Pri cargo-partnerju so doslej že zgradili logistične centre na Dunaju, na Slovaškem in v Bolgariji, naložba na Brniku pa je največja doslej. Avstrijski logist bo z Brnika servisiral srednjo in jugovzodno Evropo.
Selitev poleti 2019
Vselitev v nove prostore načrtujejo konec prihodnjega poletja. Zgradili bodo približno 25 tisoč kvadratnih metrov skladišč in štiri tisoč kvadratnih metrov pisarn. Za letos v slovenskem cargo-partnerju pričakujejo, da bodo povečali prodajo na 38 milijonov evrov. Zdaj je v družbi nekaj več kot sto zaposlenih, ob vselitvi v nove prostore bodo število zaposlenih povečali na 130.
Jih skrbi upočasnjevanje gospodarske rasti?
"Sicer čutimo manjše premike, vendar resnega padca obsega ne zaznavamo. Kakšen mesec se aktivnosti zmanjšajo, vendar se stvari hitro postavijo na bolj optimistične tirnice. V letošnjem letu bomo zrasli za približno 12 odstotkov pri prihodkih, podobna rast bo tudi pri dobičku", pravi Viktor Kastelic, direktor cargo-partnerja. V letošnjem letu so zaposlovali še razmeroma konservativno, že v prvem četrtletju prihodnjega leta pa bodo začeli zaposlovati kader, ki ga bodo potrebovali v novem iLogističnem centru na Brniku.
Milijoni za nova skladišča
V zadnjem obdobju logisti, trgovci in proizvajalci pospešeno investirajo v skladišča po Sloveniji. Največje skladišče gradi Lidl v Arji vasi, v katerega bo vložil kar 70 milijonov evrov, Kuehne + Nagel bo decembra uradno odprl nov farmacevtski logistični park v bližini Brnika, cargo-partner pa je poleti začel graditi 25 milijonov evrov vreden logistični center - ravno tako na Brniku. Na splošno velja ocena, da je Slovenija pri skladiščih še vedno podhranjena.
Preberite tudi:
Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku
Pregled naložb: kam letijo milijoni za nove logistične centre
Kako daleč smo z risanjem železniške proge do Brnika?
Stefan Krauter, cargo-partner: Na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčij, Italiji, Romuniji...