Transport in logistika

Danska investira štiri milijarde evrov, da bo bližje Nemčiji in EU

Tako na Danskem gradijo enotno gospodarsko območje: leta 2000 so državo z mostom Øresund povezali s Švedsko, zdaj gradijo predor do Nemčije: nove priložnosti za službe, trgovino in turizem

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost
Transport in logistika
Partnerji sporočajo
Transport in logistikaUredništvo portala Transport & logistika cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost

cargo-partner strankam ponuja možnost uporabe trajnostnega letalskega goriva (SAF) za letalske pošiljke

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

13.06.2016 11:55
Dopolnjeno: 13.06.2016 11:55
Čas branja: 2 min
Danska investira štiri milijarde evrov, da bo bližje Nemčiji in EU
Ko bo predor zgrajen, boste z avtomobilom za 18-kilometrsko vožnjo pod morjem med Dansko in Nemčijo potrebovali 10 minut, z vlakom pa sedem minut.

Komaj se je dobro polegel hrup ob odprtju 57-kilometrskega švicarskega predora Gotthard, najdaljšega železniškega predora na svetu, ki so ga gradili 17 let in zanj porabili 11 milijard evrov, so prišle novice z Danske, kjer so podpisali pogodbe z izvajalci za gradnjo najdaljšega kombiniranega cestno-železniškega predora na svetu. V bistvu to ni ravno najdaljši kombinirani predor. Predor pod rokavskim prelivom, ki povezuje Veliko Britanijo in Francijo je dolg 50 kilometrov, po predoru ravno tako poteka železniški in cestni promet, vendar je predor zgrajen v treh različnih ceveh. Pri dansko - nemškem predoru pa bodo dva železniška in štirje cestni pasovi potekali v enotnem betonskem bloku (več: [femern.com]).

Kdo vse bo dobil posel: od Francozov do Nemcev in Belgijcev

Predor Fehmarnbelt, ki bo povezal dansko mesto Rødbyhavn in nemško mesto Puttgarden na otoku Fehmarn, bo dolg 18 kilometrov. Prejšnji teden je danska vlada podpisala pogodbe s štirimi mednarodnimi konzorciji izvajalcev v vrednosti dobre štiri milijarde evrov. Predor bodo gradili francoski Vinci Construction Grands Projects, danski Per Aersleff Holding, nemški Wayss & Freytag Ingenierbau in nemški Max Bögl Stifung & Co, francoski Soletanche Bachy International, belgijski CFE, nizozemski BAM Infra in BAM International. Podizvajalci bodo Dredging International in COWI. Tri pogodbe so za gradbena dela, zadnja pa za zemeljska dela pod morjem, Dodeljena je bila nizozemskemu Boskalis International in Van Oord Dredging and Marine Contractors s podizvajalcema Hochitief Solutions in Ed Züblin AG iz Nemčije za zemeljska dela pod morjem. Izkopani material bodo uporabili za nov naravni rezervat na danski strani, kjer bodo uredili tudi nove plaže.

Tovarna za betonske bloke

Železobetonske bloke za gradnjo predora bodo zgradili v tovarni v danskem pristanišču, vsak bo dolg 217 metrov, težek bo 70 tisoč ton, v njem pa bosta po dve železniški in avtocestni cevi in reševalni jašek. Potovanja med Nemčijo in Dansko bodo zaradi predora krajša za dobro uro in neodvisna od vremena. Vožnja z avtom po predoru med Dansko in Nemčijo bo trajala deset minut, z vlakom pa sedem minut. Povezavo med Skandinavijo in Nemčijo so začeli načrtovati že leta 2000 (najprej kot most), zadeve pa niso stekle brez zapletov. Nemci so imeli ob prvi predstavitvi kar tri tisoč pripomb - največ okoljevarstvenih.

EU bo prek instrumenta CEF pristavila 589 milijonov evrov

Junija lani je EU odobrila 589 milijonov evrov sofinanciranja za projekt prek instrumenta CEF, Connecting Europe Facility. Ko bo predor zgrajen, to bo predvidoma leta 2024, bo pot med Cobenhavnom in Hamburgom trajala 2,5 ure, to je dve uri manj, kot traja zdaj. Poleg krajšanja potovalnih časov in več priložnosti za mobilnost zaposlenih naj bi s povezavo nastale nove priložnosti za trgovino, sodelovanje med podjetji in za razvoj turizma.

femern-tunel01-xx.1465809197.jpg
Vozni pasovi pod morjem za vlake in avtomobile.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Manager
Turški Cengiz je z naskokom najcenejši
FINANCE
Nepremičnine
Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami 2

Dars je pred približno mescem dni objavil razpis za predvidoma 150 milijonov evrov vredno gradnjo druge cevi karavanškega predora. Drugače od gradnje prve cevi bodo izvajalci precej bolj natančno vedeli, skozi katere plasti se bodo prebijali, saj je v projektu tudi dokaj podrobna geološka karta.

FINANCE
Nepremičnine
Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?

Dars je danes odpiral ponudbe za gradnjo druge cevi predora Karavanke. Zanimivo je, da smo dobili povsem enak razpon cen kot na avstrijski strani predora: od 89 do 140 milijonov evrov.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Transport in logistika
Top 10 največjih evropskih transportnih projektov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Top 10 največjih evropskih transportnih projektov

Med projekti, ki jih EU najbolj izdatno finančno podpira, je tudi nekaj najbolj kontroverznih; doslej so pri Evropski komisiji razdelili več kot 22,4 milijarde evrov nepovratnega denarja za transport za obdobje 2014 - 2020

FINANCE
Transport in logistika
Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Se je rušenje Darsovih cestninskih postaj s 50 milijonov evrov pocenilo na 30? 9

Ni čudežev: Dars je razpis razbil v dva dela, prvega ocenjujejo na 30,5 milijona evrov

FINANCE
Transport in logistika
(video) Kako nas bo nov sistem katapultiral skozi predore 200 kilometrov na uro
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (video) Kako nas bo nov sistem katapultiral skozi predore 200 kilometrov na uro 3

Elon Musk ima idejo, da bi vozila namestili na posebne pladnje, ki nas bodo vozili navpično in vodoravno

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti