Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Logisti v Sloveniji še vedno zaznavajo razmeroma visoke stopnje rasti; če bo udarila ohladitev, se ji bodo prilagodili
(Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic (Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: V novi uredbi predlagamo, da bi bila cena mesečne vozovnice 26-kratnik cene enkratne vozovnice, letna vozovnica pa bi bila osemkratnik mesečnih vozovnic.
Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Nakup robotov postane ekonomsko upravičen, ko cena delovne sile v skladišču oziroma trgovini doseže 26 tisoč evrov na leto – pri nas je zdaj cena okoli 18 tisoč evrov na leto, v izračun niso všteti stroški okvar hrbtenice
(Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... (Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... Stefan Krauter je pred 35 leti zagnal logistično podjetje s petimi zaposlenimi, zdaj poslujejo v 30 državah. Na Brniku bo investiral 25 milijonov evrov v nov logistični center.
Za Pošto Slovenije bo letos začel delati Yaskawin robot Za Pošto Slovenije bo letos začel delati Yaskawin robot Robota bodo testirali na paketih nenaslovljene direktne pošte v Mariboru, možnosti za robotizacijo pa vidijo tudi na drugih oddelkih
Oglasno sporočilo

Odgovorno na vseh poteh

Čas branja: 1 min
20.11.2017  02:05
Odgovorno na vseh poteh
Foto: MARKO PIGAC/MP PRODUKCIJA

Dejavnosti Pošte Slovenije so neločljivo povezane s prometom in vplivi na okolje. Del obsežnega voznega parka podjetja so tudi do okolja prijazna vozila. Tako z ekološkim voznim parkom kot z vozili na fosilna goriva, ki morajo izpolnjevati najvišje ekološke standarde, zmanjšujemo emisije CO2. Pošta Slovenije svoj ekološki vozni park vzpostavlja že od leta 2009, leta 2010 je uvedla pet dostavnih vozil na električni pogon in prejela tudi priznanje Zeleni logist leta.

Trendom v okolju se, skladno z načelom družbene in okoljske odgovornosti, prilagaja tudi z uvajanjem novih ekoloških vozil v svoj vozni park. Tako je v skladu z usmeritvami strategije glede okoljske odgovornosti, ki pri izvajanju energetske učinkovitosti transporta predvideva zmanjšanje porabe goriva in emisij, že v začetku letošnjega leta izvedla nakup dveh dostavnih vozil na električni pogon Renault Kangoo Express Z.E. Uporaba teh dveh dostavnih vozil na električni pogon je bila pozitivno sprejeta s strani uporabnikov.

Pošta Slovenije v vozni park uvaja še dodatnih 17 dostavnih vozil na električni pogon, prav tako Renault Kangoo Express Z.E. Omenjeno električno vozilo je inačica vozila Kangoo Express z dizelskim oz. bencinskim agregatom, s to razliko, da teh 17 električnih vozil poganja 44 kW sinhroni elektromotor. Vozilo ima volumen tovornega prostora 3 m3, nosilnost 534 kg in domet prevožene poti z enim polnjenjem baterije do 270 km. Uporaba teh vozil v težjih pogojih, kot npr. nizke temperature -5° C ali nižje, hriboviti teren, večja obremenitev vozila, kakor tudi ofenzivnejši način vožnje, so dejavniki, s katerimi se omenjeni domet prevožene poti z enim polnjenjem baterije temu primerno zmanjšuje.

Pošta Slovenije pričakuje, da bo domet teh vozil za poštne potrebe v različnih vremenskih razmerah in ob različnih ostalih dejavnikih, ki vplivajo na domet, vsaj 100 do 200 km, s čemer bo lahko nemoteno opravljala dostavo na različnih lokacijah po Sloveniji..

Uvajanje električnih prevoznih sredstev ob pozitivnem ekološkem vidiku pripomore tudi k humanizaciji dela pri dostavi poštnih pošiljk. Stalni del usposabljanja voznikov so tudi izobraževanja o ekološko naravnani vožnji. Naravno okolje varuje na strateških področjih: od vzdrževanja objektov do izbire prevoznih sredstev, od vsakdanjega ravnanja z odpadki do spoštovanja načel zelenega javnega naročanja.

www.posta.si

TRANS-LOG
Novice
Novice Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku

Avstrijski logist cargo-partner je danes na Brniku uradno zagnal naložbo v logistični center, iz katerega bodo servisirali srednjo in...

TRANS-LOG
Novice
Novice Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryanairov? 10

Junija letos je začela veljati novela zakona o železniškem prometu, ki omogoča prost dostop do železniške infrastrukture tudi v...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Tovarni Magna v Hočah bomo zgradili železniško progo

Vlada je potrdila predlog ministrstva za infrastrukturo in progo do Magne in do letališča Maribor uvrstila v načrt razvojnih programov...

TRANS-LOG
Novice
Novice (fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana...

TRANS-LOG
Novice
Novice Uganka: v SŽ-Potniški promet prodajo vedno manj vozovnic, prihodki družbe pa rastejo 1

Število potnikov na železnicah zadnja leta upada, prihodki družbe SŽ-Potniški promet pa so lani zrasli za 15 odstotkov na 105...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kako bo Alenka Bratušek gradila ceste in železnice 3

Pri cestah bosta prioriteta tretja razvojna os in druga cev predora Karavanke, na železnicah pa v ospredju ostaja drugi tir, ki ga bomo...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Pregled naložb: kam letijo milijoni za nove logistične centre

Najbolj živahno je v okolici letališča Brnik in v okolici Žalca, zaradi hitre rasti poslov pa so za logiste zanimive vse lokacije ob...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice 39

Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let...