Kitajci odpirajo najdaljši most na svetu z dvoletno zamudo in z milijardnim aneksom Kitajci odpirajo najdaljši most na svetu z dvoletno zamudo in z milijardnim aneksom 55-kilometrski most so gradili od leta 2009, na gradbišču je umrlo devet delavcev, v političen projekt so investirali 17,4 milijarde evrov
Z združevanjem prevozov bi lahko logisti precej znižali stroške, zakaj potem tega ne počnejo? Z združevanjem prevozov bi lahko logisti precej znižali stroške, zakaj potem tega ne počnejo? Branko Šafarič in Janez Zaletel iz GS1: Podjetja se morajo pripraviti, da bo treba v logističnem procesu beležiti tudi vse za posel potrebne mikrodogodke
 (Intervju) Bart Stegeman, Plastika Skaza: Najboljša direktorica oskrbovalne verige na svetu je vaša mama (Intervju) Bart Stegeman, Plastika Skaza: Najboljša direktorica oskrbovalne verige na svetu je vaša mama Tako bi Bart Stegeman, ki vodi oskrbovalne verige v Plastiki Skaza, desetletnim otrokom razložil osnove njegovega dela
Sandi Brataševec, Nomago: prihodnost so električni avtobusi, e-avti in e-kolesa Sandi Brataševec, Nomago: prihodnost so električni avtobusi, e-avti in e-kolesa Nomagov sistem izposoje koles za zdaj deluje v Celju, razširili pa se bodo tudi na Laško in šest občin Savinske doline: Polzelo, Žalec, Šentjur, Slovenske Konjice in Štore. V mestni občini Celje bo od skupaj stotih koles v obtoku kar 34 električnih.
Kontejnerski zbirniki: v sežanskem Boxlinu UCL pričakujejo rekordno leto Kontejnerski zbirniki: v sežanskem Boxlinu UCL pričakujejo rekordno leto V Boxlinu UCL so letos vsak mesec napolnili približno 130 zabojnikov; v prihodnje bodo še okrepili trženje direktnih servisov iz kitajskih pristanišč do srednjeevropskih mest čez Koper

Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice

Čas branja: 1 min
11.09.2018  10:08  Dopolnjeno: 11.09.2018 10:08
Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let kasneje?
Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Vlak iz Trsta je speljal ob 11h, v Ljubljano je prispel ob 15 in 37 minut.

Progo med Dunajem in Trstom je leta 1857 odprl cesar Franc Jožef I. Iz voznega reda, ki so nam ga pred časom poslali iz Železničarskega muzeja, je razvidno, da je vlak iz Dunaja peljal ob 6.10 zjutraj, na Trst pa je prispel zvečer ob 10.35 minut. Za vožnjo je potreboval 16 ur in 25 minut.

V Ljubljano je vlak iz Dunaja prispel ob 5.51 popoldan. To pomeni, da je iz Ljubljane do Trsta vozil nekaj več kot štiri ure in 44 minut, zdaj vozi 2 uri 42 minut.

Kako je po 161 letih

Evropska komisarka za promet, ki je v nedeljo odpirala povezavo Ljubljana - Trst, je napovedala, da bi lahko prihodnje leto podaljšali povezavo do Dunaja - zdaj namreč direktne povezave med Trstom in Dunajem ni. Iz Ljubljane imamo sicer dva vlaka na dan za Dunaj, ki vozita približno šest ur. Ob sedanjih potovalnih hitrostih bo vožnja med Dunajem in Trstom trajala slabih devet ur, kar pomeni, da so železničarji v 161 letih uspeli skrajšati vožnjo za približno osem ur.

Več:

Violeta Bulc napoveduje podaljšanje železniške povezave iz Trsta v Ljubljano naprej do Dunaja

(video) Zakaj po naših tirih vozijo vlaki italijanskih državnih železnic

Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryaniarov?

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kako daleč smo z risanjem železniške proge do Brnika? 4

Od 1. septembra se lahko iz Ljubljane peljemo z vlakom na letališče Ronke pri Trstu. Kako napredujemo s prizadevanji za progo do...

TRANS-LOG
Novice
Novice Nomago spet kupuje v tujini, prevzeli so italijanski Alibus International

Pri potovalni skupini Nomago, kjer jih zanima regija od Dubrovnika do Benetk, so lani kupili puljsko avtobusno podjetje Brioni, zdaj pa...

TRANS-LOG
Novice
Novice (video) V Španiji so razkrili prvo kapsulo za futuristična potovanja s hyperloopom

Pet ton težko vozilo so zgradili v podjetju Airtificial iz novega kompozitnega materiala

TRANS-LOG
Novice
Novice Kako se ladjarji pripravljajo na veliko čiščenje z januarjem 2020, ki ga je pospešila komisarka Violeta Bulc 12

Ladjarji imajo na voljo tri načine za prilagoditev na nova pravila; vsi trije so povezani z visokimi stroški, ki jih bodo poskušali...

TRANS-LOG
Novice
Novice Slovenske železnice bodo čez 18 mesecev vstopile v digitalni svet

Na Slovenskih železnicah že več let napovedujejo uvedbo dostopa do brezžičnega omrežja na vlakih, danes so izbrali izvajalca, ki bo...

TRANS-LOG
Novice
Novice Besni potniki: na Agenciji za letalstvo letos 250-odstotni skok prijav 1

Zamud in odpovedi letov bo v prihodnje vedno več

TRANS-LOG
Luka Koper in IPS delavci: na razpis za 13 delovnih mest smo prejeli nekaj več kot 5 tisoč prijav 1

V državni družbi so le začeli zaposlovati delavce, ki jih zdaj najemajo prek tako imenovanih "gazd"

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige (Intervju) Bart Stegeman, Plastika Skaza: Najboljša direktorica oskrbovalne verige na svetu je vaša mama

Tako bi Bart Stegeman, ki vodi oskrbovalne verige v Plastiki Skaza, desetletnim otrokom razložil osnove njegovega dela