Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da je začetek gradnje potniškega centra še nekoliko bolj oddaljen
Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Šef DRSI Damir Topolko je vsako leto podpisal za 400 do več kot 700 milijonov evrov pogodb, javnost pa je bolj občutljiva pri številkah, ki si jih lažje predstavlja
Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski družbi KLM, ki je peti največji letalski prevoznik na svetu
Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Sedanja proga Torino - Lyon je bila zgrajena leta 1870, v času, ko je bila Savoja predana Franciji in so hoteli železniško povezavo. Gre za progo z velikimi nakloni, operaterji morajo za vožno uporabljati po tri lokomotive, predori pa so preozki za tovorni promet
Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Pri Nomagu so 8. avgusta podpisali pogodbo za nakup stoodstotnega deleža brežiškega Integral Brebusa z 90 avtobusi in 120 zaposlenimi

Eksplozivna širitev Flixbusa: kupujejo Megabus in preplavljajo 20 držav

Čas branja: 2 min
29.06.2016  13:07  Dopolnjeno: 29.06.2016 13:09
Nemški Flixbus, ki je ta mesec z zelenimi avtobusi preplavil Slovenijo, kupuje celinski posel britanske skupine Stagecoach, ki je doslej posloval kot Megabus
Eksplozivna širitev Flixbusa: kupujejo Megabus in preplavljajo 20 držav
To je Flixbusova poslovna logika: večje kot je omrežje povezav, več potnikov lahko pritegnejo - nizke cene pa so posledica tega modela.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Arriva dodaj
Dean Čebohin dodaj
CEE dodaj

Nemški linijski avtobusni prevoznik Flixbus, ki je začel kot start-up leta 2013 in je lani zrasel na 20 milijonov potnikov, bo kupil celinski posel britanske družbe Stagecoach Group, Megabus.com. Flixbus bo po nakupu v svoje omrežje povezav vključil Megabus v Nemčiji, Italiji, Franciji, na Nizozemskem, v Belgiji in Španiji, pa tudi povezave pod Rokavskim prelivom do Velike Britanije. V teh državah bo Megabus po novem deloval kot izvajalec Flixbusa. Stagecoach Group je sicer vodilni prevoznik v Veliki Britaniji, ZDA in Kanadi. Pogodbo bodo podpisali 28. junija.

Postajajo vodilni v Evropi

Flixbus je sicer blagovna znamka skupine Flixmobility, ki je razvila omrežje 100 tisoč dnevnih povezav v 19 državah. Do konca julija načrtujejo širitev omrežja na 20 držav, vsak dan pa bodo povezovali 900 različnih mest. Ob napovedi prevzema Megabusovih povezav so napovedali tudi nove prevzeme. Lani so pri Flixbusu napovedali, da bo število potnikov letos zraslo na 30 milijonov, vendar pa so to številko presegli že sredi leta.

Slovenija je povezana s 35 mesti

Flixbus se je sredi junija razširil po Sloveniji in povezal šest slovenskih mest s 35 mesti na Hrvaškem, v Nemčiji, Avstriji in Italiji. Če upoštevamo še povezave s presedanjem, bo teh po novem kar 200. Največ novih povezav je z Müncnom, kjer je tudi sedež Flixbusa. Do zdaj je imela Ljubljana tri povezave na dan z avtobusi DB oziroma Arrive, zdaj je Flixbus dodal sedem novih, kar je dobra novica za zdomce in popotnike.

Na koga ciljajo?

