25 avstrijskih podjetij bi investiralo v tržaško pristanišče 25 avstrijskih podjetij bi investiralo v tržaško pristanišče V Trstu proslavljajo 300 let od razglasitve svobodnega pristanišča in razvijajo nove načrte za sodelovanje
Kako je zrasel Eurosender, odkar ga je kupila luksemburška pošta Kako je zrasel Eurosender, odkar ga je kupila luksemburška pošta Lani so prihodke na skoraj vseh trgih podvojili, letos pričakujejo še večji pospešek, predvsem zaradi hitre rasti na pri paletnih pošiljkah
(Analiza) Koncentracija v logistiki: kje bi se morali prižigati alarmi za investitorje (Analiza) Koncentracija v logistiki: kje bi se morali prižigati alarmi za investitorje Kaj poganja prevzeme in združitve v logistiki, kako v Sloveniji čutimo pospešeno koncentracijo globalnih logistov in kje bi lahko nastal novi Enron
Tako se bo Schenker širil v Ljubljani, Škofji Loki in Mariboru; nov projekt za Daimlerjev Starkom Tako se bo Schenker širil v Ljubljani, Škofji Loki in Mariboru; nov projekt za Daimlerjev Starkom V Schenkerju razvijajo nove logistične posle z dodano vrednostjo, med drugim bodo za Daimlerjev Starkom organizirali pranje avtomobilskih delov, ki jih bodo nato peljali v nadaljnjo proizvodnjo
(Intervju) Logisti, ne omejujte se na transport in skladiščenje, skočite v proizvodnjo in trgovino (Intervju) Logisti, ne omejujte se na transport in skladiščenje, skočite v proizvodnjo in trgovino Igor Žula, Slovensko logistično združenje: Logisti in prevozniki, ki imajo blago že tako ali tako v svojih rokah, bi se morali pogumneje vključiti v oskrbo proizvodnje in v oskrbo trgovskih polic

Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj
 
Čas branja: 1 min
11.09.2018  10:08  Dopolnjeno: 11.09.2018 10:08
Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let kasneje?
Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Vlak iz Trsta je speljal ob 11h, v Ljubljano je prispel ob 15 in 37 minut.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj

Progo med Dunajem in Trstom je leta 1857 odprl cesar Franc Jožef I. Iz voznega reda, ki so nam ga pred časom poslali iz Železničarskega muzeja, je razvidno, da je vlak iz Dunaja peljal ob 6.10 zjutraj, na Trst pa je prispel zvečer ob 10.35 minut. Za vožnjo je potreboval 16 ur in 25 minut.

V Ljubljano je vlak iz Dunaja prispel ob 5.51 popoldan. To pomeni, da je iz Ljubljane do Trsta vozil nekaj več kot štiri ure in 44 minut, zdaj vozi 2 uri 42 minut.

Kako je po 161 letih

Evropska komisarka za promet, ki je v nedeljo odpirala povezavo Ljubljana - Trst, je napovedala, da bi lahko prihodnje leto podaljšali povezavo do Dunaja - zdaj namreč direktne povezave med Trstom in Dunajem ni. Iz Ljubljane imamo sicer dva vlaka na dan za Dunaj, ki vozita približno šest ur. Ob sedanjih potovalnih hitrostih bo vožnja med Dunajem in Trstom trajala slabih devet ur, kar pomeni, da so železničarji v 161 letih uspeli skrajšati vožnjo za približno osem ur.

Več:

Violeta Bulc napoveduje podaljšanje železniške povezave iz Trsta v Ljubljano naprej do Dunaja

(video) Zakaj po naših tirih vozijo vlaki italijanskih državnih železnic

Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryaniarov?


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Dars bo gradil šestpasovnico na ljubljanskem obroču med Kosezami in Kozarjami 9

Prometna študija, ki bo odgovorila na vprašanje, kako z drugimi ukrepi izboljšati pretočnost na ljubljanskem obroču, je še v...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prenova železnic: zmagovalec drugega največjega razpisa je Riko z ruskim RZD International 2

Vozlišče Pragersko bo gradil Riko v lasti Janeza Škrabca z ruskim RZD Internationalom; to je prvi projekt za Ruse v Evropski uniji

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Intervju s slovenskim projektantom simbola moderne Hrvaške: »Most na Pelješac bo med petimi konstrukcijsko najzahtevnejšimi in najlepšimi Evropi« 2

Marjan Pipenbaher, projektant mostov, tudi pelješkega: Po krizi v gradbeništvu smo se preusmerili v tujino - od Izraela do Turčije,...

TRANS-LOG
Novice
Novice Spoznajte industrijskega oblikovalca iz Ljubljane, ki sodeluje pri razvoju hyperloopa 6

Jaka Verbič, rLoop: V zadnjih desetletjih ni bilo tehnologije, ki bi ljudem dala toliko misliti kot hyperloop. Nekaj podobnega je bilo v...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Tako se bo Schenker širil v Ljubljani, Škofji Loki in Mariboru; nov projekt za Daimlerjev Starkom

V Schenkerju razvijajo nove logistične posle z dodano vrednostjo, med drugim bodo za Daimlerjev Starkom organizirali pranje avtomobilskih...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prihaja 177 milijonov evrov za kolesarske steze, pločnike, P+R parkirišča in druge naložbe 4

V perspektivi 2014–2020 je za občine na voljo 46 milijonov evrov denarja EU; leta 2017 so na ministrstvu dodali še 8,4 milijona, lani...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Tomaž Vidic, Dars: Po tretji razvojni osi do Slovenj Gradca v 20 minutah - do konca leta 2024 4

Po koroški hitri cesti se bomo od priključka na avtocesto A1 do Slovenj Gradca lahko vozili sto kilometrov na uro konec leta 2024, je na...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Vlaki okoli Ljubljane v 15-minutnem taktu? Za začetek prihaja še ena študija 3

Na ministrstvu za infrastrukturo bodo za študijo plačali približno 1,4 milijona evrov, izvajalca bosta PNZ in Cestni inženiring