljubljanskem obroču

Naložbo v novo stavbo na Darsu ocenjujejo na 7,8 milijona evrov; za najemnino sedanjih prostorov na Dunajski vsako leto družbi IMP...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Dobra novica: največ hitrih avtobusov dobita Bled in Brnik, sledijo Kamnik, Koper in Brežice 5

Ministrstvo za infrastrukturo bo v okviru sistema integriranega javnega potniškega prometa uvedlo 40 novih povezav s hitrimi avtobusi;...

TRANS-LOG
Novice
Novice V Luki Koper odpirajo novi vhod. Koliko predsednikov uprav so zamenjali od začetka gradnje?

V petek bodo v Luki Koper odprli približno štiri milijone evrov vredno naložbo – novi vhod v pristanišče, ki bo razbremenil promet v...

TRANS-LOG
Novice
Novice Luka Koper: poročilo za leto 2018 je potrjeno, kje se zapleta pri novih projektih in kolikšna bo dividenda

V Luki Koper so zgradili nov tovorni vhod, ki smo ga napovedovali že več let, še malo, pa bo odprt - kaj je še v gradnji?

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (Intervju) Matej Ogrin: Širitev obvoznice? Že zdaj smo na prvem mestu v EU pri stroških gospodinjstev za mobilnost! 12

V zadnjih desetletjih smo pozabili na javni potniški promet, ponudba se je nenehno slabšala. Ko bomo uvedli učinkovitejše storitve, bo...