Transport in logistika

(video) Zakaj po naših tirih vozijo vlaki italijanskih državnih železnic Trenitalia

Od jutri naprej bo Ljubljana dvakrat na dan povezana s Trstom - Slovenske železnice imajo povsem zastarel vozni park

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPodpornik projekta cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)

Lastnik in ustanovitelj podjetja Stefan Krauter se je po 40. letih odločil prodati podjetje

08.09.2018 10:54
Dopolnjeno: 08.09.2018 10:55
Čas branja: 2 min
(video) Zakaj po naših tirih vozijo vlaki italijanskih državnih železnic Trenitalia
Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, na meji je treba počakati tudi na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom. Foto: Slovenske Železnice

V nadaljevanju:

- Bo na italijanskih vlakih slovensko osebje?

- Zakaj od leta 2011 ni bilo železniške potniške povezave med Slovenijo in Trstom?

- Kdaj so na SŽ zadnjič kupovali potniške vlake?

- Kakšne vlake bodo na naše tire poslale italijanske državne železnice

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
Kam vse se lahko to poletje odpravite z vlakom
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc Kam vse se lahko to poletje odpravite z vlakom

Glede na sproščanje epidemioloških ukrepov Slovenske železnice pričakujejo v prihodnjih mesecih spet več potovanj z vlaki

FINANCE
Transport in logistika
Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Evropski šefi železnic v akciji: preusmerjanje prometa z letal na vlake

Prometni ministri Nemčije, Francije, Avstrije in Švice so se s šefi Deutsche Bahna, SNCF, avstrijskih železnic ÖBB in švicarskih SBB dogovorili o širitvi omrežja mednarodnih nočnih vlakov v Evropi

FINANCE
PMM
Slovenske železnice bodo v partnerstvu s T2 Rotalab povezale uporabo vlakov z izposojo električih vozil
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija Slovenske železnice bodo v partnerstvu s T2 Rotalab povezale uporabo vlakov z izposojo električih vozil 3

Nove storitve: potniki, ki bodo v Ljubljano pripotovali z vlakom, si bodo lahko že to jesen na železniški postaji izposodili e-avto po ugodni ceni. Kaj še pripravljajo na železnicah?

FINANCE
Transport in logistika
Zakaj ne potrebujemo hitrih prog za 300 na uro, ampak integrirani taktni vozni red po zgledu Švice
Transport in logistika
Transport in logistikaNejc Geržinič Zakaj ne potrebujemo hitrih prog za 300 na uro, ampak integrirani taktni vozni red po zgledu Švice 4

Koncept integriranega taktnega voznega reda so v osemdesetih letih razvili v Švici, zdaj pa ga vpeljujejo tudi v Avstriji, Nemčiji in na Danskem. Za kaj gre in kaj bi lahko pridobili?

FINANCE
Avto
Delničarji Fiat Chryslerja in PSA bodo danes glasovali o združitvi
Avto
AvtoMiloš Milač Delničarji Fiat Chryslerja in PSA bodo danes glasovali o združitvi 4

Vodstvi PSA Peugeot Citroëna in Fiat Chryslerja bosta jutri spremljali glasovanje delničarjev obeh skupin. To je še zadnji korak pred združitvijo dveh oslabljenih velikanov s skupaj kar 14 blagovnimi znamkami.

Moje finance
Razno
(psihologija denarja) FOMO!
Moje finance
RaznoKatarina Veselko (psihologija denarja) FOMO!

»Mogoče bi pa moral kupiti bitcoine,« je pred nekaj dnevi izjavil moj partner, ko sva po službi pripravljala večerjo. »Ja? Zakaj?« dvignem obrvi. Malo se mi dozdeva, da poznam odgovor na to vprašanje, čeprav o bitcoinih ne vem prav veliko. »Ah, moj sodelavec je zdaj blazno zaslužil z njimi …« Klasičen FOMO!

FINANCE
Avto
Delničarji PSA in Fiat Chryslerja skoraj soglasno podprli združitev avtovelikanov
Avto
AvtoMiloš Milač Delničarji PSA in Fiat Chryslerja skoraj soglasno podprli združitev avtovelikanov 5

Delničarji obeh podjetij so skoraj brez izjem podprli združitev avtomobilskih velikanov PSA Peugeot Citroëna in Fiat Chryslerja (FCA) v novo skupino Stellantis

FINANCE
PMM
(Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostNataša Koražija (Železnice) Kdaj se bomo z vlaki vozili hitreje in udobneje kot z avti – in koliko nas bo to stalo 3

Konkurenčen javni železniški potniški promet bi lahko dobili do leta 2030, v celoti pa do leta 2050. Okvirna ocena naložb v infrastrukturo, ki bi omogočala uvedbo taktnega potniškega prometa, je od tri do štiri milijarde evrov. V to številko še ni vključena poglobitev tirov v Ljubljani.