Prevoznike bodo s 1. januarjem udarili prvi računi za drugi tir, plačevali jih bodo 35 let Prevoznike bodo s 1. januarjem udarili prvi računi za drugi tir, plačevali jih bodo 35 let Vlada je potrdila sklep o pribitku na cestnino za tovornjake in avtobuse, prevozniki bodo leta 2019 plačali predvidoma 12,5 milijona evrov; finančna konstrukcija za drugi tir še ni sestavljena
(video) Kako je po 400 ljudi na dan v 50 dneh odstranilo staro progo proti Šentilju in zgradilo novo (video) Kako je po 400 ljudi na dan v 50 dneh odstranilo staro progo proti Šentilju in zgradilo novo Progo med Pesnico in Šentiljem so zaprli 26. oktobra, v soboto jo bodo ponovno odprli za promet.
Italijanske državne železnice kupujejo Alitalio, ki je nabrala za 3,3 milijarde evrov dolgov Italijanske državne železnice kupujejo Alitalio, ki je nabrala za 3,3 milijarde evrov dolgov Italijanska populistična vlada, ki jo vodi premier Giuseppe Conte, rešuje nacionalno letalsko družbo tako, da je za kupca določila italijanske železnice
Vklop postajališč Dolgi most in Lavrica. Kako bi lahko Slovenske železnice bolje uporabile petkrako zvezdo okoli Ljubljane Vklop postajališč Dolgi most in Lavrica. Kako bi lahko Slovenske železnice bolje uporabile petkrako zvezdo okoli Ljubljane Z današnjim preklopom na zimski vozni red vlaki ustavljajo na novih postajališčih Lavrica in Dolgi most. Bi lahko na SŽ kdaj uredili primestni promet v 15-minutnem taktu proti Borovnici, Kranju, Kamniku, Litiji ali Grosuplju?
Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? Pavel Prhavc, Adria Tehnika: Pri Airbusu vsak mesec izdelajo 90 do sto letal airbus 320, pri ruskem Suhoju pa so v devetih letih izdelali vsega skupaj približno 200 letal

Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj
 
Čas branja: 2 min
19.11.2018  16:19  Dopolnjeno: 19.11.2018 16:29
V Avstriji bodo aprila prihodnje leto začeli z vožnjami samovozečega minibusa od dunajske soseske Aspern do postaje podzemne železnice
Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo
Samovozeči avtobusi na Dunaju: hitrost vožnje bo na začetku okoli 12 kilometrov na uro, kar je primerljivo potovanju s kočijo.
Foto: Wiener Linien/ Manfred Helmer

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj

Stanovalci dunajske soseske Seestadt Aspern so se letos jeseni testno že vozili s samovozečimi minibusi francoskega proizvajalca Navya, od aprila prihodnjega leta pa bosta na tej progi redno vozili dve samovozeči vozili, čeprav bo to še vedno testni projekt. Avstrijsko ministrstvo za infrastrukturo sicer podpira več testnih projektov avtonomnih vozil, da bi opravili s strahovi in z evforijo, ki spremlja napovedi o prometu prihodnosti.

Na vozilih bo ves čas operater

»Avtobusi nimajo volana, na vozilu pa bo ves čas prisoten operater,« pravi Johannes Lieberman, ki pri Wiener Linen koordinira projekt uvedbe samovozečega avtobusa. Ker vozila nimajo volana, jih ni mogoče registrirati, zato uporabljajo testne tablice. Po Liebermanovi oceni sedanja vozila še niso dovolj tehnološko dodelana, da bi jih lahko uporabljali brez operaterja na krovu. Po vrhu je treba z njimi zaradi varnosti voziti počasi - okoli 12 kilometrov na uro, tako da je hitrost podobna potovanju s kočijo. Johannes Lieberman bo sicer več o projektu povedal na konferenci Premikamo Slovenijo na Brdu pri Kranju.

Naši prevozniki predvsem opazovalci

Bodo tudi naši avtobusni prevozniki začeli s testiranjem avtonomnih vozil? »V Nomagu testiranja, ki potekajo v več različnih državah, z zanimanjem spremljamo. Zavedati pa se moramo, da bo minilo še kar nekaj let, preden bomo v javnem potniškem prometu videli avtonomne avtobuse. Še vedno je namreč veliko neznank glede odzivanja teh vozil na različne situacije v prometu, kot skupnost pa bomo morali najti tudi odgovore na številne moralne dileme. Avtonomno vožnjo je potrebno tudi izredno dobro zakonodajno urediti na evropski in svetovni ravni, preden bomo sploh lahko govorili o sprejemanju zakonodaje v Sloveniji. Pričakujem, da bo zakonodajalec v javno razpravo o tem vprašanju želel vključiti tudi največje prevoznike in ostale udeležence v prometu.

Testni projekt med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko

Na konferenci Premikamo Slovenijo bomo izvedeli nekaj več tudi o testnem projektu med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko, ki bo potekal na ravni upravljavcev avtocest. Slovenski Dars, avstrijski upravljavec avtocest Asfinag in madžarski Magyar Közút bodo oblikovali avtocestni krožni koridor, na katerem bodo namestili brezžično omrežje pete generacije (5G) in pripravili drugo potrebno infrastrukturo za testiranje inteligentnih transportnih sistemov. Slovenski del koridorja bo potekal od Šentilja do Maribora in do Lendave (več: Testni projekt: vozila brez voznika med Šentiljem, Mariborom in Lendavo).



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Prihajajo prvi tovornjaki brez vozniške kabine 22

Z razvojem e-mobilnosti in umetne inteligence naj bi bilo mogoče močno zmanjšati emisije, znižati stroške in povečati prometno...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Šest bilijonov dolarjev težka ovira za razcvet električnih avtomobilov 12

Stroški popolnega prehoda na električne avtomobil so astronomski: teoretično je potrebnih šest bilijonov dolarjev samo za izgradnjo...

TRANS-LOG
Novice
Novice 100 največjih logističnih podjetij v državi. Kako so gospodarski razcvet izkoristili veliki in manjši

Kateri špediterji, prevozniki in distributerji najbolje izkoriščajo lego Slovenije, razcvet mednarodne trgovine in rast domače porabe

TRANS-LOG
Novice
Novice Adria Airways: že druga napoved dokapitalizacije v zadnjem mesecu. Kaj se dogaja? 4

V Adrii Airways so 25. oktobra napovedali dokapitalizacijo vsaj deset milijonov evrov, zdaj pa napovedujejo še štiri milijone.

TRANS-LOG
Novice
Novice Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? 9

Pavel Prhavc, Adria Tehnika: Pri Airbusu vsak mesec izdelajo 90 do sto letal airbus 320, pri ruskem Suhoju pa so v devetih letih izdelali...

TRANS-LOG
25 logistov, ki najbolje plačujejo svoje zaposlene

Pri Kontroli zračnega prometa Slovenije so plače že tradicionalno visoke, našli pa smo precej drugih logistov, ki niso prav nič...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura (video) Kako je po 400 ljudi na dan v 50 dneh odstranilo staro progo proti Šentilju in zgradilo novo 7

Progo med Pesnico in Šentiljem so zaprli 26. oktobra, v soboto jo bodo ponovno odprli za promet.

TRANS-LOG
Novice
Novice Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne 13

Prek spleta bomo lahko kupovali zgolj vozovnice v domačem prometu, mobilne aplikacije bodo začele delovati, ko bodo na SŽ dobili odgovor...