Vklop postajališč Dolgi most in Lavrica. Kako bi lahko Slovenske železnice bolje uporabile petkrako zvezdo okoli Ljubljane Vklop postajališč Dolgi most in Lavrica. Kako bi lahko Slovenske železnice bolje uporabile petkrako zvezdo okoli Ljubljane Z današnjim preklopom na zimski vozni red vlaki ustavljajo na novih postajališčih Lavrica in Dolgi most. Bi lahko na SŽ kdaj uredili primestni promet v 15-minutnem taktu proti Borovnici, Kranju, Kamniku, Litiji ali Grosuplju?
Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? Pavel Prhavc, Adria Tehnika: Pri Airbusu vsak mesec izdelajo 90 do sto letal airbus 320, pri ruskem Suhoju pa so v devetih letih izdelali vsega skupaj približno 200 letal
Prihajajo prvi tovornjaki brez vozniške kabine Prihajajo prvi tovornjaki brez vozniške kabine Z razvojem e-mobilnosti in umetne inteligence naj bi bilo mogoče močno zmanjšati emisije, znižati stroške in povečati prometno varnost.
Na Brniku izbirajo izvajalca za širitev terminala, ki je v konicah že nekaj časa preobremenjen Na Brniku izbirajo izvajalca za širitev terminala, ki je v konicah že nekaj časa preobremenjen Izbira izvajalca bo dvofazna: v petek so dobili šest ponudb, med temi bodo izbrali tri in z njimi opravili dodatna pogajanja - izvajalca bodo izbrali po novem letu, takrat bodo objavili tudi pogodbeno ceno širitve terminala
Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne Prek spleta bomo lahko kupovali zgolj vozovnice v domačem prometu, mobilne aplikacije bodo začele delovati, ko bodo na SŽ dobili odgovor Appla in Googla

Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj
 
Čas branja: 1 min
11.09.2018  10:08  Dopolnjeno: 11.09.2018 10:08
Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let kasneje?
Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Vlak iz Trsta je speljal ob 11h, v Ljubljano je prispel ob 15 in 37 minut.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj

Progo med Dunajem in Trstom je leta 1857 odprl cesar Franc Jožef I. Iz voznega reda, ki so nam ga pred časom poslali iz Železničarskega muzeja, je razvidno, da je vlak iz Dunaja peljal ob 6.10 zjutraj, na Trst pa je prispel zvečer ob 10.35 minut. Za vožnjo je potreboval 16 ur in 25 minut.

V Ljubljano je vlak iz Dunaja prispel ob 5.51 popoldan. To pomeni, da je iz Ljubljane do Trsta vozil nekaj več kot štiri ure in 44 minut, zdaj vozi 2 uri 42 minut.

Kako je po 161 letih

Evropska komisarka za promet, ki je v nedeljo odpirala povezavo Ljubljana - Trst, je napovedala, da bi lahko prihodnje leto podaljšali povezavo do Dunaja - zdaj namreč direktne povezave med Trstom in Dunajem ni. Iz Ljubljane imamo sicer dva vlaka na dan za Dunaj, ki vozita približno šest ur. Ob sedanjih potovalnih hitrostih bo vožnja med Dunajem in Trstom trajala slabih devet ur, kar pomeni, da so železničarji v 161 letih uspeli skrajšati vožnjo za približno osem ur.

Več:

Violeta Bulc napoveduje podaljšanje železniške povezave iz Trsta v Ljubljano naprej do Dunaja

(video) Zakaj po naših tirih vozijo vlaki italijanskih državnih železnic

Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryaniarov?


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Prihajajo prvi tovornjaki brez vozniške kabine 22

Z razvojem e-mobilnosti in umetne inteligence naj bi bilo mogoče močno zmanjšati emisije, znižati stroške in povečati prometno...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Šest bilijonov dolarjev težka ovira za razcvet električnih avtomobilov 12

Stroški popolnega prehoda na električne avtomobil so astronomski: teoretično je potrebnih šest bilijonov dolarjev samo za izgradnjo...

TRANS-LOG
Novice
Novice 100 največjih logističnih podjetij v državi. Kako so gospodarski razcvet izkoristili veliki in manjši

Kateri špediterji, prevozniki in distributerji najbolje izkoriščajo lego Slovenije, razcvet mednarodne trgovine in rast domače porabe

TRANS-LOG
Novice
Novice Adria Airways: že druga napoved dokapitalizacije v zadnjem mesecu. Kaj se dogaja? 4

V Adrii Airways so 25. oktobra napovedali dokapitalizacijo vsaj deset milijonov evrov, zdaj pa napovedujejo še štiri milijone.

TRANS-LOG
25 logistov, ki najbolje plačujejo svoje zaposlene

Pri Kontroli zračnega prometa Slovenije so plače že tradicionalno visoke, našli pa smo precej drugih logistov, ki niso prav nič...

TRANS-LOG
Novice
Novice Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? 9

Pavel Prhavc, Adria Tehnika: Pri Airbusu vsak mesec izdelajo 90 do sto letal airbus 320, pri ruskem Suhoju pa so v devetih letih izdelali...

TRANS-LOG
Novice
Novice Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne 13

Prek spleta bomo lahko kupovali zgolj vozovnice v domačem prometu, mobilne aplikacije bodo začele delovati, ko bodo na SŽ dobili odgovor...

TRANS-LOG
Novice
Novice Dars odpira odsek Draženci – Gruškovje. Je to res zadnja luknja med Hamburgom in Solunom?

Če smo natančni, je koridor v Srbiji zgrajen 98,2-odstotno, a ga bodo dokončali do konca letošnjega leta. Vse ostale države na trasi...