Navidezna bomba v varnostnem sistemu Fraporta. Kaj bodo spremenili? Navidezna bomba v varnostnem sistemu Fraporta. Kaj bodo spremenili? Med internim nadzorom so mimo varnostnikov pretihotapili navidezno eksplozivno napravo, ki je varnostna služba ni opazila
Prihodnost transporta v mestih: lastniški avto je slaba izbira za večino poti. Kaj je bolje? Prihodnost transporta v mestih: lastniški avto je slaba izbira za večino poti. Kaj je bolje? Nove naložbe v širitev cest bi lahko primerjali z vlaganjem v dodatne hlevske zmogljivosti v času, ko je avto začel izpodrivati konja. Sto let star pristop k mobilnosti je mogoče zamenjati z občutno boljšimi koncepti.
Milšped: glavni generator rasti je razcvet izvoza slovenske in evropske industrije v Srbijo Milšped: glavni generator rasti je razcvet izvoza slovenske in evropske industrije v Srbijo Brankica Mavretič, Milšped: Letos načrtujemo 30-odstotno rast na vseh področjih
Kaj imajo jastrebi prometne politike z enotno vozovnico Kaj imajo jastrebi prometne politike z enotno vozovnico Ker nismo razvijali javnega potniškega prometa, imamo najvišje stroške za mobilnost v Evropi
Do leta 2025 ne bo širitve vpadnic, niti novih prog, niti ljubljanskega železniškega vozlišča. Kaj lahko naredimo? Do leta 2025 ne bo širitve vpadnic, niti novih prog, niti ljubljanskega železniškega vozlišča. Kaj lahko naredimo? Med takojšnimi ukrepi za omejevanje prometnih zastojev so uvedba enotne vozovnice, hitre avtobusne povezave, nova shema LPP, spodbujanje sopotništva, delo od doma in centri P + R

Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj
 
Čas branja: 1 min
11.09.2018  10:08  Dopolnjeno: 11.09.2018 10:08
Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let kasneje?
Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Vlak iz Trsta je speljal ob 11h, v Ljubljano je prispel ob 15 in 37 minut.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj

Progo med Dunajem in Trstom je leta 1857 odprl cesar Franc Jožef I. Iz voznega reda, ki so nam ga pred časom poslali iz Železničarskega muzeja, je razvidno, da je vlak iz Dunaja peljal ob 6.10 zjutraj, na Trst pa je prispel zvečer ob 10.35 minut. Za vožnjo je potreboval 16 ur in 25 minut.

V Ljubljano je vlak iz Dunaja prispel ob 5.51 popoldan. To pomeni, da je iz Ljubljane do Trsta vozil nekaj več kot štiri ure in 44 minut, zdaj vozi 2 uri 42 minut.

Kako je po 161 letih

Evropska komisarka za promet, ki je v nedeljo odpirala povezavo Ljubljana - Trst, je napovedala, da bi lahko prihodnje leto podaljšali povezavo do Dunaja - zdaj namreč direktne povezave med Trstom in Dunajem ni. Iz Ljubljane imamo sicer dva vlaka na dan za Dunaj, ki vozita približno šest ur. Ob sedanjih potovalnih hitrostih bo vožnja med Dunajem in Trstom trajala slabih devet ur, kar pomeni, da so železničarji v 161 letih uspeli skrajšati vožnjo za približno osem ur.

Več:

Violeta Bulc napoveduje podaljšanje železniške povezave iz Trsta v Ljubljano naprej do Dunaja

(video) Zakaj po naših tirih vozijo vlaki italijanskih državnih železnic

Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryaniarov?


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Intervju: Si predstavljate, da bi namesto nadomestila za prevoz dobili vozovnico za javni promet? 17

S 1. junijem prihajajo cenejše mesečne in letne vozovnice ter hitre avtobusne linije, občutnejša pocenitev bo na vrsti januarja 2020. V...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Dars bi lahko povečal pretočnost prometa brez gradnje novih pasov. Kako to delajo v Avstriji? 1

V Avstriji, Nemčiji, na Nizozemskem in v Veliki Britaniji na nekaterih odsekih sproščajo odstavne pasove za promet in tako brez...

TRANS-LOG
Slovenski spletni trgovci ustanavljajo logistični center po vzoru mini-Amazona. Kaj pravijo na Pošti? 8

Društvo spletnih trgovcev bo ustanovilo podjetje, ki bo upravljalo »fulfillment« center v Domžalah za podporo spletni trgovini

TRANS-LOG
Novice
Novice Enotna vozovnica: prihajajo hitre avtobusne linije. Kaj vse bo novega za potnike? 5

Danes so na vladi potrdili uredbo o sistemu enotne vozovnice, ki naj bi jo vpeljali junija; pocenitve enkratnih vozovnic ne bo, cenejše pa...

TRANS-LOG
Je Alenka Bratušek zamenjala Bojana Žlendra? Ne, reorganizirala ga je

Bojan Žlender je bil vodja Službe za trajnostno mobilnost, zdaj te službe ni več. Ustanovili so Direktorat za trajnostno mobilnost, ki...

TRANS-LOG
Novice
Novice Takšna bo nova poslovna stavba družbe Dars na ljubljanskem obroču

Naložbo v novo stavbo na Darsu ocenjujejo na 7,8 milijona evrov; za najemnino sedanjih prostorov na Dunajski vsako leto družbi IMP...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Dobra novica: največ hitrih avtobusov dobita Bled in Brnik, sledijo Kamnik, Koper in Brežice 5

Ministrstvo za infrastrukturo bo v okviru sistema integriranega javnega potniškega prometa uvedlo 40 novih povezav s hitrimi avtobusi;...

TRANS-LOG
Novice
Novice V Luki Koper odpirajo novi vhod. Koliko predsednikov uprav so zamenjali od začetka gradnje?

V petek bodo v Luki Koper odprli približno štiri milijone evrov vredno naložbo – novi vhod v pristanišče, ki bo razbremenil promet v...