(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančna konstrukcija gradnje #2tir zaprta Kaj vse še manjka, da bo finančna konstrukcija gradnje #2tir zaprta Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta - kaj vse še manjka EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje
Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne dovolilnice, denar pa razdelimo tistim, ki ne uporabljajo avtomobila
Kje je zdaj postopek prodaje Intereurope in kdaj bo znano, ali bo prevzem? Kje je zdaj postopek prodaje Intereurope in kdaj bo znano, ali bo prevzem? Ponudbe so na mizi, kdaj pa bo znano več o tem, kako naprej?
Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in razpršenim portfeljem

Logista leta sta Aleš in Franc Erčulj iz komendske družbe Frigologo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
Slovensko... dodaj
Franc Erčulj dodaj
Bruno Korelič dodaj
Luka Koper dodaj
 
Čas branja: 1 min
18.04.2018  11:49  Dopolnjeno: 18.04.2018 11:49
V družbi Frigologo so se na začetku leta 2017 preselili v nov logistični center, vzporedno pa so popolnoma prenovili informacijski sistem, reorganizirali poslovanje in izboljšali energetsko učinkovitost
Logista leta sta Aleš in Franc Erčulj iz komendske družbe Frigologo
Aleš in Franc Erčulj, direktor in prokurist Frigologa, logista leta 2017 ter Igor Žula, predsednik Slovenskega logističnega združenja
Foto: katja kodba

Obveščaj me o novih člankih:  

Slovensko logistično združenje (SLZ) je prejšnji teden na logističnem kongresu podelilo nagrado za posebne dosežke na področju logistike Alešu in Francu Erčulju, direktorju in prokuristu podjetja Frigologo. Priznanje logist leta izpostavlja in nagrajuje posameznika ali podjetje, ki je v preteklem letu najuspešneje reševalo logistični izzive, uvajalo inovacije ter podpiralo napredek logistične panoge.

Novo skladišče, nov IT, nova organizacija

Frigologo je eno izmed vodilnih podjetij na področju logistike živil. V začetku leta 2017 so se preselili v nov, modern logistični center v poslovni coni Komenda. Pridobitev je celovito posegla v organizacijsko strukturo širšega poslovnega sistema (Frigologo deluje v okviru skupine E holding in lastniško kot del Frigologo GmbH). Hkrati pa je investicija sovpadala s popolno prenovo informacijskega sistema.

Imeli so dva cilja: povečanje učinkovitosti in ustvarjanje prijaznega logističnega centra. Odgovornost so prenesli na nižje ravni, ker so želeli, da je med zaposlenimi in upravo le en nivo. Prenova celotnega informacijskega sistema jim danes že omogoča aktivno vključitev v sistem 4PL (izvajanje celovitih logističnih rešitev po naročilu).

Učinkovitejše obvladovanje skladišča in prihranki

Po letu dni delovanja se lahko pohvalijo s 50-odstotnimi prihranki pri vnosu blaga v skladišče in pri pretovarjanju. Učinkovitejše so tudi komisionirne poti, drugačna postavitev skladišča pa omogoča učinkovitejše obvladovanje skladišča. Nov logistični center je bistveno izboljšal tudi energijsko učinkovitost. Ocenjujejo, da na kilogram blaga porabijo do 40 odstotkov manj energije.

Preberite tudi:

Frigologo je v Komendi za desetkrat povečal skladišče za hlajenje na -20 stopinj

Pošta se povezuje z družbo Frigologo. Zakaj?



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? 19

Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru....

TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...

TRANS-LOG
Novice
Novice Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču 4

SHS Aviation je obvestil ministrstvo za infrastrukturo, da odpovedujejo najemno pogodbo s šestmesečnim odpovednim rokom, v tem času bodo...