Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru. Preračunali smo, kaj to pomeni za drugo cev Karavank in za drugi tir
Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču Kitajci odpovedujejo najemno pogodbo na mariborskem letališču SHS Aviation je obvestil ministrstvo za infrastrukturo, da odpovedujejo najemno pogodbo s šestmesečnim odpovednim rokom, v tem času bodo nadaljevali pogovore z državo o možnostih vzdržnega modela - na letališču še vedno ni prometa
Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Smo tik pred začetkom gradnje drugega tira. Čeprav denarja še ni! Bratuškova je koaliciji predstavila investicijski program. Koalicija se z uradno oceno gradnje strinja. Kaj sledi?
Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice Rebalans proračuna: kaj pomeni za luknje v cestah in razsute železnice V proračunu direkcije za infrastrukturo, ki skrbi za naložbe v ceste in železnice, je bilo najprej pripravljenih 590 milijonov evrov, po rebalansu pa bo denarja precej več. Skupaj s prenosom lanskih sredstev bo predvidoma na voljo 709 milijonov evrov.
Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?
Oglasno sporočilo

Odgovorno na vseh poteh

Čas branja: 1 min
20.11.2017  02:05
Odgovorno na vseh poteh
Foto: MARKO PIGAC/MP PRODUKCIJA

Dejavnosti Pošte Slovenije so neločljivo povezane s prometom in vplivi na okolje. Del obsežnega voznega parka podjetja so tudi do okolja prijazna vozila. Tako z ekološkim voznim parkom kot z vozili na fosilna goriva, ki morajo izpolnjevati najvišje ekološke standarde, zmanjšujemo emisije CO2. Pošta Slovenije svoj ekološki vozni park vzpostavlja že od leta 2009, leta 2010 je uvedla pet dostavnih vozil na električni pogon in prejela tudi priznanje Zeleni logist leta.

Trendom v okolju se, skladno z načelom družbene in okoljske odgovornosti, prilagaja tudi z uvajanjem novih ekoloških vozil v svoj vozni park. Tako je v skladu z usmeritvami strategije glede okoljske odgovornosti, ki pri izvajanju energetske učinkovitosti transporta predvideva zmanjšanje porabe goriva in emisij, že v začetku letošnjega leta izvedla nakup dveh dostavnih vozil na električni pogon Renault Kangoo Express Z.E. Uporaba teh dveh dostavnih vozil na električni pogon je bila pozitivno sprejeta s strani uporabnikov.

Pošta Slovenije v vozni park uvaja še dodatnih 17 dostavnih vozil na električni pogon, prav tako Renault Kangoo Express Z.E. Omenjeno električno vozilo je inačica vozila Kangoo Express z dizelskim oz. bencinskim agregatom, s to razliko, da teh 17 električnih vozil poganja 44 kW sinhroni elektromotor. Vozilo ima volumen tovornega prostora 3 m3, nosilnost 534 kg in domet prevožene poti z enim polnjenjem baterije do 270 km. Uporaba teh vozil v težjih pogojih, kot npr. nizke temperature -5° C ali nižje, hriboviti teren, večja obremenitev vozila, kakor tudi ofenzivnejši način vožnje, so dejavniki, s katerimi se omenjeni domet prevožene poti z enim polnjenjem baterije temu primerno zmanjšuje.

Pošta Slovenije pričakuje, da bo domet teh vozil za poštne potrebe v različnih vremenskih razmerah in ob različnih ostalih dejavnikih, ki vplivajo na domet, vsaj 100 do 200 km, s čemer bo lahko nemoteno opravljala dostavo na različnih lokacijah po Sloveniji..

Uvajanje električnih prevoznih sredstev ob pozitivnem ekološkem vidiku pripomore tudi k humanizaciji dela pri dostavi poštnih pošiljk. Stalni del usposabljanja voznikov so tudi izobraževanja o ekološko naravnani vožnji. Naravno okolje varuje na strateških področjih: od vzdrževanja objektov do izbire prevoznih sredstev, od vsakdanjega ravnanja z odpadki do spoštovanja načel zelenega javnega naročanja.

www.posta.si

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Pozor, delo na cestah in progah: kaj bomo gradili v letu 2019 1

Obseg naložb Direkcije za infrastrukturo v cestno omrežje je letos hitro zrasel, nekoliko manj naložb je bilo v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Elon Musk spet provocira, tokrat pri predorogradnji. Za koliko bi lahko pocenil Karavanke in drugi tir? 12

Elon Musk trdi, da bi lahko dvocevni predor skozi avstralsko gorovje Blue Mountains zgradil za dobrih 13 milijonov evrov po kilometru....

TRANS-LOG
Novice
Novice (Razkrivamo) Za koliko je bila 'oglaševana' ocena gradnje #2tir pod vlado Mira Cerarja prenizka in kolikšna je zadnja ocena 7

Tudi strošek gradnje tira med Divačo in Koprom, ki ga razkrivamo, še ni dokončen - odvisen bo še od tega, kako se bo država...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Takšen bo nov potniški terminal na Brniku, ki bo zgrajen do predsedovanja Slovenije EU 11

Na Fraportu Slovenija se bodo do konca januarja odločili za enega izmed treh ponudnikov iz ožjega izbora za gradnjo novega terminala

TRANS-LOG
Novice
Novice Trdi brexit? To bo grozno. Prometni kolaps, zastoji, finančni udarec

Peter Katrašnik iz Petransa, kjer četrtino prihodkov ustvarijo s prevozi v Veliko Britanijo, ob kaotičnem brexitu pričakuje popolni...

TRANS-LOG
Novice
Novice Drago Matić pomahal iz Trsta

Nekdanji predsednik uprave Luke Koper nam je danes tudi uradno potrdil, da je prestopil v tržaško pristanišče, kjer je direktor...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Šef tržaškega pristanišča: Investirali bomo pol milijarde evrov 12

Pristaniška uprava v Trstu bo s pomočjo države in denarja EU vložila 150 milijonov evrov v tri železniške postaje in v železniško...

TRANS-LOG
Novice
Novice Spoznajte logiste, ki bi kupili Intereuropo

Skrbni pregled poleg Pošte opravljata turški Netlog Logistics in britanski Xpediator. Kdo je kdo v tekmi za Intereuropo?