Silvo Berdajs, ki je lani grozil zaposlenim, je spet nadzornik železnic Silvo Berdajs, ki je lani grozil zaposlenim, je spet nadzornik železnic Dušan Mes, šef Slovenskih železnic: Kdo je nadzornik s strani delavcev, je stvar delavcev
Razpoloženje se je začelo kisati, kako se odzivajo v logistiki Razpoloženje se je začelo kisati, kako se odzivajo v logistiki V drugem četrtletju se je razpoloženje ponekod začelo kvariti, največ živčnosti je čutiti v povezavi z avtoindustrijo. Izvozniki, distributerji in nekateri manjši agilni logisti pa še vedno vlečejo navzgor
Dostava paketov: kdo zmaguje v tekmi za spletne kupce Dostava paketov: kdo zmaguje v tekmi za spletne kupce V omrežje za dostavo največ vlagajo pri GLS, kjer bodo prihodnje leto imeli že 20 distribucijskih centrov in 120 paketomatov
Skladiščna mrzlica: logisti bodo še gradili, pomagajo jim tudi najbogatejši Slovenci Skladiščna mrzlica: logisti bodo še gradili, pomagajo jim tudi najbogatejši Slovenci Pregled: logisti, trgovci in industrialci investirajo v nova skladišča; pri razvoju projektov se vse pogosteje povezujejo s podjetji za razvoj nepremičnin, kjer najdemo nekatere najbogatejše Slovence
(fotoreportaža) Kako na ohlajanje gleda Dunajčan, ki je na Brniku ravnokar investiral 28 milijonov evrov (fotoreportaža) Kako na ohlajanje gleda Dunajčan, ki je na Brniku ravnokar investiral 28 milijonov evrov Gospodarske napovedi niso zelo dobre, vendar tu imamo ljudi, ki jim zaupam, da bodo znali voditi center ne glede na nihanja, je na odprtju novega logističnega centra povedal Stefan Krauter, lastnik cargo-partnerja

Gefco povečuje pretovor prek Luke Koper

Čas branja: 1 min
16.06.2016  22:30
Gefco povečuje pretovor prek Luke Koper
Luka Koper je za Gefco vstopna točka za njihove čezmorske aktivnosti v državah, kot so Avstrija, Madžarska ali Srbija, pravi Olga Danyliuk, direktorica Gefca v Sloveniji in na Hrvaškem. Ob njej Pierre-Jean Lorrain, podpredsednik Gefca za Srednjo Evropo, Balkan in Bližnji vzhod, ki je prejšnji teden obiskal Slovenijo. Foto: Press

Obveščaj me o novih člankih:  
Gefco dodaj
Renault dodaj
Revoz dodaj
Olga Danyliuk dodaj
Eurotek dodaj

Gefco, specialist za avtomobilsko logistiko, je prejšnji teden naznanil že februarja z Renaultom podpisano panevropsko pogodbo za logistične storitve. Za Renault zdaj zbirajo sestavne dele pri 24 dobaviteljih v sedmih državah in jih dostavljajo v Renaultove tovarne, tudi v novomeški Revoz.

18

milijonov evrov prihodkov najmanj bo Gefco letos ustvaril v Sloveniji, kar je okoli milijon več kot lani.

