Transport in logistika

Spoznajte logistični start-up za preprosto pošiljanje kontejnerjev po svetu, 45HC

V letošnjem letu bomo zaposlili deset ljudi v Sloveniji in 20 ljudi v tujini, pravi ustanovitelj Štefan Kukman

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost
Transport in logistika
Partnerji sporočajo
Transport in logistikaUredništvo portala Transport & logistika cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost

cargo-partner strankam ponuja možnost uporabe trajnostnega letalskega goriva (SAF) za letalske pošiljke

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

08.01.2016 11:51
Čas branja: 3 min
Spoznajte logistični start-up za preprosto pošiljanje kontejnerjev po svetu, 45HC
Po naši oceni ima Koper v Evropi najboljšo zemljepisno lego za pošiljke z vzhoda - tako zaradi krajšega potovalnega časa zabojnikov kakor tudi zaradi nizkih stroškov.

Štefan Kukman je sedem let delal v logistični multinacionalki Kuehne+Nagel, lani jeseni pa je skupaj s tremi partnerji ustanovil spletno platformo za naročanje prevozov zabojnikov.

»Razvili smo orodje, s katerim bo mogoče preprosto naročiti prevoz, uporabniki bodo lahko primerjali cene različnih ladjarjev, naročilo pa bo mogoče oddati v manj kot 60 sekundah", pravi Kukman. Premikanje tovora bo mogoče spremljati v realnem času, klicni center za podporo strankam pa bo na voljo 24 ur na dan vse dni v letu.

 

Največji zabojnik

Kaj je 45HC? To je oznaka za največji zabojnik, ki je dolg 45 čevljev (13,7 metra), HC pa je kratica za High Cube. Standardni zabojniki sicer v dolžino merijo 20 čevljev, dvojni pa 40 čevljev (šest oziroma 12 metrov). Veliki zabojniki se praviloma uporabljajo za lahke pošiljke, cilj pa je zniževanje stroškov na enoto. Na portalu 45HC.com bodo imeli uporabniki možnost naročanja vseh vrst zabojnikov.

 

 

Ekipo bodo širili

Zagonsko podjetje so ustanovili štirje partnerji, v letu 2016 pa želijo odpreti deset novih delovnih mest v Sloveniji in dodatnih 20 v eni izmed bližnjih držav. Podjetje je v fazi testiranja, trženja se bodo lotili v prvem četrtletju prihodnjega leta. Usmerili se bodo predvsem na podporo trgovini med Azijo in Evropo, pozneje pa tudi med Azijo in ZDA. »Računamo na manjša in srednje velika podjetja, ki vsako leto uvozijo od enega do dva tisoč zabojnikov. Naša ciljna skupina so mlajša in vitka podjetja, ki poznajo tehnologijo in jo s pridom izkoriščajo. Pričakujemo, da bodo z nami želela sodelovati tudi večja, saj so pri teh prihranki še precej večji, sta pa potrebna drugačen pristop in več časa za uskladitev procesov,« razlaga Kukman. Sprva bodo ciljali predvsem na podjetja iz Nemčije, Avstrije, Madžarske in Slovaške, kjer pričakujejo dober odziv in tudi preusmeritev kakšnega zabojnika iz severnomorskih pristanišč v Koper. Po njihovi oceni ima Koper v Evropi najboljšo zemljepisno lego za pošiljke z vzhoda - tako zaradi krajšega potovalnega časa zabojnikov kakor tudi zaradi nizkih stroškov.

 

 

Prednost: hiter odziv

Glavna prednost podjetja 45HC.com pred drugimi ponudniki prevozov je avtomatizacija postopka naročanja, to pomeni nižje stroške in večjo produktivnost. Platforma je prilagojena tudi pametnim telefonom in tablicam ter omogoča naročanje in spremljanje pošiljk tudi zunaj pisarne. »Neposrednega tekmeca nimamo. Delovali bomo v isti panogi kot največji logisti, vendar nismo njihovi tekmeci, sploh ne v Sloveniji. Naše največje prednosti bodo prav preprosta uporaba, hitrost, odzivnost in uporabnost platforme za vse ladijske pošiljke FOB,« pravijo (gre za prodajni pogoj pri ladijskih prevozih, voznina je za prevoz od enega do drugega pristanišča).

