Klub Poslovnih angelov je prejšnji teden s start-upom 45HC podpisal pogodbo o dokapitalizaciji. »V letu 2017 bomo okrepili trženje na Hrvaškem, Madžarskem in v Avstriji, začeli pa bomo tudi z Nemčijo. Za nas je zanimiva še zlasti Bavarska«, pravi Štefan Kukman, ustanovitelj spletne platforme za preprosto pošiljanje zabojnikov po svetu 45HC.
Nagrada v Zagrebu
Družba 45HC je sicer prejšnji teden na start-up konferenci v Zagrebu pobrala prvo nagrado, dobili so 20 tisoč evrov in sedemdnevno študijsko potovanje v Silicijevo dolino. To je že tretja nagrada za 45HC; prvo so dobili lani na konferenci Coinvest v Novi Gorici, letos pa so bili tudi nagrajenci na podjetniški koferenci Podim.
Ne za pospeševalnik v Rotterdamu
Dokapitalizacija, ki so jo prejeli od Poslovnih angelov, je prva finančna injekcija za 45HC. Za zagon projekta so za zdaj uporabili lastni vložek, konvertibilno posojilo in 15 tisoč evrov od ABC pospeševalnika. Letos so dobili tudi povabilo v pospeševalnik v Rotterdam, vendar so ocenili, da se jim to finančno ne bi izšlo, zato projekt razvijajo iz Slovenije.
Točko preloma hočejo doseči leta 2018
V družbi 45HC so zdaj trije redno zaposleni, vsega skupaj pa na projektu sodeluje 15 ljudi. »Hočemo zrasti in se razširiti na čim več trgov, zato bomo predvidoma potrebovali še kakšno dokapitalizacijo«, pravi Kukman. Prihodnje leto načrtujejo, da bodo še vedno ustvarjali izgubo, v letu 2018 pa naj bi dosegli točko preloma.
Omrežje partnerjev
Zdaj intenzivno gradijo omrežje partnerjev. Med drugim se o sodelovanju pogovarjajo tudi z Intereuropo. »Intereuropa je za nas izjemno zanimiva, ker imajo dobro omrežje, mi pa imamo dobre pogoje za pomorske prevoze zabojnikov«, pravi Kukman.
Dodali so tudi zbirne prevoze tovora
Letos avgusta so še poenostavili delovanje portala, te dni pa so v ponudbo dodali tudi zbirne prevoze tovora. To pomeni, da lahko njihove stranke uporabijo platformo tudi v primeru, če potrebujejo prevoz zgolj za eno paleto tovora. Dodali so tudi možnost, ki je drugi špediterji ne ponujajo: za stranke bodo po potrebi preverjali, če je v pošiljki res tisto, kar so naročili pri kitajskem dobavitelju. Denimo, ali so stoli, ki so jih naročili, res modri in ne rdeči. Strošek osnovnega preverjanja se začne že pri znesku sto evrov.
Glavna prednost: cena
Njihova glavna konkurenčna prednost pred tekmeci pa ostaja cena. Za razliko od drugih platform za pošiljanje zabojnikov lahko pri 45HC kdorkoli preveri, kakšna je cena prevoza med pristanišči - tudi če uporabniki niso prijavljeni. »Pri nas so cene prevozov za deset do 30 odstotkov nižje kot pri tekmecih«, pravi Štefan Kukman.
Preberite tudi: Spoznajte logistični start-up za preprosto pošiljanje kontejnerjev po svetu