Logistika v kmetijstvu: nove tehnologije izboljšujejo pridelavo in prodajo Logistika v kmetijstvu: nove tehnologije izboljšujejo pridelavo in prodajo Zagotavljanje neprekinjene hladne verige je ena izmed najbolj kritičnih točk, največkrat se zalomi pri pridelovalcu in v manjših zasebnih trgovinah
Slovenija je pri skladiščih še vedno podhranjena Slovenija je pri skladiščih še vedno podhranjena Tako pravi Brane Švegelj, direktor Jungheinricha Slovenija, kjer letos pričakujejo od 20- do 25-odstotno rast prodaje; trg viličarjev se bo šele letos vrnil na predkrizne številke
(Intervju) Jošt Šmajdek, LPP: 90 odstotkov potnikov na avtobusih gleda v telefone (Intervju) Jošt Šmajdek, LPP: 90 odstotkov potnikov na avtobusih gleda v telefone Jošt Šmajdek, LPP: Poskušali bomo širiti območje rumenih pasov - poleg krajšega potovanja je pomemben tudi občutek potnikov na avtobusih, ko se peljejo mimo stoječe kolone
Pri LPP so naročili prvih 17 hibridnih avtobusov, ti bodo nekoliko manj požrešni in tišji Pri LPP so naročili prvih 17 hibridnih avtobusov, ti bodo nekoliko manj požrešni in tišji Pri MOL so za dobavitelja novih hibridnih avtobusov izbrali Autocommerce, ki bo prihodnje poletje v Ljubljano pripeljal 17 vozil Mercedes-Benz citaro NGT hybrid, vrednost naročila je 4,5 milijona evrov
Dobra novica: v Luki Koper lahko začnejo z velikim projektom - podaljšanjem kontejnerskega pomola Dobra novica: v Luki Koper lahko začnejo z velikim projektom - podaljšanjem kontejnerskega pomola Skupna dolžina obale za pretovor kontejnerjev bo podaljšana na 695 metrov, zmogljivosti bodo do leta 2021 povečali na 1,5 milijona zabojnikov na leto

V Koper prihaja alžirski ladjar Cnan Med

Čas branja: 1 min
01.03.2016  16:40
To je dobra novica za vse izvoznike iz Evrope v severno Afriko
V Koper prihaja alžirski ladjar Cnan Med
Letos marca bo Luka Koper dobila redno ladijsko povezavo s severno Afriko z novim alžirskim državnim ladjarjem Cnan Med

Ta mesec bo Luka Koper dobila redno ladijsko povezavo s severno Afriko z novim alžirskim državnim ladjarjem Cnan Med. "Ladje bodo iz alžirskih pristanišč priplule tudi na Reko, v Koper in Trst", pravi Igor Jakomin, ki pri italijanski korporaciji Samer & Co. Shipping vodi razvoj poslovanja za vzhodno Evropo (več: [izvozniki.finance.si]). Samer je med drugim agent za alžirski Cnan Med, zastopajo jih v vseh severnojadranskih pristaniščih. Cnan Med je sicer enajst let staro ladjarsko podjetje, ki ga je ustanovila država, za zdaj s sedmimi ladjami povezujejo alžirska pristanišča z južnoevropskimi, po načrtih pa naj bi število ladij kmalu povečali na 25. Alžirija je sicer po površini največja afriška država, tam živi 40 milijonov ljudi.

Evropski les, jeklo in celuloza na ladjah za Afriko

Za začetek naj bi ladje plule enkrat na mesec, če bo naraščala količina tovora, pa pogosteje. »Iz Evrope v Afriko potuje veliko lesa za gradbeništvo, tirnice, cevi, celuloza in drugi izdelki, ki sodijo med generalni tovor«, pravi Jakomin. Doslej je tovor proti Afriki potoval s priložnostnimi povezavami ali pa z rednimi linijami iz drugih pristanišč. Nova povezava je zanimiva za vse evropske izvoznike, ki prodajajo v Alžirijo. »Če se bo v Kopru začel koncentrirati tudi tovor za Egipt, Libijo in Tunizijo, bi lahko prilagodili režim plovbe ladij. Pogoj pa je, da se regija najprej stabilizira,« pravi Jakomin.

Novi ladjarji

V Luki Koper sicer pravijo, da to ni edini novi prevoznik, kmalu naj bi redne povezave uvedel tudi iranski ladjar IRISL Group (Islamic Republic of Iran Shipping Lines Group). Luka Koper ima sicer vzpostavljene redne ladijske povezave z več skupinami ladjarjev. Koper z rednimi tedenskimi linijami povezujejo ladjarji iz alianse Ocean3 (CMA CGM, China Shipping Containter Lines in UASC), ladjarji iz alianse M2 (Maersk im MSC) in iz alianse CKYHE (Evergreen, Italia Marittima, Hanjin, Yang Ming Line, Mitsui O.S.K., Cosco K-Line), in še vrsta manjših ladjarjev, ki prevažajo tovor po Sredozemlju.

jakomin-igor1-br.1456845761.jpg.n.960px.jpg
»Če se bo v Kopru začel koncentrirati tudi tovor za Egipt, Libijo in Tunizijo, bi lahko povezali Koper tudi s temi državami. Pogoj pa je, da se regija najprej stabilizira,« pravi Jakomin iz Samer & Co. Shipping.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Enotna vozovnica: nov aneks na mizi Alenke Bratušek, napoveduje se več kot 200-odstotna podražitev 13

Kako se je vrednost pogodbe med ministrstvom za infrastrukturo in državno DRI, ki jo vodi Jurij Kač, napihnila z 1,3 milijona na štiri...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kako Erdogan gradi največje letališče na svetu, ki bo stična točka med Azijo, Evropo in Afriko

Novo letališče v Istanbulu bo največje povezovalno letališče v Evropi - postali bodo nova tranzitna os za potovanja med severom in...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Tako po volji ljudstva leti v smeti 12 milijard evrov vreden projekt 1

Mehičani so na posvetovalnem referendumu glasovali za opustitev gradnje letališča, za katerega so že porabili 4,4 milijarde evrov

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Razmah e-vozil: kakšna bo slika prometa leta 2025 in 2030

Marko Kovač, IJS: Do leta 2025 pričakujemo približno 37 tisoč e-avtov, do leta 2030 pa nekaj več kot 117 tisoč

TRANS-LOG
Novice
Novice Kako se ladjarji pripravljajo na veliko čiščenje z januarjem 2020, ki ga je pospešila komisarka Violeta Bulc 12

Ladjarji imajo na voljo tri načine za prilagoditev na nova pravila; vsi trije so povezani z visokimi stroški, ki jih bodo poskušali...

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Dobra novica: v Luki Koper lahko začnejo z velikim projektom - podaljšanjem kontejnerskega pomola 3

Skupna dolžina obale za pretovor kontejnerjev bo podaljšana na 695 metrov, zmogljivosti bodo do leta 2021 povečali na 1,5 milijona...

TRANS-LOG
Oskrbovalne verige
Oskrbovalne verige (Intervju) Bart Stegeman, Plastika Skaza: Najboljša direktorica oskrbovalne verige na svetu je vaša mama

Tako bi Bart Stegeman, ki vodi oskrbovalne verige v Plastiki Skaza, desetletnim otrokom razložil osnove njegovega dela

TRANS-LOG
Infrastruktura
Infrastruktura Kitajci odpirajo najdaljši most na svetu z dvoletno zamudo in z milijardnim aneksom

55-kilometrski most so gradili od leta 2009, na gradbišču je umrlo devet delavcev, v političen projekt so investirali 17,4 milijarde...