Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko? Ne, ni se začela gradnja Emonike. Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da je začetek gradnje potniškega centra še nekoliko bolj oddaljen
Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Absurdi: Topolka je odnesla maketa za 133 tisoč evrov, od napake v excelu je podpisal za 766 milijonov evrov pogodb Šef DRSI Damir Topolko je vsako leto podpisal za 400 do več kot 700 milijonov evrov pogodb, javnost pa je bolj občutljiva pri številkah, ki si jih lažje predstavlja
Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski družbi KLM, ki je peti največji letalski prevoznik na svetu
Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Ozadje zapletov pri gradnji proge Lyon - Torino, ki trese italijansko vlado - in kakšna je povezava z drugim tirom Divača - Koper Sedanja proga Torino - Lyon je bila zgrajena leta 1870, v času, ko je bila Savoja predana Franciji in so hoteli železniško povezavo. Gre za progo z velikimi nakloni, operaterji morajo za vožno uporabljati po tri lokomotive, predori pa so preozki za tovorni promet
Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Združitve in prevzemi: kako velik bo Nomago po nakupu Integral Brebusa? Pri Nomagu so 8. avgusta podpisali pogodbo za nakup stoodstotnega deleža brežiškega Integral Brebusa z 90 avtobusi in 120 zaposlenimi

Danska investira štiri milijarde evrov, da bo bližje Nemčiji in EU

Čas branja: 2 min
13.06.2016  11:55  Dopolnjeno: 13.06.2016 11:55
Tako na Danskem gradijo enotno gospodarsko območje: leta 2000 so državo z mostom Øresund povezali s Švedsko, zdaj gradijo predor do Nemčije: nove priložnosti za službe, trgovino in turizem
Danska investira štiri milijarde evrov, da bo bližje Nemčiji in EU
Ko bo predor zgrajen, boste z avtomobilom za 18-kilometrsko vožnjo pod morjem med Dansko in Nemčijo potrebovali 10 minut, z vlakom pa sedem minut.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Vinci dodaj
Max Bögl dodaj
CFE dodaj
Infra dodaj
Marine Contractors dodaj

Komaj se je dobro polegel hrup ob odprtju 57-kilometrskega švicarskega predora Gotthard, najdaljšega železniškega predora na svetu, ki so ga gradili 17 let in zanj porabili 11 milijard evrov, so prišle novice z Danske, kjer so podpisali pogodbe z izvajalci za gradnjo najdaljšega kombiniranega cestno-železniškega predora na svetu. V bistvu to ni ravno najdaljši kombinirani predor. Predor pod rokavskim prelivom, ki povezuje Veliko Britanijo in Francijo je dolg 50 kilometrov, po predoru ravno tako poteka železniški in cestni promet, vendar je predor zgrajen v treh različnih ceveh. Pri dansko - nemškem predoru pa bodo dva železniška in štirje cestni pasovi potekali v enotnem betonskem bloku (več: [femern.com]).

Kdo vse bo dobil posel: od Francozov do Nemcev in Belgijcev

Predor Fehmarnbelt, ki bo povezal dansko mesto Rødbyhavn in nemško mesto Puttgarden na otoku Fehmarn, bo dolg 18 kilometrov. Prejšnji teden je danska vlada podpisala pogodbe s štirimi mednarodnimi konzorciji izvajalcev v vrednosti dobre štiri milijarde evrov. Predor bodo gradili francoski Vinci Construction Grands Projects, danski Per Aersleff Holding, nemški Wayss & Freytag Ingenierbau in nemški Max Bögl Stifung & Co, francoski Soletanche Bachy International, belgijski CFE, nizozemski BAM Infra in BAM International. Podizvajalci bodo Dredging International in COWI. Tri pogodbe so za gradbena dela, zadnja pa za zemeljska dela pod morjem, Dodeljena je bila nizozemskemu Boskalis International in Van Oord Dredging and Marine Contractors s podizvajalcema Hochitief Solutions in Ed Züblin AG iz Nemčije za zemeljska dela pod morjem. Izkopani material bodo uporabili za nov naravni rezervat na danski strani, kjer bodo uredili tudi nove plaže.

