Estonski državni letalec Nordica postaja podizvajalec za poljski Lot Estonski državni letalec Nordica postaja podizvajalec za poljski Lot Pri Nordici so te dni napovedali opuščanje petih nedobičkonosnih povezav, hkrati pa so z novo pogodbo prenesli komercialno tveganje poslovanja na poljski Lot
Kako dobro Alenka Bratušek skrbi za potnike v javnem  prometu? Kako dobro Alenka Bratušek skrbi za potnike v javnem prometu? Dobro: od začetka junija lahko kupite neimensko enotno mesečno in letno vozovnico, uvedenih je bilo 18 hitrih avtobusnih linij. Slabo: razpisa za nove koncesionarje letos še ne bo, upravljavca še vedno ni, enotne vozne rede pa si lahko za zdaj samo narišete
Samo tretjina pregledanih voznikov tovornjakov in avtobusov ne goljufa Samo tretjina pregledanih voznikov tovornjakov in avtobusov ne goljufa Gre seveda za delež tovornjakov, ki so jih preverili Fursovi uslužbenci in odkrili številne primere goljufij in manipulacij tahografov
Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air Iz Budimpešte, kjer so leta 2012 ostali brez nacionalnega prevoznika, zdaj leti 44 letalskih letalskih družb, iz Talina pa 16; na obeh letališčih število potnikov narašča hitreje kot v Ljubljani
Kako uveljavite odškodnino, če vas letalski prevoznik pusti na cedilu Kako uveljavite odškodnino, če vas letalski prevoznik pusti na cedilu Adria Airways vse pogosteje odpoveduje polete ali zamuja; takšne so pravice potnikov

(fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
LKW Walter dodaj
Kuehne + Nagel dodaj
Iskra Mehanizmi dodaj
 
Čas branja: 3 min
31.08.2018  14:38
Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana Krauterja; na obzorju še tri nove naložbe
(fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku
Franc Čebulj, župan Cerkelj, Viktor Kastelic, direktor cargo-partnerja, Stefan Krauter, lastnik, Zdravko Počivalšek, gospodarski minister, Andrej Ržišnik iz biroja Ržišnik Perc in Peter Hasslacher, direktor predstavništva Advantage Austria v Ljubljani.
Foto: Aleš Beno

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
skladišča   dodaj
LKW Walter dodaj
Kuehne + Nagel dodaj
Iskra Mehanizmi dodaj

Logistični center cargo-partnerja so sicer začeli graditi že na začetku julija, včeraj pa je gospodarsko-politična ekipa tudi uradno položila temeljni kamen za 25 milijonov evrov vredno naložbo.

Kdo je investitor

Naložbo bodo financirali iz matične avstrijske družbe cargo-partner, ki je v lasti podjetnika Stefana Krauterja. Krauter je leta 1983 na Dunaju začel s petimi zaposlenimi, zdaj imajo 2.800 zaposlenih od ZDA do Kitajske in poslujejo v 30 državah. Stefan Krauter je sicer sin ustanovitelja znane prevozniške družbe LKW Walter. Kariero je začel pri očetu, nato pa je šel na svoje. Lani so v logistični družbi cargo-partner ustvarili približno 700 milijonov evrov prodajnih prihodkov.

Po naših informacijah za naložbo ne pričakujejo državnih subvencij. Družba cargo-partner je že zgradila logistične centre na Dunaju, na Slovaškem in v Bolgariji, a je naložba na Brniku največja doslej.

Kaj vse bo še zraslo na Brniku

Letos jeseni bodo na drugi strani glavne dovozne ceste na Brniku odprli farmacevtski logistični park družbe Kuehne + Nagel. Zemljišče v bližini letališča so pred kratkim kupili še trije investitorji: Iskra Mehanizmi iz Lipnice pri Kropi, Blažič robni trakovi iz Ljubljane in podjetje Schaffer Rolls, ki ima zdaj sedež v Kranju v nekdanji Savi. Nekaj zemljišč je še na voljo, v igri za nakup sta še dve logistični družbi. Župan Cerkelj Franc Čebulj zato na območju letališča pričakuje 3.500 novih delovnih mest.

Preberite tudi:

Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Kdo je lastnik Stadlerja, pri katerem smo kupili za 320 milijonov evrov vlakov

Še dober mesec nazaj je bil 80-odstotni lastnik švicarskega Stadlerja podjetnik in politik Peter Spuhler, aprila pa so izpeljali...

TRANS-LOG
Novice
Novice Nova direktorica SŽ-Potniškega prometa je pri Stadlerju naročila 26 dodatnih vlakov 2

Darja Kocjan, direktorica družbe SŽ-Potniški promet, je včeraj podpisala pogodbo za 26 dodatnih potniških garnitur v vrednosti 151...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air 5

Iz Budimpešte, kjer so leta 2012 ostali brez nacionalnega prevoznika, zdaj leti 44 letalskih letalskih družb, iz Talina pa 16; na obeh...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Moderni vlaki na makadamu: naročili smo švicarske vlake. Kdaj se bomo vozili kot Švicarji? 3

Slovenske železnice so pri švicarskem proizvajalcu Stadler naročile za 320 milijonov evrov modernih potniških vlakov, ki pa bodo vozili...

TRANS-LOG
Prenova potniškega terminala na Brniku končno oddana!

Če ne bo pritožb na javno naročilo, se bo lahko prenova končno začela! Prenovljen terminal bi moral biti končan v začetku junija 2021

TRANS-LOG
Novice
Novice Kje bo Slovenija pobrala davke, ko bomo kupovali manj dizla in bencina? Pri ITF OECD nam predlagajo nov pribitek že leta 2020 4

Mednarodni transportni forum pri OECD je izbral Slovenijo za raziskavo vpliva zmanjševanja uporabe fosilnih goriv v prometu na davčne...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Kako dobro Alenka Bratušek skrbi za potnike v javnem prometu? 5

Dobro: od začetka junija lahko kupite neimensko enotno mesečno in letno vozovnico, uvedenih je bilo 18 hitrih avtobusnih linij. Slabo:...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Uvedba hitrih linij: vsak poln avtobus pomeni do 50 avtov manj na cestah 1

Pri Nomagu so danes s hitrimi avtobusnimi linijami prvič pripeljali potnike iz Nove Gorice, Celja, Velenja, Kopra, Postojne, Idrije,...