Vklop postajališč Dolgi most in Lavrica. Kako bi lahko Slovenske železnice bolje uporabile petkrako zvezdo okoli Ljubljane Vklop postajališč Dolgi most in Lavrica. Kako bi lahko Slovenske železnice bolje uporabile petkrako zvezdo okoli Ljubljane Z današnjim preklopom na zimski vozni red vlaki ustavljajo na novih postajališčih Lavrica in Dolgi most. Bi lahko na SŽ kdaj uredili primestni promet v 15-minutnem taktu proti Borovnici, Kranju, Kamniku, Litiji ali Grosuplju?
Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? Pavel Prhavc, Adria Tehnika: Pri Airbusu vsak mesec izdelajo 90 do sto letal airbus 320, pri ruskem Suhoju pa so v devetih letih izdelali vsega skupaj približno 200 letal
Prihajajo prvi tovornjaki brez vozniške kabine Prihajajo prvi tovornjaki brez vozniške kabine Z razvojem e-mobilnosti in umetne inteligence naj bi bilo mogoče močno zmanjšati emisije, znižati stroške in povečati prometno varnost.
Na Brniku izbirajo izvajalca za širitev terminala, ki je v konicah že nekaj časa preobremenjen Na Brniku izbirajo izvajalca za širitev terminala, ki je v konicah že nekaj časa preobremenjen Izbira izvajalca bo dvofazna: v petek so dobili šest ponudb, med temi bodo izbrali tri in z njimi opravili dodatna pogajanja - izvajalca bodo izbrali po novem letu, takrat bodo objavili tudi pogodbeno ceno širitve terminala
Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne Prek spleta bomo lahko kupovali zgolj vozovnice v domačem prometu, mobilne aplikacije bodo začele delovati, ko bodo na SŽ dobili odgovor Appla in Googla

Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024

Čas branja: 1 min
06.10.2017  11:15
S protokolom o poteku načrtovanja in izgradnje južnega dela tretje razvojne osi so potrdili grobo časovnico posodobitvi cestne povezave z Belo krajino.
Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024
Protokol o poteku načrtovanja in izgradnje južnega dela tretje razvojne osi so podpisali (z leve) semiška županja Polona Kambič, novomeški župan Gregor Macedoni, metliški župan Darko Zevnik, črnomaljska županja Mojca Čemas Stjepanovič in minister za infrastrukturo Peter Gašperšič.
Foto: Borut Hočevar

Obveščaj me o novih člankih:  

To je začetek zgodovinskega dogodka za južni del tretje razvojne osi, je povedala v uvodu k podpisu protokola županja Črnomlja Mojca Čemas Stjepanovič.

V južnem delu tretje razvojne osi je sodelovanje z župani odlično že pri umeščanju v prostor, je dodal infrastrukturni minister Peter Gašperšič in povzel vsebino dogovorov, potrjenih s protokolom. Projekt je razdeljen na dva dela.

Prvi del je nekoliko krajši, sega pa od dolenjske avtoceste mimo Novega mesta in Revoza do priključka Osredek. Ta del je sofinanciran z evropskimi sredstvi. Gradbeno dovoljenje bo pridobljeno do konca prihodnjega leta. To je pogoj za črpanje evropskih sredstev. Ta del bodo začeli graditi leta 2019, dokončanje je predvideno leta 2022.

Drugi del sega od Osredka do Malin vključno s predorom Gorjanci. Gradbena dovoljenja bodo pridobljena leta 2019, gradnja se bo začela leta 2020, končala pa 2024. Natančnejša časovnica in druge aktivnosti bodo določeni v šestletnem operativnem načrtu, ki bo predvidoma sprejet na vladi najkasneje v začetku prihodnjega leta.

»Imamo veliko podporo, ne bomo vam dali miru, gospod minister, še 2018 in 2022 vas bomo fajn stiskali, da bo projekt realiziran,« je po podpisu napovedala Čemas Stjepanovičeva. »Tudi jaz ne bom dal miru,« ji je obljubil minister Gašperšič.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Prihajajo prvi tovornjaki brez vozniške kabine 22

Z razvojem e-mobilnosti in umetne inteligence naj bi bilo mogoče močno zmanjšati emisije, znižati stroške in povečati prometno...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Šest bilijonov dolarjev težka ovira za razcvet električnih avtomobilov 12

Stroški popolnega prehoda na električne avtomobil so astronomski: teoretično je potrebnih šest bilijonov dolarjev samo za izgradnjo...

TRANS-LOG
Novice
Novice 100 največjih logističnih podjetij v državi. Kako so gospodarski razcvet izkoristili veliki in manjši

Kateri špediterji, prevozniki in distributerji najbolje izkoriščajo lego Slovenije, razcvet mednarodne trgovine in rast domače porabe

TRANS-LOG
Novice
Novice Adria Airways: že druga napoved dokapitalizacije v zadnjem mesecu. Kaj se dogaja? 4

V Adrii Airways so 25. oktobra napovedali dokapitalizacijo vsaj deset milijonov evrov, zdaj pa napovedujejo še štiri milijone.

TRANS-LOG
25 logistov, ki najbolje plačujejo svoje zaposlene

Pri Kontroli zračnega prometa Slovenije so plače že tradicionalno visoke, našli pa smo precej drugih logistov, ki niso prav nič...

TRANS-LOG
Novice
Novice Eksperiment Adrie Airways z ruskimi letali: je to dobra poteza ali norost? 9

Pavel Prhavc, Adria Tehnika: Pri Airbusu vsak mesec izdelajo 90 do sto letal airbus 320, pri ruskem Suhoju pa so v devetih letih izdelali...

TRANS-LOG
Novice
Novice Digitalizacija železnic: spletni nakup vozovnic deluje, mobilna aplikacija še ne 13

Prek spleta bomo lahko kupovali zgolj vozovnice v domačem prometu, mobilne aplikacije bodo začele delovati, ko bodo na SŽ dobili odgovor...

TRANS-LOG
Novice
Novice Dars odpira odsek Draženci – Gruškovje. Je to res zadnja luknja med Hamburgom in Solunom?

Če smo natančni, je koridor v Srbiji zgrajen 98,2-odstotno, a ga bodo dokončali do konca letošnjega leta. Vse ostale države na trasi...