Stavka v družbi Piloti Koper bi lahko ohromila delo v pristanišču Stavka v družbi Piloti Koper bi lahko ohromila delo v pristanišču Stavka je napovedana za 3. april; predstavniki sindikata žerjavistov vztrajajo, da delavce v Pilotih Koper silijo v nemogoče pogoje dela, lastnik Valter Kobeja trdi, da sindikat ni reprezentativen
Kitajci prihajajo v Trst, kaj to pomeni za drugi tir? Kitajci prihajajo v Trst, kaj to pomeni za drugi tir? Kitajski predsednik Ši Džinping je pripotoval na petdnevni obisk v Italijo; zanimajo ga štiri pristanišča, še posebno vlogo bi lahko dobil Trst
25 avstrijskih podjetij bi investiralo v tržaško pristanišče 25 avstrijskih podjetij bi investiralo v tržaško pristanišče V Trstu proslavljajo 300 let od razglasitve svobodnega pristanišča in razvijajo nove načrte za sodelovanje
Kako je zrasel Eurosender, odkar ga je kupila luksemburška pošta Kako je zrasel Eurosender, odkar ga je kupila luksemburška pošta Lani so prihodke na skoraj vseh trgih podvojili, letos pričakujejo še večji pospešek, predvsem zaradi hitre rasti na pri paletnih pošiljkah
(Analiza) Koncentracija v logistiki: kje bi se morali prižigati alarmi za investitorje (Analiza) Koncentracija v logistiki: kje bi se morali prižigati alarmi za investitorje Kaj poganja prevzeme in združitve v logistiki, kako v Sloveniji čutimo pospešeno koncentracijo globalnih logistov in kje bi lahko nastal novi Enron

Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj
 
Čas branja: 2 min
19.11.2018  16:19  Dopolnjeno: 19.11.2018 16:29
V Avstriji bodo aprila prihodnje leto začeli z vožnjami samovozečega minibusa od dunajske soseske Aspern do postaje podzemne železnice
Avstrijci bodo testirali samovozeči minibus, hitrost bo primerljiva s kočijo
Samovozeči avtobusi na Dunaju: hitrost vožnje bo na začetku okoli 12 kilometrov na uro, kar je primerljivo potovanju s kočijo.
Foto: Wiener Linien/ Manfred Helmer

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
logistika   dodaj
avtobusna podjetja   dodaj
Navya dodaj
Johannes Lieberman dodaj

Stanovalci dunajske soseske Seestadt Aspern so se letos jeseni testno že vozili s samovozečimi minibusi francoskega proizvajalca Navya, od aprila prihodnjega leta pa bosta na tej progi redno vozili dve samovozeči vozili, čeprav bo to še vedno testni projekt. Avstrijsko ministrstvo za infrastrukturo sicer podpira več testnih projektov avtonomnih vozil, da bi opravili s strahovi in z evforijo, ki spremlja napovedi o prometu prihodnosti.

Na vozilih bo ves čas operater

»Avtobusi nimajo volana, na vozilu pa bo ves čas prisoten operater,« pravi Johannes Lieberman, ki pri Wiener Linen koordinira projekt uvedbe samovozečega avtobusa. Ker vozila nimajo volana, jih ni mogoče registrirati, zato uporabljajo testne tablice. Po Liebermanovi oceni sedanja vozila še niso dovolj tehnološko dodelana, da bi jih lahko uporabljali brez operaterja na krovu. Po vrhu je treba z njimi zaradi varnosti voziti počasi - okoli 12 kilometrov na uro, tako da je hitrost podobna potovanju s kočijo. Johannes Lieberman bo sicer več o projektu povedal na konferenci Premikamo Slovenijo na Brdu pri Kranju.

Naši prevozniki predvsem opazovalci

Bodo tudi naši avtobusni prevozniki začeli s testiranjem avtonomnih vozil? »V Nomagu testiranja, ki potekajo v več različnih državah, z zanimanjem spremljamo. Zavedati pa se moramo, da bo minilo še kar nekaj let, preden bomo v javnem potniškem prometu videli avtonomne avtobuse. Še vedno je namreč veliko neznank glede odzivanja teh vozil na različne situacije v prometu, kot skupnost pa bomo morali najti tudi odgovore na številne moralne dileme. Avtonomno vožnjo je potrebno tudi izredno dobro zakonodajno urediti na evropski in svetovni ravni, preden bomo sploh lahko govorili o sprejemanju zakonodaje v Sloveniji. Pričakujem, da bo zakonodajalec v javno razpravo o tem vprašanju želel vključiti tudi največje prevoznike in ostale udeležence v prometu.

Testni projekt med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko

Na konferenci Premikamo Slovenijo bomo izvedeli nekaj več tudi o testnem projektu med Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko, ki bo potekal na ravni upravljavcev avtocest. Slovenski Dars, avstrijski upravljavec avtocest Asfinag in madžarski Magyar Közút bodo oblikovali avtocestni krožni koridor, na katerem bodo namestili brezžično omrežje pete generacije (5G) in pripravili drugo potrebno infrastrukturo za testiranje inteligentnih transportnih sistemov. Slovenski del koridorja bo potekal od Šentilja do Maribora in do Lendave (več: Testni projekt: vozila brez voznika med Šentiljem, Mariborom in Lendavo).



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Dars bo gradil šestpasovnico na ljubljanskem obroču med Kosezami in Kozarjami 9

Prometna študija, ki bo odgovorila na vprašanje, kako z drugimi ukrepi izboljšati pretočnost na ljubljanskem obroču, je še v...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prenova železnic: zmagovalec drugega največjega razpisa je Riko z ruskim RZD International 2

Vozlišče Pragersko bo gradil Riko v lasti Janeza Škrabca z ruskim RZD Internationalom; to je prvi projekt za Ruse v Evropski uniji

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Intervju s slovenskim projektantom simbola moderne Hrvaške: »Most na Pelješac bo med petimi konstrukcijsko najzahtevnejšimi in najlepšimi Evropi« 2

Marjan Pipenbaher, projektant mostov, tudi pelješkega: Po krizi v gradbeništvu smo se preusmerili v tujino - od Izraela do Turčije,...

TRANS-LOG
Novice
Novice Spoznajte industrijskega oblikovalca iz Ljubljane, ki sodeluje pri razvoju hyperloopa 6

Jaka Verbič, rLoop: V zadnjih desetletjih ni bilo tehnologije, ki bi ljudem dala toliko misliti kot hyperloop. Nekaj podobnega je bilo v...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Tako se bo Schenker širil v Ljubljani, Škofji Loki in Mariboru; nov projekt za Daimlerjev Starkom

V Schenkerju razvijajo nove logistične posle z dodano vrednostjo, med drugim bodo za Daimlerjev Starkom organizirali pranje avtomobilskih...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prihaja 177 milijonov evrov za kolesarske steze, pločnike, P+R parkirišča in druge naložbe 4

V perspektivi 2014–2020 je za občine na voljo 46 milijonov evrov denarja EU; leta 2017 so na ministrstvu dodali še 8,4 milijona, lani...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Tomaž Vidic, Dars: Po tretji razvojni osi do Slovenj Gradca v 20 minutah - do konca leta 2024 4

Po koroški hitri cesti se bomo od priključka na avtocesto A1 do Slovenj Gradca lahko vozili sto kilometrov na uro konec leta 2024, je na...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Vlaki okoli Ljubljane v 15-minutnem taktu? Za začetek prihaja še ena študija 3

Na ministrstvu za infrastrukturo bodo za študijo plačali približno 1,4 milijona evrov, izvajalca bosta PNZ in Cestni inženiring