Tovarna za betonske bloke

Železobetonske bloke za gradnjo predora bodo zgradili v tovarni v danskem pristanišču, vsak bo dolg 217 metrov, težek bo 70 tisoč ton, v njem pa bosta po dve železniški in avtocestni cevi in reševalni jašek. Potovanja med Nemčijo in Dansko bodo zaradi predora krajša za dobro uro in neodvisna od vremena. Vožnja z avtom po predoru med Dansko in Nemčijo bo trajala deset minut, z vlakom pa sedem minut. Povezavo med Skandinavijo in Nemčijo so začeli načrtovati že leta 2000 (najprej kot most), zadeve pa niso stekle brez zapletov. Nemci so imeli ob prvi predstavitvi kar tri tisoč pripomb - največ okoljevarstvenih.

EU bo prek instrumenta CEF pristavila 589 milijonov evrov

Junija lani je EU odobrila 589 milijonov evrov sofinanciranja za projekt prek instrumenta CEF, Connecting Europe Facility. Ko bo predor zgrajen, to bo predvidoma leta 2024, bo pot med Cobenhavnom in Hamburgom trajala 2,5 ure, to je dve uri manj, kot traja zdaj. Poleg krajšanja potovalnih časov in več priložnosti za mobilnost zaposlenih naj bi s povezavo nastale nove priložnosti za trgovino, sodelovanje med podjetji in za razvoj turizma.

femern-tunel01-xx.1465809197.jpg
Vozni pasovi pod morjem za vlake in avtomobile.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Pretovor avtomobilov v Luki Koper upada, glavni vir težav je Turčija 3

V prvem polletju tega leta so v Luki Koper pretovorili za 16 odstotkov manj avtomobilov kot v istem obdobju lani

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Zakaj velika letalska družba nagovarja potnike, naj se raje vozijo z vlakom? 29

Do zdaj so nas k odgovorni izbiri načina prevoza nagovarjale okoljske organizacije, zdaj pa so se tega lotili pri nizozemski letalski...

TRANS-LOG
Novice
Novice Kako me je Flixbus pripeljal z dopusta 8

Margaret Thatcher pripisujejo izrek: Kdor se pri 30 letih še vozi z javnim potniškim prometom, je zguba. Čeprav te snobovske izjave...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Darsov megaprojekt: prihajajo novi posli in priložnosti za nove meganeumnosti

Tretja razvojna os je predvsem političen projekt, pri katerem se naložba ne bo povrnila z dodatnimi prilivi iz cestnin. Zato bo koristno,...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Prvi razpisi za tretjo razvojno os: kaj vse bo podražilo gradnjo ceste okoli Novega mesta 2

Za gradnjo avtoceste Draženci–Gruškovje je Dars plačal 8,8 milijona evrov po kilometru, za gradnjo odseka okoli Novega mesta pa je...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige Multinacionalka Kuehne + Nagel prevzema štajerski Jöbstl, kaj to pomeni za Slovenijo?

»Z nakupom Jöbstla se bomo uvrstili med največje ponudnike na področju cestnih prevozov v Sloveniji,« pravi Borut Vrviščar, šef...

TRANS-LOG
Novice
Novice Gradbišče na železniški postaji. Kaj kopljejo in kaj to pomeni za Emoniko?

Ne, ni se začela gradnja Emonike. Slovenske železnice ravnajo teren in urejajo začasno varovano parkirišče, kar bi lahko pomenilo, da...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Na Dars je v novem krogu prispelo pet ponudb za Karavanke, najcenejši spet – pričakovano – turški Cengiz Insaat 6

Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek po zadržanju postopka oddaje javnega naročila za Karavanke, zato so na Darsu danes...