Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru. Preračunali smo, kaj to pomeni za drugo cev Karavank in za drugi tir
Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču SHS Aviation je obvestil ministrstvo za infrastrukturo, da odpovedujejo najemno pogodbo s šestmesečnim odpovednim rokom, v tem času bodo nadaljevali pogovore z državo o možnostih vzdržnega modela - na letališču še vedno ni prometa
Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Bratuškova je koaliciji predstavila investicijski program. Koalicija se z uradno oceno gradnje strinja. Kaj sledi?
Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice V proračunu direkcije za infrastrukturo, ki skrbi za naložbe v ceste in železnice, je bilo najprej pripravljenih 590 milijonov evrov, po rebalansu pa bo denarja precej več. Skupaj s prenosom lanskih sredstev bo predvidoma na voljo 709 milijonov evrov.
Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?

(fotoreportaža) Slovenija - Avstrija: kako se povezujemo pri infrastrukturi in v industriji

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 4 min
22.11.2018  06:30
Na dogodku Premikamo Slovenijo smo prvič izvedeli več o meddržavnem projektu testiranja samovozečih vozil, državna sekretarka Nina Mauhler upa na razplet pri drugi cevi predora Karavanke v nekaj tednih, na Slovenskih železnicah pa napovedujejo skrajšanje vožnje od Ljubljane do Dunaja na štiri ure
(fotoreportaža) Slovenija - Avstrija: kako se povezujemo pri infrastrukturi in v industriji
Nina Mauhler, državna sekretarka na ministrstvu za infrastrukturo: Drugi tir bo zgrajen do leta 2025, najkasneje 2026. Doslej smo vedno govorili o možnosti sodelovanja zalednih držav, ne zgolj o sodelovanju Madžarske, zato so vrata odprta tudi za Avstrijo.
Foto: Jernej Lasič

Obveščaj me o novih člankih:  

Železniško progo med Mariborom in Šentiljem te dni moderniziramo s polno paro. Ker pa je proga zgolj enotirna, so jo morali 25. oktobra zapreti, tako da do 15. decembra ne bo železniške povezave med Mariborom in Avstrijo, kar povzroča precej zadreg pri prevozih tovora čez Slovenijo. Na Direkciji za infrastrukturo imajo v načrtih tudi gradnjo drugega tira do Šentilja, vendar bo ta na vrsti šele po letu 2022.

Kaj smo se naučili iz zgodovine

Kot zanimivost dodajmo, da smo sredi 19. stoletja že imeli dvotirno progo na celotni trasi med Dunajem in Trstom, vendar smo po drugi svetovni vojni en tir med Mariborom in Šentiljem odmontirali in tirnice prodali v Albanijo. Ker pa smo se iz zgodovine očitno nekaj naučili, bomo zdaj drugi tir do Šentilja spet gradili. Enotirne proge na glavnih koridorjih načeloma niso dobra novica, a žal tudi na zahodu Slovenije ni veliko bolje - tudi proga Ljubljana - Jesenice - Karavanke je zgolj enotirna. Enako velja za progo do meje z Madžarsko. Vse te proge bomo morali postopoma spremeniti v dvotirne, če bomo hoteli pretočen promet na glavnih koridorjih.

Premiki pri drugi cevi Karavank?

Drugo cev cestnega predora Karavanke so Avstrijci začeli vrtati že septembra, pri nas pa je projekt ujet v revizijskem postopku. "Upam, da se bo to razpletlo v nekaj tednih, vendar tudi če bomo začeli z deli na začetku prihodnjega leta, bomo težko ujeli Avstrijce," pravi Nina Mauhler, državna sekretarka na ministrstvu za infrastrukturo, ki se je udeležila dogodka Premikamo Slovenijo v organizaciji Advantage Austria in Poslovne akademije časnika Finance.

Preberite tudi:

Tako bodo pri nas testirali tehnologijo za avtonomno vožnjo

Električna avantura Slovenca v razvoju Audija, ki se bere kot kriminalka

Na Dunaju bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Pozor, delo na cestah in progah: kaj bomo gradili v letu 2019 1

Obseg naložb Direkcije za infrastrukturo v cestno omrežje je letos hitro zrasel, nekoliko manj naložb je bilo v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? 12

Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru....

TRANS-LOG
Novice
Novice (Razkrivamo) Za koliko je bila 'oglaševana' ocena gradnje #2tir pod vlado Mira Cerarja prenizka in kolikšna je zadnja ocena 7

Tudi strošek gradnje tira med Divačo in Koprom, ki ga razkrivamo, še ni dokončen - odvisen bo še od tega, kako se bo država...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Takšen bo nov potniški terminal na Brniku, ki bo zgrajen do predsedovanja Slovenije EU 11

Na Fraportu Slovenija se bodo do konca januarja odločili za enega izmed treh ponudnikov iz ožjega izbora za gradnjo novega terminala

TRANS-LOG
Novice
Novice Trdi brexit? To bo grozno. Prometni kolaps, zastoji, finančni udarec

Peter Katrašnik iz Petransa, kjer četrtino prihodkov ustvarijo s prevozi v Veliko Britanijo, ob kaotičnem brexitu pričakuje popolni...

TRANS-LOG
Novice
Novice Drago Matić pomahal iz Trsta

Nekdanji predsednik uprave Luke Koper nam je danes tudi uradno potrdil, da je prestopil v tržaško pristanišče, kjer je direktor...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Šef tržaškega pristanišča: Investirali bomo pol milijarde evrov 12

Pristaniška uprava v Trstu bo s pomočjo države in denarja EU vložila 150 milijonov evrov v tri železniške postaje in v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo

Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?