Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru. Preračunali smo, kaj to pomeni za drugo cev Karavank in za drugi tir
Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču SHS Aviation je obvestil ministrstvo za infrastrukturo, da odpovedujejo najemno pogodbo s šestmesečnim odpovednim rokom, v tem času bodo nadaljevali pogovore z državo o možnostih vzdržnega modela - na letališču še vedno ni prometa
Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Bratuškova je koaliciji predstavila investicijski program. Koalicija se z uradno oceno gradnje strinja. Kaj sledi?
Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice V proračunu direkcije za infrastrukturo, ki skrbi za naložbe v ceste in železnice, je bilo najprej pripravljenih 590 milijonov evrov, po rebalansu pa bo denarja precej več. Skupaj s prenosom lanskih sredstev bo predvidoma na voljo 709 milijonov evrov.
Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?

Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj
 
Čas branja: 2 min
19.11.2018  16:19  Dopolnjeno: 19.11.2018 16:29
V Avstriji bodo aprila prihodnje leto začeli z vožnjami samovozečega minibusa od dunajske soseske Aspern do postaje podzemne železnice
Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo
Samovozeči avtobusi na Dunaju: hitrost vožnje bo na začetku okoli 12 kilometrov na uro, kar je primerljivo potovanju s kočijo.
Foto: Wiener Linien/ Manfred Helmer

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj

Stanovalci dunajske soseske Seestadt Aspern so se letos jeseni testno že vozili s samovozečimi minibusi francoskega proizvajalca Navya, od aprila prihodnjega leta pa bosta na tej progi redno vozili dve samovozeči vozili, čeprav bo to še vedno testni projekt. Avstrijsko ministrstvo za infrastrukturo sicer podpira več testnih projektov avtonomnih vozil, da bi opravili s strahovi in z evforijo, ki spremlja napovedi o prometu prihodnosti.

Na vozilih bo ves čas operater

»Avtobusi nimajo volana, na vozilu pa bo ves čas prisoten operater,« pravi Johannes Lieberman, ki pri Wiener Linen koordinira projekt uvedbe samovozečega avtobusa. Ker vozila nimajo volana, jih ni mogoče registrirati, zato uporabljajo testne tablice. Po Liebermanovi oceni sedanja vozila še niso dovolj tehnološko dodelana, da bi jih lahko uporabljali brez operaterja na krovu. Po vrhu je treba z njimi zaradi varnosti voziti počasi - okoli 12 kilometrov na uro, tako da je hitrost podobna potovanju s kočijo. Johannes Lieberman bo sicer več o projektu povedal na konferenci Premikamo Slovenijo na Brdu pri Kranju.

Naši prevozniki predvsem opazovalci

Bodo tudi naši avtobusni prevozniki začeli s testiranjem avtonomnih vozil? »V Nomagu testiranja, ki potekajo v več različnih državah, z zanimanjem spremljamo. Zavedati pa se moramo, da bo minilo še kar nekaj let, preden bomo v javnem potniškem prometu videli avtonomne avtobuse. Še vedno je namreč veliko neznank glede odzivanja teh vozil na različne situacije v prometu, kot skupnost pa bomo morali najti tudi odgovore na številne moralne dileme. Avtonomno vožnjo je potrebno tudi izredno dobro zakonodajno urediti na evropski in svetovni ravni, preden bomo sploh lahko govorili o sprejemanju zakonodaje v Sloveniji. Pričakujem, da bo zakonodajalec v javno razpravo o tem vprašanju želel vključiti tudi največje prevoznike in ostale udeležence v prometu.

Testni projekt med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko

Na konferenci Premikamo Slovenijo bomo izvedeli nekaj več tudi o testnem projektu med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko, ki bo potekal na ravni upravljavcev avtocest. Slovenski Dars, avstrijski upravljavec avtocest Asfinag in madžarski Magyar Közút bodo oblikovali avtocestni krožni koridor, na katerem bodo namestili brezžično omrežje pete generacije (5G) in pripravili drugo potrebno infrastrukturo za testiranje inteligentnih transportnih sistemov. Slovenski del koridorja bo potekal od Šentilja do Maribora in do Lendave (več: Testni projekt: vozila brez voznika med Šentiljem, Mariborom in Lendavo).



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Pozor, delo na cestah in progah: kaj bomo gradili v letu 2019 1

Obseg naložb Direkcije za infrastrukturo v cestno omrežje je letos hitro zrasel, nekoliko manj naložb je bilo v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? 12

Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru....

TRANS-LOG
Novice
Novice (Razkrivamo) Za koliko je bila 'oglaševana' ocena gradnje #2tir pod vlado Mira Cerarja prenizka in kolikšna je zadnja ocena 7

Tudi strošek gradnje tira med Divačo in Koprom, ki ga razkrivamo, še ni dokončen - odvisen bo še od tega, kako se bo država...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Takšen bo nov potniški terminal na Brniku, ki bo zgrajen do predsedovanja Slovenije EU 11

Na Fraportu Slovenija se bodo do konca januarja odločili za enega izmed treh ponudnikov iz ožjega izbora za gradnjo novega terminala

TRANS-LOG
Novice
Novice Trdi brexit? To bo grozno. Prometni kolaps, zastoji, finančni udarec

Peter Katrašnik iz Petransa, kjer četrtino prihodkov ustvarijo s prevozi v Veliko Britanijo, ob kaotičnem brexitu pričakuje popolni...

TRANS-LOG
Novice
Novice Drago Matić pomahal iz Trsta

Nekdanji predsednik uprave Luke Koper nam je danes tudi uradno potrdil, da je prestopil v tržaško pristanišče, kjer je direktor...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Šef tržaškega pristanišča: Investirali bomo pol milijarde evrov 12

Pristaniška uprava v Trstu bo s pomočjo države in denarja EU vložila 150 milijonov evrov v tri železniške postaje in v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo

Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?