V primeru trdega brexita bi VB ublažila carinski postopek, da se izogne kolonam V primeru trdega brexita bi VB ublažila carinski postopek, da se izogne kolonam Na Otoku je kar nekaj strahu, da bi, če bi Velike Britanije iz Unije izstopila brez dogovora, prišlo do kaotičnih razmer na mejah in bi bila motena oskrba z blagom
Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Od leta 2020 bodo železniški operaterji plačevali štiri odstotke višjo uporabnino za železniško infrastrukturo; koliko več bo denarja za 2TDK?
Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Državna revizijska komisija je zavrnila Geoportalov zahtevek za revizijo razpisa za izdelavo projektov PZI za drugi tir, na 2TDK lahko nadaljujejo s postopkom izbire izvajalca
(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta – kaj vse še manjka; EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje

Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj
 
Čas branja: 1 min
11.09.2018  10:08  Dopolnjeno: 11.09.2018 10:08
Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let kasneje?
Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Vlak iz Trsta je speljal ob 11h, v Ljubljano je prispel ob 15 in 37 minut.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
železnice   dodaj
Franc Jožef dodaj

Progo med Dunajem in Trstom je leta 1857 odprl cesar Franc Jožef I. Iz voznega reda, ki so nam ga pred časom poslali iz Železničarskega muzeja, je razvidno, da je vlak iz Dunaja peljal ob 6.10 zjutraj, na Trst pa je prispel zvečer ob 10.35 minut. Za vožnjo je potreboval 16 ur in 25 minut.

V Ljubljano je vlak iz Dunaja prispel ob 5.51 popoldan. To pomeni, da je iz Ljubljane do Trsta vozil nekaj več kot štiri ure in 44 minut, zdaj vozi 2 uri 42 minut.

Kako je po 161 letih

Evropska komisarka za promet, ki je v nedeljo odpirala povezavo Ljubljana - Trst, je napovedala, da bi lahko prihodnje leto podaljšali povezavo do Dunaja - zdaj namreč direktne povezave med Trstom in Dunajem ni. Iz Ljubljane imamo sicer dva vlaka na dan za Dunaj, ki vozita približno šest ur. Ob sedanjih potovalnih hitrostih bo vožnja med Dunajem in Trstom trajala slabih devet ur, kar pomeni, da so železničarji v 161 letih uspeli skrajšati vožnjo za približno osem ur.

Več:

Violeta Bulc napoveduje podaljšanje železniške povezave iz Trsta v Ljubljano naprej do Dunaja

(video) Zakaj po naših tirih vozijo vlaki italijanskih državnih železnic

Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryaniarov?


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? 23

Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti 2

Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...