V primeru trdega brexita bi VB ublažila carinski postopek, da se izogne kolonam V primeru trdega brexita bi VB ublažila carinski postopek, da se izogne kolonam Na Otoku je kar nekaj strahu, da bi, če bi Velike Britanije iz Unije izstopila brez dogovora, prišlo do kaotičnih razmer na mejah in bi bila motena oskrba z blagom
Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Od leta 2020 bodo železniški operaterji plačevali štiri odstotke višjo uporabnino za železniško infrastrukturo; koliko več bo denarja za 2TDK?
Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Državna revizijska komisija je zavrnila Geoportalov zahtevek za revizijo razpisa za izdelavo projektov PZI za drugi tir, na 2TDK lahko nadaljujejo s postopkom izbire izvajalca
(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta – kaj vse še manjka; EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje

Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj
 
Čas branja: 2 min
19.11.2018  16:19  Dopolnjeno: 19.11.2018 16:29
V Avstriji bodo aprila prihodnje leto začeli z vožnjami samovozečega minibusa od dunajske soseske Aspern do postaje podzemne železnice
Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo
Samovozeči avtobusi na Dunaju: hitrost vožnje bo na začetku okoli 12 kilometrov na uro, kar je primerljivo potovanju s kočijo.
Foto: Wiener Linien/ Manfred Helmer

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj

Stanovalci dunajske soseske Seestadt Aspern so se letos jeseni testno že vozili s samovozečimi minibusi francoskega proizvajalca Navya, od aprila prihodnjega leta pa bosta na tej progi redno vozili dve samovozeči vozili, čeprav bo to še vedno testni projekt. Avstrijsko ministrstvo za infrastrukturo sicer podpira več testnih projektov avtonomnih vozil, da bi opravili s strahovi in z evforijo, ki spremlja napovedi o prometu prihodnosti.

Na vozilih bo ves čas operater

»Avtobusi nimajo volana, na vozilu pa bo ves čas prisoten operater,« pravi Johannes Lieberman, ki pri Wiener Linen koordinira projekt uvedbe samovozečega avtobusa. Ker vozila nimajo volana, jih ni mogoče registrirati, zato uporabljajo testne tablice. Po Liebermanovi oceni sedanja vozila še niso dovolj tehnološko dodelana, da bi jih lahko uporabljali brez operaterja na krovu. Po vrhu je treba z njimi zaradi varnosti voziti počasi - okoli 12 kilometrov na uro, tako da je hitrost podobna potovanju s kočijo. Johannes Lieberman bo sicer več o projektu povedal na konferenci Premikamo Slovenijo na Brdu pri Kranju.

Naši prevozniki predvsem opazovalci

Bodo tudi naši avtobusni prevozniki začeli s testiranjem avtonomnih vozil? »V Nomagu testiranja, ki potekajo v več različnih državah, z zanimanjem spremljamo. Zavedati pa se moramo, da bo minilo še kar nekaj let, preden bomo v javnem potniškem prometu videli avtonomne avtobuse. Še vedno je namreč veliko neznank glede odzivanja teh vozil na različne situacije v prometu, kot skupnost pa bomo morali najti tudi odgovore na številne moralne dileme. Avtonomno vožnjo je potrebno tudi izredno dobro zakonodajno urediti na evropski in svetovni ravni, preden bomo sploh lahko govorili o sprejemanju zakonodaje v Sloveniji. Pričakujem, da bo zakonodajalec v javno razpravo o tem vprašanju želel vključiti tudi največje prevoznike in ostale udeležence v prometu.

Testni projekt med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko

Na konferenci Premikamo Slovenijo bomo izvedeli nekaj več tudi o testnem projektu med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko, ki bo potekal na ravni upravljavcev avtocest. Slovenski Dars, avstrijski upravljavec avtocest Asfinag in madžarski Magyar Közút bodo oblikovali avtocestni krožni koridor, na katerem bodo namestili brezžično omrežje pete generacije (5G) in pripravili drugo potrebno infrastrukturo za testiranje inteligentnih transportnih sistemov. Slovenski del koridorja bo potekal od Šentilja do Maribora in do Lendave (več: Testni projekt: vozila brez voznika med Šentiljem, Mariborom in Lendavo).



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? 23

Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti 2

Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...