Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Logisti v Sloveniji še vedno zaznavajo razmeroma visoke stopnje rasti; če bo udarila ohladitev, se ji bodo prilagodili
(Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic (Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: V novi uredbi predlagamo, da bi bila cena mesečne vozovnice 26-kratnik cene enkratne vozovnice, letna vozovnica pa bi bila osemkratnik mesečnih vozovnic.
Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Nakup robotov postane ekonomsko upravičen, ko cena delovne sile v skladišču oziroma trgovini doseže 26 tisoč evrov na leto – pri nas je zdaj cena okoli 18 tisoč evrov na leto, v izračun niso všteti stroški okvar hrbtenice
(Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... (Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... Stefan Krauter je pred 35 leti zagnal logistično podjetje s petimi zaposlenimi, zdaj poslujejo v 30 državah. Na Brniku bo investiral 25 milijonov evrov v nov logistični center.
Za Pošto Slovenije bo letos začel delati Yaskawin robot Za Pošto Slovenije bo letos začel delati Yaskawin robot Robota bodo testirali na paketih nenaslovljene direktne pošte v Mariboru, možnosti za robotizacijo pa vidijo tudi na drugih oddelkih

Logista leta sta Aleš in Franc Erčulj iz komendske družbe Frigologo

Čas branja: 1 min
18.04.2018  11:49  Dopolnjeno: 18.04.2018 11:49
V družbi Frigologo so se na začetku leta 2017 preselili v nov logistični center, vzporedno pa so popolnoma prenovili informacijski sistem, reorganizirali poslovanje in izboljšali energetsko učinkovitost
Logista leta sta Aleš in Franc Erčulj iz komendske družbe Frigologo
Aleš in Franc Erčulj, direktor in prokurist Frigologa, logista leta 2017 ter Igor Žula, predsednik Slovenskega logističnega združenja
Foto: katja kodba

Slovensko logistično združenje (SLZ) je prejšnji teden na logističnem kongresu podelilo nagrado za posebne dosežke na področju logistike Alešu in Francu Erčulju, direktorju in prokuristu podjetja Frigologo. Priznanje logist leta izpostavlja in nagrajuje posameznika ali podjetje, ki je v preteklem letu najuspešneje reševalo logistični izzive, uvajalo inovacije ter podpiralo napredek logistične panoge.

Novo skladišče, nov IT, nova organizacija

Frigologo je eno izmed vodilnih podjetij na področju logistike živil. V začetku leta 2017 so se preselili v nov, modern logistični center v poslovni coni Komenda. Pridobitev je celovito posegla v organizacijsko strukturo širšega poslovnega sistema (Frigologo deluje v okviru skupine E holding in lastniško kot del Frigologo GmbH). Hkrati pa je investicija sovpadala s popolno prenovo informacijskega sistema.

Imeli so dva cilja: povečanje učinkovitosti in ustvarjanje prijaznega logističnega centra. Odgovornost so prenesli na nižje ravni, ker so želeli, da je med zaposlenimi in upravo le en nivo. Prenova celotnega informacijskega sistema jim danes že omogoča aktivno vključitev v sistem 4PL (izvajanje celovitih logističnih rešitev po naročilu).

Učinkovitejše obvladovanje skladišča in prihranki

Po letu dni delovanja se lahko pohvalijo s 50-odstotnimi prihranki pri vnosu blaga v skladišče in pri pretovarjanju. Učinkovitejše so tudi komisionirne poti, drugačna postavitev skladišča pa omogoča učinkovitejše obvladovanje skladišča. Nov logistični center je bistveno izboljšal tudi energijsko učinkovitost. Ocenjujejo, da na kilogram blaga porabijo do 40 odstotkov manj energije.

Preberite tudi:

Frigologo je v Komendi za desetkrat povečal skladišče za hlajenje na -20 stopinj

Pošta se povezuje z družbo Frigologo. Zakaj?

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku

Avstrijski logist cargo-partner je danes na Brniku uradno zagnal naložbo v logistični center, iz katerega bodo servisirali srednjo in...

TRANS-LOG
Novice
Novice Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryanairov? 10

Junija letos je začela veljati novela zakona o železniškem prometu, ki omogoča prost dostop do železniške infrastrukture tudi v...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Tovarni Magna v Hočah bomo zgradili železniško progo

Vlada je potrdila predlog ministrstva za infrastrukturo in progo do Magne in do letališča Maribor uvrstila v načrt razvojnih programov...

TRANS-LOG
Novice
Novice (fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana...

TRANS-LOG
Novice
Novice Uganka: v SŽ-Potniški promet prodajo vedno manj vozovnic, prihodki družbe pa rastejo 1

Število potnikov na železnicah zadnja leta upada, prihodki družbe SŽ-Potniški promet pa so lani zrasli za 15 odstotkov na 105...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kako bo Alenka Bratušek gradila ceste in železnice 3

Pri cestah bosta prioriteta tretja razvojna os in druga cev predora Karavanke, na železnicah pa v ospredju ostaja drugi tir, ki ga bomo...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Pregled naložb: kam letijo milijoni za nove logistične centre

Najbolj živahno je v okolici letališča Brnik in v okolici Žalca, zaradi hitre rasti poslov pa so za logiste zanimive vse lokacije ob...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice 39

Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let...