Transport in logistika

(Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal

Pri potniškem centru Emonika, projektu za 300 milijonov evrov, je bilo v preteklosti za sto milijonov evrov neznank. Zdaj bo država prevzela približno 60-milijonsko naložbo v preurejanje tirov in peronov, pravi šef Železnic Dušan Mes.

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPodpornik projekta cargo-partner bo postal del skupine Nippon Express Group (NX Group)

Lastnik in ustanovitelj podjetja Stefan Krauter se je po 40. letih odločil prodati podjetje

04.10.2017 14:00
Čas branja: 7 min
(Intervju) Dušan Mes: Zdaj je končno jasno, kdo bo pri Emoniki kaj plačal
Dušan Mes, Slovenske železnice: Cena avtobusne in železniške postaje skupaj je približno 50 milijonov evrov. Zdaj je končno realno pričakovati, da bomo na podlagi novih načrtov pridobili gradbeno dovoljenje. Foto: Jure Makovec

V nadaljevanju:

Dušan Mes, generalni direktor Slovenskih železnic, ki vodi družbo drugi mandat, ima na mizi vsaj tri velike projekte. Mora poiskati formulo za oživitev gradnje potniškega centra Emonika, ki se...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Manager
Zakaj je pri infrastrukturi pri nas vse tako težko
FINANCE
Manager
Emonika: smo dovolj velikopotezni za poglobitev železnice v Ljubljani?
Manager
ManagerNataša Koražija Emonika: smo dovolj velikopotezni za poglobitev železnice v Ljubljani? 3

Skozi središče prestolnice, kjer se križajo evropski koridorji, zadnje čase zaradi hitre rasti tovornega prometa pelje tudi po 500 vlakov na dan. Ljubljana nujno potrebuje trajno rešitev za umik tovornega prometa iz mesta. Kako realna je hitra poglobitev železnice, projekt za 1,3 do tri milijarde evrov?

FINANCE
Transport in logistika
Železnice: Koliko milijard bi morali vložiti, da bi dobili pretočne koridorje
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Železnice: Koliko milijard bi morali vložiti, da bi dobili pretočne koridorje 1

Drugi tir, ki nas bo predvidoma stal milijardo evrov, je zgolj eden izmed velikih projektov na poti do prenovljene železniške hrbtenice

FINANCE
Transport in logistika
Kako dobro delajo na Slovenskih železnicah? To so ugotovitve nemških svetovalcev
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako dobro delajo na Slovenskih železnicah? To so ugotovitve nemških svetovalcev 8

V študiji, ki so jo pri nemški analitski hiši TransCare pripravili skupaj z vodstvom SŽ, ugotavljajo, da je na SŽ 1.460 ljudi preveč. Predlagajo ukrepe, s katerimi bi lahko na železnicah prihranili 84 milijonov evrov

FINANCE
Transport in logistika
Kako bodo na SŽ izpeljali zgodovinski nakup vlakov?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako bodo na SŽ izpeljali zgodovinski nakup vlakov? 10

Na Železnicah že več let napovedujejo zgodovinski nakup novih potniških vlakov; verjetnost, da bi prve vlake dobili na začetku prihodnjega leta, se zmanjšuje

FINANCE
Osebnoizpovedni manifest: Nočem drugega tira, ker je Cerar nehuman
Finance
Vita Cajnko Javornik Osebnoizpovedni manifest: Nočem drugega tira, ker je Cerar nehuman 38

To ni opredelitev o predlogu pobudnikov referenduma, temveč o človečnosti naših politikov

FINANCE
Transport in logistika
Dušan Mes: Danes ni najboljši dan, dobili smo eno samo ponudbo za potniške vlake
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Dušan Mes: Danes ni najboljši dan, dobili smo eno samo ponudbo za potniške vlake 17

Na Slovenskih železnicah so že dvakrat podaljšali rok za oddajo ponudb za potniške vlake; danes so dobili zgolj ponudbo švicarskega proizvajalca vlakov Stadler, ta pa precej presega predvidene stroške nakupa

FINANCE
Koliko hrupa bo drugi tir še prinesel v Situlo in Rožno dolino? In kaj bo s cenami nepremičnin?
Finance
Simona Toplak Koliko hrupa bo drugi tir še prinesel v Situlo in Rožno dolino? In kaj bo s cenami nepremičnin? 23

Prevoz po železnici je najmanj obremenjujoč za okolje, žre pa elektriko in predvsem močno onesnažuje s hrupom; zmanjševanje železniškega hrupa pomeni nove visoke stroške za davkoplačevalce – kolikšna bo torej zares cena »drugega tira«?!