Gefco je v Sloveniji odprl podjetje leta 2007 in vsako leto povečeval prihodke, lani so že presegli 17 milijonov evrov. »Koper ima dobre povezave s svetom in odličen potencial za razvoj storitev,« pravi Olga Danyliuk, direktorica Gefca v Sloveniji in na Hrvaškem. Gefco v Sloveniji zaposluje 22 ljudi in sodeluje z več lokalnimi izvajalci. Med temi so denimo Eurotek, Transporti Draganović in Mihevc Transport. Zaradi novih pogodb naj bi letos obseg poslov povečali na 18 milijonov. Izvršni podpredsednik Gefca za srednjo Evropo, Balkan in Bližnji vzhod, Pierre-Jean Lorrain, ki je bil prejšnji teden v Sloveniji, ugotavlja, da ima Slovenija kot majhna država velik logistični potencial predvsem zaradi Luke Koper. Luka Koper je za Gefco vstopna točka za njihove čezmorske aktivnosti v državah, kot so Avstrija, Madžarska ali Srbija, pravi Olga Danyliuk, direktorica Gefca v Sloveniji in na Hrvaškem, ki zadnja tri leta živi na Primorskem, pred tem pa je v Gefcu v Ukrajini vodila logistiko vozil. Prek Luke Koper Gefco pretovarja avtomobile v uvozu in izvozu, drug pomemben posel pa je pretovor izdelkov v zabojnikih iz Azije. V Gefcu Slovenija so lani prepeljali 50 tisoč avtomobilov.

Družbo Gefco je leta 1949 ustanovil Peugeot, specializirali so se za logistiko sestavnih delov in za distribucijo avtomobilov. Novembra 2012 je koncern PSA prodal 75-odstotni delež Gefca ruskim državnim železnicam za 800 milijonov evrov. Večji del posla Gefca je še vedno povezan z avtomobilsko logistiko - v Evropi so vodilni, vsako leto prepeljejo pet milijonov vozil.

Zakaj je ravno Koper tako zanimiv za avtomobilsko logistiko? »Poznam veliko pristanišč in lahko rečem, da so v Luki razvili res dobre storitve, uredili infrastrukturo, hkrati pa imajo strateško lokacijo,« pravi Danyliukova. Lani so v Luki dosegli rekorden pretovor avtomobilov, število je preseglo 600 tisoč, letos pa je pretovor zrasel še za 17 odstotkov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Spletna prodaja: kako raste mini amazon v Domžalah

V prvem »fulfillment« centru za podporo spletnim trgovcem zaradi rasti povpraševanja že iščejo večje skladišče

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Skladiščna mrzlica: logisti bodo še gradili, pomagajo jim tudi najbogatejši Slovenci 1

Pregled: logisti, trgovci in industrialci investirajo v nova skladišča; pri razvoju projektov se vse pogosteje povezujejo s podjetji za...

TRANS-LOG
Novice
Novice Ulrich Zorin, Dars: Darsovi podatki so ob delavnikih boljši od Googlovih 5

Dars gre z digitalizacijo nad prometne zamaške, čistili bodo tudi fantomske zastoje; največ novih portalov bo na ljubljanskem obroču

TRANS-LOG
Novice
Novice (fotoreportaža) Kako na ohlajanje gleda Dunajčan, ki je na Brniku ravnokar investiral 28 milijonov evrov 2

Gospodarske napovedi niso zelo dobre, vendar tu imamo ljudi, ki jim zaupam, da bodo znali voditi center ne glede na nihanja, je na odprtju...

TRANS-LOG
Novice
Novice Greta Thunberg proti letalski industriji: kako je v 14 dneh preplula Atlantik in kako ji solijo pamet 133

Šestnajstletna aktivistka z aspergerjevim sindromom je dobila veliko pokroviteljskih nasvetov, da ji ne bi bilo treba zapravljati 14 dni...

TRANS-LOG
Novice
Novice Luka Koper: skok števila zaposlenih za 40 odstotkov in upad dobička. Kako bo do konca leta? 3

V prvih šestih mesecih letos so v skupini Luka Koper ustvarili 120 milijonov evrov čistih prodajnih prihodkov in 25 milijonov evrov...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Tekma mastodonov: ladjarji kupujejo čedalje večje ladje, novi rekorder je MSC. Kaj to pomeni za pristanišča?

V Evropo je priplula največja kontejnerska ladja MSC Gülsün z nosilnostjo več kot 23.756 zabojnikov

TRANS-LOG
Novice
Novice Pošta je dobila zeleno luč AVK za prevzem Intereurope, kaj sledi?

Na Pošti pričakujejo, da bi lahko bil prenos lastništva delnic od bank upnic izpeljan jeseni ali najpozneje do konca leta