Preverjali smo neuradne informacije, da Pošta kupuje Intereuropo. Kako verjetna je ta štajersko - primorska povezava, kaj pomeni za obe družbi in katera vprašanja odpira? Neizogibno bo tudi vprašanje, kdaj se bo država lotila privatizacije pošte . Preberite tudi, kako se prestrukturirajo pošte po Evropi.
Naši analitiki so se zakopali v poslovanje obeh podjetij: Pošta skoraj brez dolga, Intereuropa še vedno prezadolžena, obe pod črto poslujeta vse bolje.
Madžari kupujejo že drugi paket Stadlerjevih potniških vlakov. Slovenske železnice so zadnjič kupovale okoli leta 2000 - to je pred šestnajstimi leti!
Govorili smo z direktorjem Uberja za Balkan. Kdaj prihajajo v Ljubljano in zakaj ima direktor Uberja še vedno svoj avto?
Spremljamo negotov izid reševanja korejskega ladjarja Hanjin. To bi lahko bil prvi stečaj velikega ladjarja. Kaj to pomeni za Luko Koper in kaj za ceno ladijskih voznin? Še vedno obstaja nekaj upanja na rešitev, ta teden je del denarja ponudila korejska vlada.
Vrnimo se v domovino: Kako uvajamo enotno vozovnico in integriranega javnega potniškega prometa, ki bo precej premešala karte na trgu javnega potniškega prometa? Po začetnem kaosu se razmere umirjajo, a projekt še zdaleč ni končan.
________________________
Pri časniku Finance smo čez poletje zagnali nov nišni portal Transport & logistika. To je prenovljen in izboljšan nekdanji portal Logistika, s katerim želimo vsem, ki vas zanima premikanje ljudi in stvari po svetu, olajšati spremljanje aktualnih logističnih tem.
Vabljeni k branju!