Transport in logistika

V Koper prihaja alžirski ladjar Cnan Med

To je dobra novica za vse izvoznike iz Evrope v severno Afriko

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost
Transport in logistika
Partnerji sporočajo
Transport in logistikaUredništvo portala Transport & logistika cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost

cargo-partner strankam ponuja možnost uporabe trajnostnega letalskega goriva (SAF) za letalske pošiljke

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

01.03.2016 16:40
Čas branja: 1 min
V Koper prihaja alžirski ladjar Cnan Med
Letos marca bo Luka Koper dobila redno ladijsko povezavo s severno Afriko z novim alžirskim državnim ladjarjem Cnan Med

Ta mesec bo Luka Koper dobila redno ladijsko povezavo s severno Afriko z novim alžirskim državnim ladjarjem Cnan Med. "Ladje bodo iz alžirskih pristanišč priplule tudi na Reko, v Koper in Trst", pravi Igor Jakomin, ki pri italijanski korporaciji Samer & Co. Shipping vodi razvoj poslovanja za vzhodno Evropo (več: [izvozniki.finance.si]). Samer je med drugim agent za alžirski Cnan Med, zastopajo jih v vseh severnojadranskih pristaniščih. Cnan Med je sicer enajst let staro ladjarsko podjetje, ki ga je ustanovila država, za zdaj s sedmimi ladjami povezujejo alžirska pristanišča z južnoevropskimi, po načrtih pa naj bi število ladij kmalu povečali na 25. Alžirija je sicer po površini največja afriška država, tam živi 40 milijonov ljudi.

Evropski les, jeklo in celuloza na ladjah za Afriko

Za začetek naj bi ladje plule enkrat na mesec, če bo naraščala količina tovora, pa pogosteje. »Iz Evrope v Afriko potuje veliko lesa za gradbeništvo, tirnice, cevi, celuloza in drugi izdelki, ki sodijo med generalni tovor«, pravi Jakomin. Doslej je tovor proti Afriki potoval s priložnostnimi povezavami ali pa z rednimi linijami iz drugih pristanišč. Nova povezava je zanimiva za vse evropske izvoznike, ki prodajajo v Alžirijo. »Če se bo v Kopru začel koncentrirati tudi tovor za Egipt, Libijo in Tunizijo, bi lahko prilagodili režim plovbe ladij. Pogoj pa je, da se regija najprej stabilizira,« pravi Jakomin.

Novi ladjarji

V Luki Koper sicer pravijo, da to ni edini novi prevoznik, kmalu naj bi redne povezave uvedel tudi iranski ladjar IRISL Group (Islamic Republic of Iran Shipping Lines Group). Luka Koper ima sicer vzpostavljene redne ladijske povezave z več skupinami ladjarjev. Koper z rednimi tedenskimi linijami povezujejo ladjarji iz alianse Ocean3 (CMA CGM, China Shipping Containter Lines in UASC), ladjarji iz alianse M2 (Maersk im MSC) in iz alianse CKYHE (Evergreen, Italia Marittima, Hanjin, Yang Ming Line, Mitsui O.S.K., Cosco K-Line), in še vrsta manjših ladjarjev, ki prevažajo tovor po Sredozemlju.

jakomin-igor1-br.1456845761.jpg.n.960px.jpg
»Če se bo v Kopru začel koncentrirati tudi tovor za Egipt, Libijo in Tunizijo, bi lahko povezali Koper tudi s temi državami. Pogoj pa je, da se regija najprej stabilizira,« pravi Jakomin iz Samer & Co. Shipping.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Dražbe
Dražbe Občina Piran pripravlja dražbo nepremičnin

Lepa priložnost za zanimivo in varno naložbo

FINANCE
Transport in logistika
Izpad oskrbe z gorivom v Trstu in Kopru zaradi suma na mafijske posle. Kako velika težava je to za ladjarje?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Izpad oskrbe z gorivom v Trstu in Kopru zaradi suma na mafijske posle. Kako velika težava je to za ladjarje?

Tržaška prefektura je 29. decembra izdala prepoved za družbo Depositi Costieri zaradi suma povezanosti z mafijo; rešitve po tednu dni še niso našli

FINANCE
Transport in logistika
Infrastruktura za priklop ladij na elektriko v Luki Koper bo stala 63 milijonov evrov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Infrastruktura za priklop ladij na elektriko v Luki Koper bo stala 63 milijonov evrov

Dekarbonizacija pristanišč: v Luki Koper bodo morali postopno zgraditi skladišča za utekočinjeni zemeljski plin in pripraviti infrastrukturo za priklop ladij na elektriko

FINANCE
Transport in logistika
 (Intevju) Ladjarstvo po veliki krizi: je ladij še vedno preveč, kaj bo z vozninami?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija (Intevju) Ladjarstvo po veliki krizi: je ladij še vedno preveč, kaj bo z vozninami? 1

Borut Grgič, ladjar: Upam si trditi, da je pred enim letom ladjarski trg dosegel dno

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Transport in logistika
Akcija: Cerar povečuje koncesijsko območje Luke Koper
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Akcija: Cerar povečuje koncesijsko območje Luke Koper

Gre za območje v velikosti približno 15 tisoč kvadratnih metrov, na katerem bo Luka Koper lahko zgradila serminski vhod; do poletja napovedana še ena širitev območja

FINANCE
Transport in logistika
Pristanišča 2017: V Kopru so pri kontejnerjih zrasli za 8 odstotkov, v Trstu za 26
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Pristanišča 2017: V Kopru so pri kontejnerjih zrasli za 8 odstotkov, v Trstu za 26 7

Po številu zabojnikov je Koper ohranil precejšnjo prednost pred Trstom, rast pa je v Trstu hitrejša

FINANCE
Manager
Luko Koper povečali za 15 tisoč kvadratnih metrov
Manager
ManagerSabina Petrov Luko Koper povečali za 15 tisoč kvadratnih metrov

Po zamenjavi uprave Luke Koper vlada pospešuje aktivnosti v zvezi s pristaniščem; za začetek širitev koncesijskega območja Luke na območje serminskega vhoda.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti