Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Od leta 2020 bodo železniški operaterji plačevali štiri odstotke višjo uporabnino za železniško infrastrukturo; koliko več bo denarja za 2TDK?
Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Državna revizijska komisija je zavrnila Geoportalov zahtevek za revizijo razpisa za izdelavo projektov PZI za drugi tir, na 2TDK lahko nadaljujejo s postopkom izbire izvajalca
(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta – kaj vse še manjka; EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje
Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne dovolilnice, denar pa razdelimo tistim, ki ne uporabljajo avtomobila
Oglasno sporočilo

Odgovorno na vseh poteh

Čas branja: 1 min
20.11.2017  02:05
Odgovorno na vseh poteh
Foto: MARKO PIGAC/MP PRODUKCIJA

Dejavnosti Pošte Slovenije so neločljivo povezane s prometom in vplivi na okolje. Del obsežnega voznega parka podjetja so tudi do okolja prijazna vozila. Tako z ekološkim voznim parkom kot z vozili na fosilna goriva, ki morajo izpolnjevati najvišje ekološke standarde, zmanjšujemo emisije CO2. Pošta Slovenije svoj ekološki vozni park vzpostavlja že od leta 2009, leta 2010 je uvedla pet dostavnih vozil na električni pogon in prejela tudi priznanje Zeleni logist leta.

Trendom v okolju se, skladno z načelom družbene in okoljske odgovornosti, prilagaja tudi z uvajanjem novih ekoloških vozil v svoj vozni park. Tako je v skladu z usmeritvami strategije glede okoljske odgovornosti, ki pri izvajanju energetske učinkovitosti transporta predvideva zmanjšanje porabe goriva in emisij, že v začetku letošnjega leta izvedla nakup dveh dostavnih vozil na električni pogon Renault Kangoo Express Z.E. Uporaba teh dveh dostavnih vozil na električni pogon je bila pozitivno sprejeta s strani uporabnikov.

Pošta Slovenije v vozni park uvaja še dodatnih 17 dostavnih vozil na električni pogon, prav tako Renault Kangoo Express Z.E. Omenjeno električno vozilo je inačica vozila Kangoo Express z dizelskim oz. bencinskim agregatom, s to razliko, da teh 17 električnih vozil poganja 44 kW sinhroni elektromotor. Vozilo ima volumen tovornega prostora 3 m3, nosilnost 534 kg in domet prevožene poti z enim polnjenjem baterije do 270 km. Uporaba teh vozil v težjih pogojih, kot npr. nizke temperature -5° C ali nižje, hriboviti teren, večja obremenitev vozila, kakor tudi ofenzivnejši način vožnje, so dejavniki, s katerimi se omenjeni domet prevožene poti z enim polnjenjem baterije temu primerno zmanjšuje.

Pošta Slovenije pričakuje, da bo domet teh vozil za poštne potrebe v različnih vremenskih razmerah in ob različnih ostalih dejavnikih, ki vplivajo na domet, vsaj 100 do 200 km, s čemer bo lahko nemoteno opravljala dostavo na različnih lokacijah po Sloveniji..

Uvajanje električnih prevoznih sredstev ob pozitivnem ekološkem vidiku pripomore tudi k humanizaciji dela pri dostavi poštnih pošiljk. Stalni del usposabljanja voznikov so tudi izobraževanja o ekološko naravnani vožnji. Naravno okolje varuje na strateških področjih: od vzdrževanja objektov do izbire prevoznih sredstev, od vsakdanjega ravnanja z odpadki do spoštovanja načel zelenega javnega naročanja.

www.posta.si

TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? 23

Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti 2

Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...