Bi lahko v letu 2018 logiste kaj presenetilo? Bi lahko v letu 2018 logiste kaj presenetilo? V prvem četrtletju letošnjega leta se je rast pretovora pri nekaterih logistih nekoliko upočasnila, a ne pri vseh
Avtoprevozniki, GDPR prihaja in veljal bo tudi za vas Avtoprevozniki, GDPR prihaja in veljal bo tudi za vas Ali sme podjetje slediti vozilom svojih zaposlenih, hraniti posnetke pogovorov z vozniki, zbirati podatke o prometnih prekrških?
Bo evropska komisija ustrezno privila proizvajalce tovornjakov? Bo evropska komisija ustrezno privila proizvajalce tovornjakov? Evropska komisija je prejšnji teden predstavila tretji sveženj ukrepov v cestnem prometu: pri povprečnih tovornjakih bodo morali proizvajalci do leta 2025 za 15 odstotkov zmanjšati količino izpustov v primerjavi z letom 2019; kje so luknje v predlogu?
Kako pri avtoprevozniški družbi Waberer uvajajo nov informacijski sistem Kako pri avtoprevozniški družbi Waberer uvajajo nov informacijski sistem Johanna Szatmári, direktorica za digitalizacijo pri Wabererju: Po uvedbi novega sistema za upravljanje prevozov bo informatika v naši družbi popolnoma drugačna

Tudi s spletno prodajo mesa do prvega milijona evrov

10.01.2018  19:10
Pod blagovno znamko Ekodar ga poleg trgovin že pet let po spletu prodaja Kmetijska zadruga Šaleška dolina, dostava je brezplačna.
Tudi s spletno prodajo mesa do prvega milijona evrov
S tremi takšnimi kombiji vam Kmetijska zadruga Šaleška dolina na dom pripelje ekogoveje meso in mesnine, ki jih naročite po spletu.

Med manjšimi ponudniki hrane je Kmetijska zadruga Šaleška dolina pred petimi leti začela spletno prodajo. Po vseh kanalih, tudi po spletu, so lani prodali skoraj za milijon evrov svežega ekološkega govejega mesa in ekomesnin pod blagovno znamko Ekodar.

»Leta 2010 smo se usmerili v odkup ekološke živine in prodajo svežega mesa ekodar. Najprej smo ga ponudili trgovinam. A sveže ekološko meso je bilo takrat še takšna novost, da je prodaja prepočasi rasla kljub promociji na prodajnih mestih. Zato smo se intenzivno usmerili v druge prodajne kanale. Postavili smo spletno trgovino z brezplačno dostavo na dom. V osebnem stiku z naročniki smo zelo hitro pridobili njihovo zaupanje, da jim ponujamo visoko kakovostno ekološko meso in izdelke. Prodaja nam vsako leto raste, nove kupce nam pripeljejo stalni kupci. Lani je spletna prodaja zrasla za tretjino,« pravi Jana Hozjan, ki v šaleški zadrugi vodi program Ekodar.

Zelo zahtevna distribucija

Ob tem poudarja, da spletno prodajo spremlja zelo zahtevna in razdrobljena distribucija, ki zahteva visoko stopnjo prilagodljivosti in stroškovne učinkovitosti. »Zmoremo jo samo zaradi zelo prilagodljive in predane ekipe sodelavcev,« dodaja Jana Hozjan.

Z dostavo svežega mesa se pred petimi leti ni ukvarjalo nobeno logistično podjetje, zato so se je lotili sami. Po spletu ponujajo le večje kose, najmanj kilogramska pakiranja mesa ali hrenovk, naročiti pa je treba za najmanj 50 evrov. Dostava je brezplačna. »S spletno prodajo ne konkuriramo prodaji na drobno, pakiranja in količine so večje, tudi cene so drugačne,« razlaga Jana Hozjan.

Tedenska dostava v večja mesta

Vsak teden meso dostavijo v večja mesta, vsakič na drug konec Slovenije, saj imajo le tri kombije. »Naročila so razdrobljena, zato je logistika kar zahtevna. Dostavo iz tedna v teden kombiniramo z oskrbo šol, vrtcev in lokalnih trgovin, sicer se ekonomika ne bi izšla,« dodaja Jana Hozjan. Kot dodatno prednost omenja zagotovljeno neprekinjeno hladno verigo od klavnice do kupca.