"Težko je reči, kdo natančno so naši ciljni uporabniki. Gre za javne linijske povezave, tako da ciljamo na vse potnike", pravi Dean Čebohin, ki vodi Flixbus v Sloveniji in na Hrvaškem, sicer pa je direktor razvoja Flixbusa CEE South. In kako bodo uspeli na trgu mednarodnih povezav, kjer dosedanjim ponudnikom ni uspelo narediti zgodbe o uspehu? "Naša poslovna filozofija je preprosta: bolj gosto omrežje povezav kot ustvarimo, bolj smo zanimivi. Naši zeleni avtobusi so zdaj povsod po Evropi. Vsi so opremljeni z wi-fi priključki in imajo dodaten prostor za noge. Naš cilj ni biti nizkocenovni prevoznik. Nižje cene so posledica velikega števila povezav, ki pritegnejo veliko število potnikov", pravi Čebohin. Gre za model, ki omogoča trajnostno mobilnost, pravijo pri Flixbusu. Več kot je javnolinijskih povezav, manj je avtomobilov na cestah. Vsi njihovi avtobusi so v emisijskem razredu euro5 in euro6.

Do konca leta bodo dodali še več povezav s Slovenijo

V letu 2017 načrtujejo,da bodo v Sloveniji dodali še več medkrajevnih in mednarodnih povezav. In kako bodo šli nad tekmece? "Delamo drugače, uvajamo trajnostno mobilnost v praksi. Zato se ne ukvarjamo s konkurenco, bolj se konkurenca ukvarja z nami," pravi Čebohin. Tekmovali pa bodo tudi z nizkimi stroški: voznikov ne zaposlujejo, temveč najemajo lokalna podjetja, ki zanje opravljajo prevoze. Na vprašanje, ali preverjajo, kako podjetja plačujejo voznike, odgovarjajo zgolj, da poslujejo v skladu z zakonodajo.

Drugo leto gredo v Srbijo

Ob junijski širitvi so v svoje omrežje dodali Slovenijo, Hrvaško in Bosno, prihodnje leto pa načrtujejo tudi širitev v Srbijo. V Sloveniji pa bodo že do konca letošnjega leta dodali povezave z Madžarsko in Švico in še okrepili povezave do Češke, napoveduje Čebohin.

Preberite tudi: Pozor, prihaja Flixbus, tako bo stresel trg prevozov .

flixbus-004-jm.1467198080.jpg.n.960px.jpg
V letošnjem letu so pri Flixbusu načrtovali 30 milijonov potnikov, a so to številko dosegli že sredi leta.

Cebohin-Flixbus.1467207385.JPG.o.960px.jpg
Dean Čebohin, Flixbus: Ne ciljamo samo na zdomce in popotnike, temveč na vse potnike. Gre za javne linijske povezave.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Pretovor avtomobilov v Luki Koper upada, glavni vir težav je Turčija 3

V prvem polletju tega leta so v Luki Koper pretovorili za 16 odstotkov manj avtomobilov kot v istem obdobju lani

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? 29

Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski...

TRANS-LOG
Novice
Novice Kako me je Flixbus pripeljal z dopusta 8

Margaret Thatcher pripisujejo izrek: Kdor se pri 30 letih še vozi z javnim potniškim prometom, je zguba. Čeprav te snobovske izjave...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Darsov megaprojekt: prihajajo novi posli in priložnosti za nove meganeumnosti

Tretja razvojna os je predvsem političen projekt, pri katerem se naložba ne bo povrnila z dodatnimi prilivi iz cestnin. Zato bo koristno,...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prvi razpisi za tretjo razvojno os: kaj vse bo podražilo gradnjo ceste okoli Novega mesta 2

Za gradnjo avtoceste Draženci–Gruškovje je Dars plačal 8,8 milijona evrov po kilometru, za gradnjo odseka okoli Novega mesta pa je...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Multinacionalka Kuehne + Nagel prevzema štajerski Jöbstl, kaj to pomeni za Slovenijo?

»Z nakupom Jöbstla se bomo uvrstili med največje ponudnike na področju cestnih prevozov v Sloveniji,« pravi Borut Vrviščar, šef...

TRANS-LOG
Novice
Novice Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko?

Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da je začetek gradnje potniškega...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Na Dars je v novem krogu prispelo pet ponudb za Karavanke, najcenejši spet – pričakovano – turški Cengiz Insaat 6

Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek po zadržanju postopka oddaje javnega naročila za Karavanke, zato so na Darsu danes...