(Komentar ob tednu trajnostne mobilnosti) Zakaj letalski promet najbž nikoli ne bo normalno obdavčen (Komentar ob tednu trajnostne mobilnosti) Zakaj letalski promet najbž nikoli ne bo normalno obdavčen Ljudje očitno tako radi letimo, da mirno spregledamo davčne privilegije letalskih družb
Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Rast svetovne trgovine se upočasnjuje. Kako to čutimo v Sloveniji? Logisti v Sloveniji še vedno zaznavajo razmeroma visoke stopnje rasti; če bo udarila ohladitev, se ji bodo prilagodili
(Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic (Intervju) Kako do učinkovitega javnega potniškega prometa in poceni mesečnih ter letnih vozovnic Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: V novi uredbi predlagamo, da bi bila cena mesečne vozovnice 26-kratnik cene enkratne vozovnice, letna vozovnica pa bi bila osemkratnik mesečnih vozovnic.
Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Polnjenje polic: trgovke z okvarami hrbtenice ali roboti? Nakup robotov postane ekonomsko upravičen, ko cena delovne sile v skladišču oziroma trgovini doseže 26 tisoč evrov na leto – pri nas je zdaj cena okoli 18 tisoč evrov na leto, v izračun niso všteti stroški okvar hrbtenice
(Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... (Intervju) Stefan Krauter, cargo-partner, na Brniku investiramo, ker je blizu Nemčiji, Italiji, Romuniji ... Stefan Krauter je pred 35 leti zagnal logistično podjetje s petimi zaposlenimi, zdaj poslujejo v 30 državah. Na Brniku bo investiral 25 milijonov evrov v nov logistični center.

Prva samopostrežna pošta s kuvertomatom, znamkomatom in drugimi stroji

Čas branja: 1 min
13.12.2016  16:40
Danes so odprli prenovljeno pošto na Slovenski cesti v Ljubljani, v kateri je tudi samopostrežna pošta, ki bo odprta ves čas
Prva samopostrežna pošta s kuvertomatom, znamkomatom in drugimi stroji
Pošta je zakoračila proti avtomatizaciji.
Foto: mediaspeed.net

Danes je Pošta Slovenije odprla prvo samopostrežno pošto s plačilomatom, dvema bankomatoma, prodajnim avtomatom za nakup kuvert, dopisnic in poštnih znamk in drugimi stroji. Na Pošti pravijo, da bodo v prihodnje odpirali nove kanale za svoje uporabnike. Pismonoše so opremili z mobilnimi napravami, s pomočjo katerih lahko pri njih opravimo vedno več storitev.

Pošta je sicer v prvi polovici letošnjega leta postavila omrežje 24 paketomatov večjih mestih po Sloveniji, kjer je mogoče oddati in prevzeti pakete. O tem, da so na Pošti plačali precej več za paketomate kot pri GLS in pri hrvaškem Tisku, smo pisali v članku Saj ni res, pa je: Pošta za paketomate dvakrat več kot Tisak in petkrat več kot GLS.

Načrt: 217 milijonov evrov

Pošta je v lanskem letu ustvarila 216 milijonov evrov prihodkov in nekaj manj kot sedem milijonov evrov dobička, v letošnjem letu pričakujejo 217 milijonov evrov prihodkov. Prihodki pošte na področju klasičnih poštnih storitev upadajo, narašča pa obseg paketov, ki ga poganjajo spletni nakupi. Na tem področju ima Pošta še vedno največji tržni delež. Letos jeseni so med drugim z Deutsche Post DHL podpisali pogodbo, s katero je Pošta postala partnerica DP DHL za dostavo paketov, ki jih razvažajo po cesti (za ekspresne letalske pošiljke bo DHL ohranil ločeno omrežje).    

Prednovoletni pospešek

Na Pošti pred novim letom nimajo več tako veliko dela z dostavljanjem voščilnic kot nekoč, močno okrepljeno pa je število paketov. Zaradi povečanega obsega dostave so zaposlili približno 190 študentov, objavili pa so tudi razpis za 45 dodatnih zaposlitev.  Vseh zaposlenih na Pošti je sicer 5.597.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Novice
Novice Takšen logistični center bo za 25 milijonov evrov zrasel na Brniku

Avstrijski logist cargo-partner je danes na Brniku uradno zagnal naložbo v logistični center, iz katerega bodo servisirali srednjo in...

TRANS-LOG
Novice
Novice Liberalizacija železnic: trg je odprt, lahko pričakujemo boljše storitve in vstop železniških ryanairov? 10

Junija letos je začela veljati novela zakona o železniškem prometu, ki omogoča prost dostop do železniške infrastrukture tudi v...

TRANS-LOG
Novice
Novice (fotoreportaža) Kdo vse je zasadil lopato za naložbo na Brniku

Glavni investitor v 25 milijonov evrov vredno stavbo je matična družba cargo-partner z Dunaja, ki je v lasti podjetnika Stefana...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kako bo Alenka Bratušek gradila ceste in železnice 3

Pri cestah bosta prioriteta tretja razvojna os in druga cev predora Karavanke, na železnicah pa v ospredju ostaja drugi tir, ki ga bomo...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Pregled naložb: kam letijo milijoni za nove logistične centre

Najbolj živahno je v okolici letališča Brnik in v okolici Žalca, zaradi hitre rasti poslov pa so za logiste zanimive vse lokacije ob...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice 39

Ko je avstroogrski cesar Franc Jožef I. leta 1857 odpiral povezavo do Trsta, smo imeli direktno povezavo Dunaj - Trst. Kako je 161 let...

TRANS-LOG
Novice
Novice Na Darsu so v prvem polletju pridelali skoraj 65 milijonov evrov čistega dobička

Prodajni prihodki Darsa so letos zrasli na 214 milijonov evrov, to je pet odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju, čisti dobiček pa...

TRANS-LOG
Kreativci, dobra novica, železnice rok za pripravo projekta prenove CGP podaljšale do 21. septembra 1

Za povpraševanje po enem največjih agencijskih poslov so Slovenske železnice najprej predvidele pet delovnih dni - kaj vse želijo imeti