Kakšen dogovor so sklenili v Trstu s Kitajci in kako se dotika Slovenije? Kakšen dogovor so sklenili v Trstu s Kitajci in kako se dotika Slovenije? Kitajski infrastrukturni velikan CCCC bo sodeloval pri projektu Trihub pri razvoju železniške infrastrukture med mejo s Slovenijo pri Opčinah do Červinjana
2TDK: Tako sta Kolektor CPG in bosanski Euroasfalt začela graditi ceste do delovišč drugega tira 2TDK: Tako sta Kolektor CPG in bosanski Euroasfalt začela graditi ceste do delovišč drugega tira Vrednost pripravljalnih del je 11,9 milijona evrov, zgradili bodo 20 kilometrov cest, ki jih bodo po zaključku gradnje uporabljale lokalne skupnosti
Ropota dan in noč: kako gredo na Slovenskih železnicah v spopad s hrupom tovornih vagonov Ropota dan in noč: kako gredo na Slovenskih železnicah v spopad s hrupom tovornih vagonov Na nemških železnicah so že lani večino tovornih vagonov preuredili in zdaj povzročajo pol manj hrupa, na SŽ imajo za cilj leto 2024
Stavka v družbi Piloti Koper bi lahko ohromila delo v pristanišču Stavka v družbi Piloti Koper bi lahko ohromila delo v pristanišču Stavka je napovedana za 3. april; predstavniki sindikata žerjavistov vztrajajo, da delavce v Pilotih Koper silijo v nemogoče pogoje dela, lastnik Valter Kobeja trdi, da sindikat ni reprezentativen
Kitajci prihajajo v Trst, kaj to pomeni za drugi tir? Kitajci prihajajo v Trst, kaj to pomeni za drugi tir? Kitajski predsednik Ši Džinping je pripotoval na petdnevni obisk v Italijo; zanimajo ga štiri pristanišča, še posebno vlogo bi lahko dobil Trst

Logista leta sta Aleš in Franc Erčulj iz komendske družbe Frigologo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
logistika   dodaj
Slovensko... dodaj
Franc Erčulj dodaj
Bruno Korelič dodaj
Luka Koper dodaj
 
Čas branja: 1 min
18.04.2018  11:49  Dopolnjeno: 18.04.2018 11:49
V družbi Frigologo so se na začetku leta 2017 preselili v nov logistični center, vzporedno pa so popolnoma prenovili informacijski sistem, reorganizirali poslovanje in izboljšali energetsko učinkovitost
Logista leta sta Aleš in Franc Erčulj iz komendske družbe Frigologo
Aleš in Franc Erčulj, direktor in prokurist Frigologa, logista leta 2017 ter Igor Žula, predsednik Slovenskega logističnega združenja
Foto: katja kodba

Obveščaj me o novih člankih:  

Slovensko logistično združenje (SLZ) je prejšnji teden na logističnem kongresu podelilo nagrado za posebne dosežke na področju logistike Alešu in Francu Erčulju, direktorju in prokuristu podjetja Frigologo. Priznanje logist leta izpostavlja in nagrajuje posameznika ali podjetje, ki je v preteklem letu najuspešneje reševalo logistični izzive, uvajalo inovacije ter podpiralo napredek logistične panoge.

Novo skladišče, nov IT, nova organizacija

Frigologo je eno izmed vodilnih podjetij na področju logistike živil. V začetku leta 2017 so se preselili v nov, modern logistični center v poslovni coni Komenda. Pridobitev je celovito posegla v organizacijsko strukturo širšega poslovnega sistema (Frigologo deluje v okviru skupine E holding in lastniško kot del Frigologo GmbH). Hkrati pa je investicija sovpadala s popolno prenovo informacijskega sistema.

Imeli so dva cilja: povečanje učinkovitosti in ustvarjanje prijaznega logističnega centra. Odgovornost so prenesli na nižje ravni, ker so želeli, da je med zaposlenimi in upravo le en nivo. Prenova celotnega informacijskega sistema jim danes že omogoča aktivno vključitev v sistem 4PL (izvajanje celovitih logističnih rešitev po naročilu).

Učinkovitejše obvladovanje skladišča in prihranki

Po letu dni delovanja se lahko pohvalijo s 50-odstotnimi prihranki pri vnosu blaga v skladišče in pri pretovarjanju. Učinkovitejše so tudi komisionirne poti, drugačna postavitev skladišča pa omogoča učinkovitejše obvladovanje skladišča. Nov logistični center je bistveno izboljšal tudi energijsko učinkovitost. Ocenjujejo, da na kilogram blaga porabijo do 40 odstotkov manj energije.

Preberite tudi:

Frigologo je v Komendi za desetkrat povečal skladišče za hlajenje na -20 stopinj

Pošta se povezuje z družbo Frigologo. Zakaj?



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Dars bo gradil šestpasovnico na ljubljanskem obroču med Kosezami in Kozarjami 9

Prometna študija, ki bo odgovorila na vprašanje, kako z drugimi ukrepi izboljšati pretočnost na ljubljanskem obroču, je še v...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prenova železnic: zmagovalec drugega največjega razpisa je Riko z ruskim RZD International 2

Vozlišče Pragersko bo gradil Riko v lasti Janeza Škrabca z ruskim RZD Internationalom; to je prvi projekt za Ruse v Evropski uniji

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Tako se bo Schenker širil v Ljubljani, Škofji Loki in Mariboru; nov projekt za Daimlerjev Starkom

V Schenkerju razvijajo nove logistične posle z dodano vrednostjo, med drugim bodo za Daimlerjev Starkom organizirali pranje avtomobilskih...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prihaja 177 milijonov evrov za kolesarske steze, pločnike, P+R parkirišča in druge naložbe 4

V perspektivi 2014–2020 je za občine na voljo 46 milijonov evrov denarja EU; leta 2017 so na ministrstvu dodali še 8,4 milijona, lani...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Kitajci prihajajo v Trst, kaj to pomeni za drugi tir? 9

Kitajski predsednik Ši Džinping je pripotoval na petdnevni obisk v Italijo; zanimajo ga štiri pristanišča, še posebno vlogo bi lahko...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Vlaki okoli Ljubljane v 15-minutnem taktu? Za začetek prihaja še ena študija 3

Na ministrstvu za infrastrukturo bodo za študijo plačali približno 1,4 milijona evrov, izvajalca bosta PNZ in Cestni inženiring

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Tomaž Vidic, Dars: Po tretji razvojni osi do Slovenj Gradca v 20 minutah - do konca leta 2024 4

Po koroški hitri cesti se bomo od priključka na avtocesto A1 do Slovenj Gradca lahko vozili sto kilometrov na uro konec leta 2024, je na...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport na Brniku odpira letalsko akademijo. Kako pa je z novim potniškim terminalom?

Skupina Fraport, ki upravlja 26 letališč na treh celinah, je investirala nekaj več kot šest milijonov evrov v akademijo na Brniku