Pri japonskem špediterju Nippon Express povezavo čez Koper promovirajo kot krajšo in cenejšo v primerjavi s severnoevropskimi pristanišči. Prevozni stroški za velik zabojnik (40 čevljev) od Singapurja do Srednje Evrope čez Jadran so za približno deset odstotkov nižji kot čez pristanišča na severu Evrope. Luka Koper sodeluje z Nippon Expressom od leta 2014, ko so vzpostavili zbirne prevoze zabojnikov med Japonsko in Budimpešto.
Zadržani in konservativni Japonci
Za Luko Koper je Japonska med najbolj zanimivimi potencialnimi trgi na Daljnjem vzhodu. Japonci so bili do nove poti čez Jadran zadržani, dokler ni japonsko ministrstvo za transport objavilo študije, v kateri so ugotovili, da je med štirimi severnojadranskimi pristanišči koprsko pristanišče najsodobnejše in ga priporočilo kot prvo najboljšo izbiro. Lani je prek Luke Koper potovalo približno 350 tisoč ton tovora za Japonsko ali z Japonske. Za primerjavo, vsega tovora čez Luko je bilo lani 21,4 milijona ton. Iz Japonske sicer čez Luko Koper potuje največ avtomobilov in kontejnerjev. Čeprav gre za razmeroma majhen obseg tovora, v Luki ocenjujejo, da gre za pomembno potezo logista Nippon Express, ker so Japonci konservativni in se težko odločijo za spremembe.
Logist brez ladij
Nippon Express posluje v 42 državah po svetu in zaposluje nekaj več kot 20 tisoč ljudi. V lanskem letu so ustvarili približno 467 milijonov evrov dobička iz poslovanja. Nippon Express sicer nima lastnih ladij, uporabljajo predvsem ladijske povezave velikih ladjarjev v skupini 2M, kjer sta Maersk in CMA in Ocean 3, v katerem je več drugih ladjarjev.