 

 

Podobna platforma kot Booking.com

In kako jim bo uspelo stranke prepričati, da je poslovanje z njimi zanesljivo in varno? »Kupci bodo lahko neposredno prek naše spletne strani naročili prevoz pri izbranem ladjarju. To bi sicer lahko naredili tudi na ladjarjevi spletni strani, vendar je tam postopek zelo zamuden. Poleg tega, da tam cene niso javno objavljene, prav tako ni možno primerjati servisa različnih ladjarjev na enem mestu. Večina strank zaradi sodelovanja z logisti pozna le enega ladjarja,« pravi Kukman.Spletna platforma, ki jo ponujajo naročnikom prevozov zabojnikov, je tako podobna spletni strani Booking.com, kjer rezervirate izbrani hotel, programska oprema pa opravi vse, za kar smo včasih potrebovali turistično agencijo in veliko komunikacije, zdaj pa vse naredimo z nekaj kliki z miško. V primeru 45HC.com so »turistične agencije« logistična podjetja. »Vsak ladjar ima v vsakem pristanišču svoje agente, ki skrbijo za dostavo zabojnikov do strank in nazaj v pristanišče. Tudi če prevoz naročite prek logistov, bo v večini primerov delo opravil ladjarjev agent, in ne pisarna od logističnega podjetja,« razlaga Kukman.

 

 

Pogodbe z ladjarji

Za ladijske voznine, ki so objavljene na spletni strani 45HC.com, so sklenili pogodbe z ladjarji, zato račun za prevoz izdajo s svojega naslova. Uredili so tudi avtomatsko prepoznavo in blokado strank, ki so na ameriškem vladnem seznamu podjetij, povezanih s terorizmom. Vse podatke na svoji spletni strani so zaščitili z inkripcijo, kot jo na spletu uporabljajo banke.V prvem letu poslovanja načrtujejo podpisati pogodbe z agenti v vseh strateško pomembnih pristaniščih po svetu, pridobiti prve stranke in razviti blagovno znamko. »Zanimanje za sodelovanje so izkazala tudi nekatera avtoprevozniška podjetja, ki bodo lahko brez dodatnih stroškov razširila ponudbo, s provizijami pa bodo lahko tudi povečali svoje prihodke,« pravi Kukman.Projekt za zdaj partnerji financirajo sami, vendar pa je že precej zanimanja za investiranje, tako pri domačih kot tujih vlagateljih. Svež denar bodo uporabili za širitev na tuje trge, povečanje ekipe in za krepitev prepoznavnost blagovne znamke 45HC.com.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
Transport in logistika
Izpad oskrbe z gorivom v Trstu in Kopru zaradi suma na mafijske posle. Kako velika težava je to za ladjarje?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Izpad oskrbe z gorivom v Trstu in Kopru zaradi suma na mafijske posle. Kako velika težava je to za ladjarje?

Tržaška prefektura je 29. decembra izdala prepoved za družbo Depositi Costieri zaradi suma povezanosti z mafijo; rešitve po tednu dni še niso našli

FINANCE
Transport in logistika
Dobra novica: sežanski Boxline UCL je prevzel tekmeca na Češkem, tovor bodo usmerili na Koper
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Dobra novica: sežanski Boxline UCL je prevzel tekmeca na Češkem, tovor bodo usmerili na Koper

Borut Mahnič, Boxline UCL: Z nakupom smo postali razmeroma velik igralec na češkem trgu zbirnih kontejnerskih prevozov v pomorskem prometu

Zgodbe
6 obetavnih mladih podjetij za 2018
ZgodbeBlažej Kupec 6 obetavnih mladih podjetij za 2018

S pomočjo Iniciative Start:up Slovenija, Poslovnih angelov Slovenije, ABC pospeševalnika in Zavoda mladi podjetnik smo izbrali šest ekip, ki imajo po našem mnenju rešitev, zanimivo za globalne trge, in možnost za hitro rast.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Transport in logistika
Kako so Kitajci zakrožili po Evropi in kaj to pomeni za Luko Koper
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako so Kitajci zakrožili po Evropi in kaj to pomeni za Luko Koper 1

Kitajski ladjar in logist Cosco bo v belgijskem pristanišču Zeebrugge razvil terminal za sever Evrope, ki bo podoben njihovemu grškemu terminalu za jug Evrope v Pireju

FINANCE
Transport in logistika
Infrastruktura za priklop ladij na elektriko v Luki Koper bo stala 63 milijonov evrov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Infrastruktura za priklop ladij na elektriko v Luki Koper bo stala 63 milijonov evrov

Dekarbonizacija pristanišč: v Luki Koper bodo morali postopno zgraditi skladišča za utekočinjeni zemeljski plin in pripraviti infrastrukturo za priklop ladij na elektriko

FINANCE
Transport in logistika
Pristanišča 2017: V Kopru so pri kontejnerjih zrasli za 8 odstotkov, v Trstu za 26
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Pristanišča 2017: V Kopru so pri kontejnerjih zrasli za 8 odstotkov, v Trstu za 26 7

Po številu zabojnikov je Koper ohranil precejšnjo prednost pred Trstom, rast pa je v Trstu hitrejša

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti