(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančna konstrukcija gradnje #2tir zaprta Kaj vse še manjka, da bo finančna konstrukcija gradnje #2tir zaprta Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta - kaj vse še manjka EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje
Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne dovolilnice, denar pa razdelimo tistim, ki ne uporabljajo avtomobila
Kje je zdaj postopek prodaje Intereurope in kdaj bo znano, ali bo prevzem? Kje je zdaj postopek prodaje Intereurope in kdaj bo znano, ali bo prevzem? Ponudbe so na mizi, kdaj pa bo znano več o tem, kako naprej?
Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in razpršenim portfeljem

(fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
LKW Walter dodaj
Kuehne + Nagel dodaj
Iskra Mehanizmi dodaj
 
Čas branja: 3 min
31.08.2018  14:38
Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana Krauterja; na obzorju še tri nove naložbe
(fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku
Franc Čebulj, župan Cerkelj, Viktor Kastelic, direktor cargo-partnerja, Stefan Krauter, lastnik, Zdravko Počivalšek, gospodarski minister, Andrej Ržišnik iz biroja Ržišnik Perc in Peter Hasslacher, direktor predstavništva Advantage Austria v Ljubljani.
Foto: Aleš Beno

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
LKW Walter dodaj
Kuehne + Nagel dodaj
Iskra Mehanizmi dodaj

Logistični center cargo-partnerja so sicer začeli graditi že na začetku julija, včeraj pa je gospodarsko-politična ekipa tudi uradno položila temeljni kamen za 25 milijonov evrov vredno naložbo.

Kdo je investitor

Naložbo bodo financirali iz matične avstrijske družbe cargo-partner, ki je v lasti podjetnika Stefana Krauterja. Krauter je leta 1983 na Dunaju začel s petimi zaposlenimi, zdaj imajo 2.800 zaposlenih od ZDA do Kitajske in poslujejo v 30 državah. Stefan Krauter je sicer sin ustanovitelja znane prevozniške družbe LKW Walter. Kariero je začel pri očetu, nato pa je šel na svoje. Lani so v logistični družbi cargo-partner ustvarili približno 700 milijonov evrov prodajnih prihodkov.

Po naših informacijah za naložbo ne pričakujejo državnih subvencij. Družba cargo-partner je že zgradila logistične centre na Dunaju, na Slovaškem in v Bolgariji, a je naložba na Brniku največja doslej.

Kaj vse bo še zraslo na Brniku

Letos jeseni bodo na drugi strani glavne dovozne ceste na Brniku odprli farmacevtski logistični park družbe Kuehne + Nagel. Zemljišče v bližini letališča so pred kratkim kupili še trije investitorji: Iskra Mehanizmi iz Lipnice pri Kropi, Blažič robni trakovi iz Ljubljane in podjetje Schaffer Rolls, ki ima zdaj sedež v Kranju v nekdanji Savi. Nekaj zemljišč je še na voljo, v igri za nakup sta še dve logistični družbi. Župan Cerkelj Franc Čebulj zato na območju letališča pričakuje 3.500 novih delovnih mest.

Preberite tudi:

Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? 19

Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru....

TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...

TRANS-LOG
Novice
Novice Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču 4

SHS Aviation je obvestil ministrstvo za infrastrukturo, da odpovedujejo najemno pogodbo s šestmesečnim odpovednim rokom, v tem času bodo...