Transport in logistika

Odziv na članek Računsko sodišče sporoča bivšemu ministru Gašperšiču: Sedi, ena

Objavljamo pojasnilo nekdanjega ministra Petra Gašperšiča

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPodpornik projekta cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)

Lastnik in ustanovitelj podjetja Stefan Krauter se je po 40. letih odločil prodati podjetje

19.10.2018 14:48
Dopolnjeno: 19.10.2018 14:54
Čas branja: 1 min

V članku “Računsko sodišče sporoča bivšemu ministru Gašperšiču: sedi, ena”, objavljenem 16. 10. 2018 na spletnem portalu Finance.si, je povzeto revizijsko poročilo Računskega sodišča o učinkovitosti upravljanja pristaniške infrastrukture na območju koprskega tovornega pristanišča. Podrobno branje revizijskega poročila razkrije pomembna dejstva, ki bralcem v omenjenem članku niso bila predstavljena:

  1. Revizijsko poročilo se nanaša na obdobje 2015 in 2016 in opozarja na stanje, ki sem ga kot minister podedoval. Koncesijska pogodba o upravljanju pristaniške infrastrukture na območju koprskega tovornega pristanišča je bila namreč sklenjena leta 2008, medtem ko imajo razmerja z družbo Petrol v pristanišču (tudi predmet revizije računskega sodišča) še daljšo brado.
  2. Ko sem leta 2014 prevzel vodenje ministrstva za infrastrukturo, sem takoj zaznal večino zadev, na katere opozarja računsko sodišče. Tako smo z ekipo že pred začetkom revizije sodišča, začeli sami urejati zemljiškoknjižna razmerja na območju pristanišča, tako z zasebnimi lastniki kot z obema občinama. Prav tako smo že tedaj začeli pogovore med vsemi deležniki za ureditev razmerja z družbo Petrol. Pripravili smo tudi ustrezne strateške dokumente, ki so podlaga za razvoj pristaniške infrastrukture (Resolucija o nacionalnem programu razvoja prometa do leta 2030 in Program razvoja pristanišča 2016-2020).
  3. Do konca mandata smo uredili dobršen del zadev, na katere opozarja računsko sodišče, ali pa je njihovo urejanje v sklepnem delu. Tako smo npr. v celoti uredili plačilo koncesijske dajatve iz naslova storitev opravljenih preko hčerinskega podjetja INPO, pridobili potrebna zemljišča za gradnjo novega luškega vhoda in aktivno sodelovali z Luko Koper pri zagotavljanju drugih zemljišč, ki so potrebna za nadaljnji razvoj pristanišča.
  4. Vse te aktivnosti so razvidne iz podrobnejšega vpogleda v vsebino revizijskega poročila, kjer so navedeni tudi izvedeni ukrepi in pojasnila, podana v času izvajanja revizije. Kogar cela slika ravnanja ministrstva za infrastrukturo res zanima, je tu povezava do celotnega revizijskega poročila (povezava)

  5. Ob upoštevanju vseh teh dejstev lahko zatrdim, da sem z ekipo na ministrstvu za infrastrukturo, ko sem ga vodil, naredil pomemben napredek pri zagotavljanju učinkovitega upravljanja pristaniške infrastrukture. Temu nenazadnje pritrjuje tudi dejstvo, da je pristanišče v obdobju 2014-2018 uspešno poslovalo in povečevalo obseg pretovora. Prepričan sem, da bodo vse te aktivnosti ustrezno razvidne tudi iz odzivnega poročila, ki ga mora v 90 dneh pripraviti ministrstvo za infrastrukturo.

dr. Peter Gašperšič,

minister za infrastrukturo v obdobju 2014-2018

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Živo blato pravne države
Finance
Matej Avbelj Živo blato pravne države 15

Redna sodišča ne le stagnirajo, ampak na ključnih področjih za ljudi, posel in državo lahko spremljamo celo trend nazadovanja. Ustavno sodišče pa se vse bolj in vse bolj odkrito spreminja v politično bojno polje.

FINANCE
Transport in logistika
Kako je Luka Koper postala največje pristanišče za avte v Sredozemlju in kaj to pove o avtomobilskem trgu
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako je Luka Koper postala največje pristanišče za avte v Sredozemlju in kaj to pove o avtomobilskem trgu

Prodaja avtomobilov v Evropi je lani upadla za petino, kako se preusmerja pretovor in kakšen vpliv ima Turčija na Koper

FINANCE
Sodstvo med mafijo in svetniki
Finance
Matej Avbelj Sodstvo med mafijo in svetniki 8

Sodnikov ne moremo zaviti v celofan. Kdor tako misli, ni za sodnika, pa tudi za tožilca ne. Pri čemer pa ne smemo pozabiti niti na to, da sodniško neodvisnost lahko grobo krši tudi sodstvo samo.

FINANCE
Transport in logistika
Luka Koper je kljub koronakrizi še vedno številka ena pri pretovoru zabojnikov na Jadranu
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Luka Koper je kljub koronakrizi še vedno številka ena pri pretovoru zabojnikov na Jadranu 2

Skupni pretovor v Luki Koper je lani upadel za priblilžno 14 odstotkov, pri zabojnikih pa so uspeli ohraniti podobne številke kot v letu 2019

FINANCE
Transport in logistika
V Luki Koper pripravljajo sistem spodbud za privabljanje čistejših ladij
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija V Luki Koper pripravljajo sistem spodbud za privabljanje čistejših ladij

Ladje v Luki Koper prispevajo približno polovico vseh izpustov toplogrednih plinov celotnega pristanišča; za čistejše ladje bodo ladjarji plačevali nižje pristojbine

FINANCE
Usodo bančnih izbrisancev - usodo odškodninske odgovornosti BS pri sanaciji bank - slovensko ustavno sodišče daje v roke Sodišču EU
Finance
Simona Toplak Usodo bančnih izbrisancev - usodo odškodninske odgovornosti BS pri sanaciji bank - slovensko ustavno sodišče daje v roke Sodišču EU 7

Špekuliramo: kaj vse pomeni neodvisnost centralnih bank in kako široko se na neodvisnost sklicuje tudi BS, gre počasi na živce. Iz obrazložitve ustavnega sodišča razberemo: slovensko ustavno sodišče neodvisnost centralne banke razume pomembno ožje kot sama centralna banka. Če Sodišče EU odloči, da je odškodninska odgovornost centralne banke v skladu s Pogodbo o delovanju EU in Protokolom prepovedana, potem tega ne bo.

FINANCE
Gostilna je Počivalškov najmanjši problem
Finance
Rok Pikon Gostilna je Počivalškov najmanjši problem 22

Kje je bil minister za gospodarstvo, da bi dosegel večjo jasnost, konstantnost in predvidljivost ukrepov zapiranja gospodarstva? Da torej ne bi prišli do situacije, ko celo minister, član vladne ekipe, očitno ne razume, kaj je dovoljeno in kaj ne.