Navidezna bomba v varnostnem sistemu Fraporta. Kaj bodo spremenili? Navidezna bomba v varnostnem sistemu Fraporta. Kaj bodo spremenili? Med internim nadzorom so mimo varnostnikov pretihotapili navidezno eksplozivno napravo, ki je varnostna služba ni opazila
Prihodnost transporta v mestih: lastniški avto je slaba izbira za večino poti. Kaj je bolje? Prihodnost transporta v mestih: lastniški avto je slaba izbira za večino poti. Kaj je bolje? Nove naložbe v širitev cest bi lahko primerjali z vlaganjem v dodatne hlevske zmogljivosti v času, ko je avto začel izpodrivati konja. Sto let star pristop k mobilnosti je mogoče zamenjati z občutno boljšimi koncepti.
Milšped: glavni generator rasti je razcvet izvoza slovenske in evropske industrije v Srbijo Milšped: glavni generator rasti je razcvet izvoza slovenske in evropske industrije v Srbijo Brankica Mavretič, Milšped: Letos načrtujemo 30-odstotno rast na vseh področjih
Kaj imajo jastrebi prometne politike z enotno vozovnico Kaj imajo jastrebi prometne politike z enotno vozovnico Ker nismo razvijali javnega potniškega prometa, imamo najvišje stroške za mobilnost v Evropi
Do leta 2025 ne bo širitve vpadnic, niti novih prog, niti ljubljanskega železniškega vozlišča. Kaj lahko naredimo? Do leta 2025 ne bo širitve vpadnic, niti novih prog, niti ljubljanskega železniškega vozlišča. Kaj lahko naredimo? Med takojšnimi ukrepi za omejevanje prometnih zastojev so uvedba enotne vozovnice, hitre avtobusne povezave, nova shema LPP, spodbujanje sopotništva, delo od doma in centri P + R

Razmah e-vozil: kakšna bo slika prometa leta 2025 in 2030

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
08.11.2018  06:30
Marko Kovač, IJS: Do leta 2025 pričakujemo približno 37 tisoč e-avtov, do leta 2030 pa nekaj več kot 117 tisoč
Razmah e-vozil: kakšna bo slika prometa leta 2025 in 2030
Marko Kovač, IJS: Če je e-avto nekomu statusni simbol, rad plača visoko ceno. A cene postopoma upadajo in nakup se finančno izplača že zdaj, če naredite dovolj kilometrov (na fotografiji z e-kolesom lastnoročne predelave).
Marko Kovač je doktor fizike, raziskovalec na Centru za energetsko učinkovitost na Inštitutu Jožefa Stefana, kjer se ukvarja z numeričnimi modeli za napovedovanje trendov porabe energije. Med...

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO.

Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Intervju: Si predstavljate, da bi namesto nadomestila za prevoz dobili vozovnico za javni promet? 17

S 1. junijem prihajajo cenejše mesečne in letne vozovnice ter hitre avtobusne linije, občutnejša pocenitev bo na vrsti januarja 2020. V...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Dars bi lahko povečal pretočnost prometa brez gradnje novih pasov. Kako to delajo v Avstriji? 1

V Avstriji, Nemčiji, na Nizozemskem in v Veliki Britaniji na nekaterih odsekih sproščajo odstavne pasove za promet in tako brez...

TRANS-LOG
Je Alenka Bratušek zamenjala Bojana Žlendra? Ne, reorganizirala ga je

Bojan Žlender je bil vodja Službe za trajnostno mobilnost, zdaj te službe ni več. Ustanovili so Direktorat za trajnostno mobilnost, ki...

TRANS-LOG
Novice
Novice Takšna bo nova poslovna stavba družbe Dars na ljubljanskem obroču

Naložbo v novo stavbo na Darsu ocenjujejo na 7,8 milijona evrov; za najemnino sedanjih prostorov na Dunajski vsako leto družbi IMP...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Dobra novica: največ hitrih avtobusov dobita Bled in Brnik, sledijo Kamnik, Koper in Brežice 5

Ministrstvo za infrastrukturo bo v okviru sistema integriranega javnega potniškega prometa uvedlo 40 novih povezav s hitrimi avtobusi;...

TRANS-LOG
Novice
Novice V Luki Koper odpirajo novi vhod. Koliko predsednikov uprav so zamenjali od začetka gradnje?

V petek bodo v Luki Koper odprli približno štiri milijone evrov vredno naložbo – novi vhod v pristanišče, ki bo razbremenil promet v...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (Intervju) Matej Ogrin: Širitev obvoznice? Že zdaj smo na prvem mestu v EU pri stroških gospodinjstev za mobilnost! 12

V zadnjih desetletjih smo pozabili na javni potniški promet, ponudba se je nenehno slabšala. Ko bomo uvedli učinkovitejše storitve, bo...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Do leta 2025 ne bo širitve vpadnic, niti novih prog, niti ljubljanskega železniškega vozlišča. Kaj lahko naredimo? 8

Med takojšnimi ukrepi za omejevanje prometnih zastojev so uvedba enotne vozovnice, hitre avtobusne povezave, nova shema LPP, spodbujanje...