(Komentar ob tednu trajnostne mobilnosti) Zakaj letalski promet najbž nikoli ne bo normalno obdavčen (Komentar ob tednu trajnostne mobilnosti) Zakaj letalski promet najbž nikoli ne bo normalno obdavčen Ljudje očitno tako radi letimo, da mirno spregledamo davčne privilegije letalskih družb
Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Logisti v Sloveniji še vedno zaznavajo razmeroma visoke stopnje rasti; če bo udarila ohladitev, se ji bodo prilagodili
(Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic (Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: V novi uredbi predlagamo, da bi bila cena mesečne vozovnice 26-kratnik cene enkratne vozovnice, letna vozovnica pa bi bila osemkratnik mesečnih vozovnic.
Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Nakup robotov postane ekonomsko upravičen, ko cena delovne sile v skladišču oziroma trgovini doseže 26 tisoč evrov na leto – pri nas je zdaj cena okoli 18 tisoč evrov na leto, v izračun niso všteti stroški okvar hrbtenice
(Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... (Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... Stefan Krauter je pred 35 leti zagnal logistično podjetje s petimi zaposlenimi, zdaj poslujejo v 30 državah. Na Brniku bo investiral 25 milijonov evrov v nov logistični center.

Nekaj kuri Intereuropo: delnica je zrasla, kot že leta ni

Čas branja: 3 min
23.05.2018  13:51  Dopolnjeno: 23.05.2018 17:18
Nekaj kuri Intereuropo: delnica je zrasla, kot že leta ni
Vrednost delnice koprskega logista Intereuropa je danes zrasla za 6,09 odstotka na 2,44 evra. Sodeč po delniški knjigi, sicer večjih lastniških premikov ni bilo – delnice je v zadnjih treh...

Prebrali ste 4% članka.

BERITE NAPREJ...

Članek je dostopen naročnikom Finance.si.
logo

Še niste naročnik?
Spletni dostop Finance lahko zdaj naročite po posebni ceni.

1 EUR prvi mesec

www.finance.si | narocnine@finance.si | 080 15 80
TRANS-LOG
Novice
Novice Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku

Avstrijski logist cargo-partner je danes na Brniku uradno zagnal naložbo v logistični center, iz katerega bodo servisirali srednjo in...

TRANS-LOG
Novice
Novice Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryanairov? 10

Junija letos je začela veljati novela zakona o železniškem prometu, ki omogoča prost dostop do železniške infrastrukture tudi v...

TRANS-LOG
Novice
Novice (fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kako bo Alenka Bratušek gradila ceste in železnice 3

Pri cestah bosta prioriteta tretja razvojna os in druga cev predora Karavanke, na železnicah pa v ospredju ostaja drugi tir, ki ga bomo...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Pregled naložb: kam letijo milijoni za nove logistične centre

Najbolj živahno je v okolici letališča Brnik in v okolici Žalca, zaradi hitre rasti poslov pa so za logiste zanimive vse lokacije ob...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice 39

Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let...

TRANS-LOG
Novice
Novice Na Darsu so v prvem polletju pridelali skoraj 65 milijonov evrov čistega dobička

Prodajni prihodki Darsa so letos zrasli na 214 milijonov evrov, to je pet odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju, čisti dobiček pa...

TRANS-LOG
Kreativci, dobra novica, železnice rok za pripravo projekta prenove CGP podaljšale do 21. septembra 1

Za povpraševanje po enem največjih agencijskih poslov so Slovenske železnice najprej predvidele pet delovnih dni - kaj vse želijo imeti