Izveš, s katere kmetije je meso

Naredili so še korak dlje in kupcem omogočili, da lahko za vsak kos preverijo izvor . Na vsak kos mesa napišejo podatek o rejcu, preko QR-kode pa si lahko kupec ogleda tudi njegov ekocertifikat in kmetijo. Sledljivost do izvora mesa je njihov adut, ki prepriča kupce, gradi zaupanje in jim je pomagala pri uveljavljanju blagovne znamke Ekodar na trgu.

S spletno prodajo so pridobili mlade družine, rekreativne športnike in stare starše, ki vnukom zelo radi skuhajo kakovostno hrano. Poleg mesa lahko naročijo tudi kosti, drobovino, zorjeno govedino, pa tudi meso za male živali. Pogosto se naročniki, denimo sosedje, odločijo za skupno naročilo, da nakup doseže 50 evrov.

Kmalu tudi ekološka jabolka

Ekološko govedo v šaleški zadrugi odkupujejo od več kot 90 ekokmetij iz Savinjske doline, Koroške, Zasavja, Kozjanskega, Pohorja in Šaleške doline. Povečujejo letni odkup in količino ekomesa, dodali so tudi ekomesnine. Zadruga pomaga rejcem – vsi že imajo eko certifikat – izboljšati rejo, s tem pa se dviguje tudi kakovost mesa. Vsi ekorejci imajo tudi certifikat za izbrano kakovost Slovenije. Rejce usmerjajo tudi v izboljševanje genetike. Meso in mesnine Ekodar prodajajo javnim ustanovam, v izbranih trgovskih centrih, po spletu in v svojih zadružnih trgovinah.

Več kot 60 odstotkov ekomesa prodajo javnim ustanovam, zlasti šolam in vrtcem. Zanje so razvili eko govejo hrenovko, ki jo delajo brez konzervansov in samo po naročilu, ker je rok trajanja krajši. Goveje meso tudi zorijo, z njim pa bi radi prodrli v vrhunske restavracije. Ekološko meso v gostinstvo prodira nekoliko pod pričakovanji, zanj pa se odločajo zlasti gostinci, ki ciljajo na zahtevnejše goste, kot je glamping Garden village na Bledu. Leta 2016 jim je goveje meso Ekodar prineslo 700 tisoč evrov prihodkov, lani pa so se približali milijonu evrov.

Blagovno znamko Ekodar širijo na ekološka jabolka. Letos bodo zasadili sedem hektarjev ekoloških jablan. Z njimi merijo na šole in vrtce, ki iščejo ekološko sadje slovenskega porekla.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Po Sloveniji vznikajo novi logistični centri, rekorderja sta Lidl in Kuehne + Nagel

Nova skladišča gradijo trgovci, proizvajalci in logisti; zaradi investicijske mrzlice imajo proizvajalci skladiščne opreme zmogljivosti...

TRANS-LOG
Novice
Novice Bodo lahko prebivalci ob glavnih železniških progah kdaj živeli v bolj humanih razmerah? 2

Spoznajte GreenRail, italijanski start-up leta, kjer so razvili inovativne železniške pragove, ter Elpo iz Velenja, kjer so razvili...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura (Intervju) Kitajci si lahko privoščijo luksuz, da se igrajo z EU kot mačka z mišjo 3

Laurens Jan Brinkhorst, koordinator mediteranskega koridorja: S financiranjem proge Beograd–Budimpešta Kitajci nekoliko dražijo Evropo....

TRANS-LOG
Novice
Novice Bi lahko Elon Musk pocenil gradnjo drugega tira? 6

Verižni podjetnik Elon Musk vrta predore pod Los Angelesom in napoveduje, da bo z novo tehnologijo pocenil stroške predorogradnje za več...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (intervju) Kako Štajerci in Primorci gradijo novo potovalno skupino

Sandi Brataševec, direktor Nomaga: Ko bomo letos povezali STA Potovanja in AP Rižana ter Brione iz Pulja, bodo prihodki presegali 80...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Končno: padec prvih cestninskih postaj, za začetek Torovo in Log 1

Čez dobra dva meseca bodo Darsovi izvajalci končali s preurejanjem vozišča pri Torovem in na Logu, po avtocesti bomo lahko iz Ljubljane...