Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru. Preračunali smo, kaj to pomeni za drugo cev Karavank in za drugi tir
Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču SHS Aviation je obvestil ministrstvo za infrastrukturo, da odpovedujejo najemno pogodbo s šestmesečnim odpovednim rokom, v tem času bodo nadaljevali pogovore z državo o možnostih vzdržnega modela - na letališču še vedno ni prometa
Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Bratuškova je koaliciji predstavila investicijski program. Koalicija se z uradno oceno gradnje strinja. Kaj sledi?
Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice V proračunu direkcije za infrastrukturo, ki skrbi za naložbe v ceste in železnice, je bilo najprej pripravljenih 590 milijonov evrov, po rebalansu pa bo denarja precej več. Skupaj s prenosom lanskih sredstev bo predvidoma na voljo 709 milijonov evrov.
Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?

(fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
LKW Walter dodaj
Kuehne + Nagel dodaj
Iskra Mehanizmi dodaj
 
Čas branja: 3 min
31.08.2018  14:38
Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana Krauterja; na obzorju še tri nove naložbe
(fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku
Franc Čebulj, župan Cerkelj, Viktor Kastelic, direktor cargo-partnerja, Stefan Krauter, lastnik, Zdravko Počivalšek, gospodarski minister, Andrej Ržišnik iz biroja Ržišnik Perc in Peter Hasslacher, direktor predstavništva Advantage Austria v Ljubljani.
Foto: Aleš Beno

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
LKW Walter dodaj
Kuehne + Nagel dodaj
Iskra Mehanizmi dodaj

Logistični center cargo-partnerja so sicer začeli graditi že na začetku julija, včeraj pa je gospodarsko-politična ekipa tudi uradno položila temeljni kamen za 25 milijonov evrov vredno naložbo.

Kdo je investitor

Naložbo bodo financirali iz matične avstrijske družbe cargo-partner, ki je v lasti podjetnika Stefana Krauterja. Krauter je leta 1983 na Dunaju začel s petimi zaposlenimi, zdaj imajo 2.800 zaposlenih od ZDA do Kitajske in poslujejo v 30 državah. Stefan Krauter je sicer sin ustanovitelja znane prevozniške družbe LKW Walter. Kariero je začel pri očetu, nato pa je šel na svoje. Lani so v logistični družbi cargo-partner ustvarili približno 700 milijonov evrov prodajnih prihodkov.

Po naših informacijah za naložbo ne pričakujejo državnih subvencij. Družba cargo-partner je že zgradila logistične centre na Dunaju, na Slovaškem in v Bolgariji, a je naložba na Brniku največja doslej.

Kaj vse bo še zraslo na Brniku

Letos jeseni bodo na drugi strani glavne dovozne ceste na Brniku odprli farmacevtski logistični park družbe Kuehne + Nagel. Zemljišče v bližini letališča so pred kratkim kupili še trije investitorji: Iskra Mehanizmi iz Lipnice pri Kropi, Blažič robni trakovi iz Ljubljane in podjetje Schaffer Rolls, ki ima zdaj sedež v Kranju v nekdanji Savi. Nekaj zemljišč je še na voljo, v igri za nakup sta še dve logistični družbi. Župan Cerkelj Franc Čebulj zato na območju letališča pričakuje 3.500 novih delovnih mest.

Preberite tudi:

Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Pozor, delo na cestah in progah: kaj bomo gradili v letu 2019 1

Obseg naložb Direkcije za infrastrukturo v cestno omrežje je letos hitro zrasel, nekoliko manj naložb je bilo v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? 12

Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru....

TRANS-LOG
Novice
Novice (Razkrivamo) Za koliko je bila 'oglaševana' ocena gradnje #2tir pod vlado Mira Cerarja prenizka in kolikšna je zadnja ocena 7

Tudi strošek gradnje tira med Divačo in Koprom, ki ga razkrivamo, še ni dokončen - odvisen bo še od tega, kako se bo država...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Takšen bo nov potniški terminal na Brniku, ki bo zgrajen do predsedovanja Slovenije EU 11

Na Fraportu Slovenija se bodo do konca januarja odločili za enega izmed treh ponudnikov iz ožjega izbora za gradnjo novega terminala

TRANS-LOG
Novice
Novice Trdi brexit? To bo grozno. Prometni kolaps, zastoji, finančni udarec

Peter Katrašnik iz Petransa, kjer četrtino prihodkov ustvarijo s prevozi v Veliko Britanijo, ob kaotičnem brexitu pričakuje popolni...

TRANS-LOG
Novice
Novice Drago Matić pomahal iz Trsta

Nekdanji predsednik uprave Luke Koper nam je danes tudi uradno potrdil, da je prestopil v tržaško pristanišče, kjer je direktor...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Šef tržaškega pristanišča: Investirali bomo pol milijarde evrov 12

Pristaniška uprava v Trstu bo s pomočjo države in denarja EU vložila 150 milijonov evrov v tri železniške postaje in v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo

Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?