Nemci in Francozi ustvarjajo novega evropskega industrijskega šampiona, ki naj bi se lažje spopadal s kitajskim velikanom CRRC. Je to dobra novica za davkoplačevalce in za storitve v potniškem prometu?
Nemško francoski vlak: v proizvodnji tirnih vozil je že zdaj razmeroma malo konkurence in malo inovacij. Bo po združitvi Alstoma in Siemensa bolje?
Nemški Siemens in francoski Alstom sta septembra 2017 napovedala združitev transportnih divizij obeh podjetij, glavni cilj pa je ustvariti šampiona evropske industrijske vlakov. Nemški Siemens...
V nadaljevanju:
- Kdo so največji proizvajalci vlakov na svetu in kje se spopadajo za posle
- Zakaj britanski regulatorji železniškega trga podpirajo poglobljeno raziskavo Evropske komisije
- Je proizvodnja hitrih vlakov še vedno strateška panoga za Evropo
- Paradoksi konkurence na trgu tirnih vozil in signalizacije, kjer so zmogljivosti zasedene več let v naprej
Vnesite varnostno kodo, ki ste jo prejeli po izpolnitvi obrazca za pozabljeno geslo. Po uspešni nastavitvi novega gesla boste avtomatično tudi prijavljeni.
Prijava prek Facebooka in Googla za vas ni izvedljiva, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov
Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...
Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov.
Ali sprejemate zunanje piškotke?