Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Alenka Bratušek gre po denar za drugi tir tudi k železničarjem Od leta 2020 bodo železniški operaterji plačevali štiri odstotke višjo uporabnino za železniško infrastrukturo; koliko več bo denarja za 2TDK?
Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Drugi tir: konzorcij družb Elea IC, SŽ-PP in Irgo Consulting korak bližje do posla za 24 milijonov evrov Državna revizijska komisija je zavrnila Geoportalov zahtevek za revizijo razpisa za izdelavo projektov PZI za drugi tir, na 2TDK lahko nadaljujejo s postopkom izbire izvajalca
(Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje terminalov, špedicijo, skladiščenje in druge logistične posle. Kaj to pomeni za kupce logističnih storitev?
Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Kaj vse še manjka, da bo finančni načrt gradnje drugega tira zaprt Finančna konstrukcija gradnje še vedno ni zaprta – kaj vse še manjka; EIB uvrstila projekt drugi tir med kandidate za financiranje
Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne dovolilnice, denar pa razdelimo tistim, ki ne uporabljajo avtomobila

Spoznajte logistični start-up za preprosto pošiljanje kontejnerjev po svetu, 45HC

Čas branja: 3 min
08.01.2016  11:51
V letošnjem letu bomo zaposlili deset ljudi v Sloveniji in 20 ljudi v tujini, pravi ustanovitelj Štefan Kukman
Spoznajte logistični start-up za preprosto pošiljanje kontejnerjev po svetu, 45HC
Po naši oceni ima Koper v Evropi najboljšo zemljepisno lego za pošiljke z vzhoda - tako zaradi krajšega potovalnega časa zabojnikov kakor tudi zaradi nizkih stroškov.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Štefan Kukman je sedem let delal v logistični multinacionalki Kuehne+Nagel, lani jeseni pa je skupaj s tremi partnerji ustanovil spletno platformo za naročanje prevozov zabojnikov.

»Razvili smo orodje, s katerim bo mogoče preprosto naročiti prevoz, uporabniki bodo lahko primerjali cene različnih ladjarjev, naročilo pa bo mogoče oddati v manj kot 60 sekundah", pravi Kukman. Premikanje tovora bo mogoče spremljati v realnem času, klicni center za podporo strankam pa bo na voljo 24 ur na dan vse dni v letu.

 

Največji zabojnik

Kaj je 45HC? To je oznaka za največji zabojnik, ki je dolg 45 čevljev (13,7 metra), HC pa je kratica za High Cube. Standardni zabojniki sicer v dolžino merijo 20 čevljev, dvojni pa 40 čevljev (šest oziroma 12 metrov). Veliki zabojniki se praviloma uporabljajo za lahke pošiljke, cilj pa je zniževanje stroškov na enoto. Na portalu 45HC.com bodo imeli uporabniki možnost naročanja vseh vrst zabojnikov.

 

 

Ekipo bodo širili

Zagonsko podjetje so ustanovili štirje partnerji, v letu 2016 pa želijo odpreti deset novih delovnih mest v Sloveniji in dodatnih 20 v eni izmed bližnjih držav. Podjetje je v fazi testiranja, trženja se bodo lotili v prvem četrtletju prihodnjega leta. Usmerili se bodo predvsem na podporo trgovini med Azijo in Evropo, pozneje pa tudi med Azijo in ZDA. »Računamo na manjša in srednje velika podjetja, ki vsako leto uvozijo od enega do dva tisoč zabojnikov. Naša ciljna skupina so mlajša in vitka podjetja, ki poznajo tehnologijo in jo s pridom izkoriščajo. Pričakujemo, da bodo z nami želela sodelovati tudi večja, saj so pri teh prihranki še precej večji, sta pa potrebna drugačen pristop in več časa za uskladitev procesov,« razlaga Kukman. Sprva bodo ciljali predvsem na podjetja iz Nemčije, Avstrije, Madžarske in Slovaške, kjer pričakujejo dober odziv in tudi preusmeritev kakšnega zabojnika iz severnomorskih pristanišč v Koper. Po njihovi oceni ima Koper v Evropi najboljšo zemljepisno lego za pošiljke z vzhoda - tako zaradi krajšega potovalnega časa zabojnikov kakor tudi zaradi nizkih stroškov.

 

 

Prednost: hiter odziv

Glavna prednost podjetja 45HC.com pred drugimi ponudniki prevozov je avtomatizacija postopka naročanja, to pomeni nižje stroške in večjo produktivnost. Platforma je prilagojena tudi pametnim telefonom in tablicam ter omogoča naročanje in spremljanje pošiljk tudi zunaj pisarne. »Neposrednega tekmeca nimamo. Delovali bomo v isti panogi kot največji logisti, vendar nismo njihovi tekmeci, sploh ne v Sloveniji. Naše največje prednosti bodo prav preprosta uporaba, hitrost, odzivnost in uporabnost platforme za vse ladijske pošiljke FOB,« pravijo (gre za prodajni pogoj pri ladijskih prevozih, voznina je za prevoz od enega do drugega pristanišča).

 

 

Podobna platforma kot Booking.com

In kako jim bo uspelo stranke prepričati, da je poslovanje z njimi zanesljivo in varno? »Kupci bodo lahko neposredno prek naše spletne strani naročili prevoz pri izbranem ladjarju. To bi sicer lahko naredili tudi na ladjarjevi spletni strani, vendar je tam postopek zelo zamuden. Poleg tega, da tam cene niso javno objavljene, prav tako ni možno primerjati servisa različnih ladjarjev na enem mestu. Večina strank zaradi sodelovanja z logisti pozna le enega ladjarja,« pravi Kukman.Spletna platforma, ki jo ponujajo naročnikom prevozov zabojnikov, je tako podobna spletni strani Booking.com, kjer rezervirate izbrani hotel, programska oprema pa opravi vse, za kar smo včasih potrebovali turistično agencijo in veliko komunikacije, zdaj pa vse naredimo z nekaj kliki z miško. V primeru 45HC.com so »turistične agencije« logistična podjetja. »Vsak ladjar ima v vsakem pristanišču svoje agente, ki skrbijo za dostavo zabojnikov do strank in nazaj v pristanišče. Tudi če prevoz naročite prek logistov, bo v večini primerov delo opravil ladjarjev agent, in ne pisarna od logističnega podjetja,« razlaga Kukman.

 

 

Pogodbe z ladjarji

Za ladijske voznine, ki so objavljene na spletni strani 45HC.com, so sklenili pogodbe z ladjarji, zato račun za prevoz izdajo s svojega naslova. Uredili so tudi avtomatsko prepoznavo in blokado strank, ki so na ameriškem vladnem seznamu podjetij, povezanih s terorizmom. Vse podatke na svoji spletni strani so zaščitili z inkripcijo, kot jo na spletu uporabljajo banke.V prvem letu poslovanja načrtujejo podpisati pogodbe z agenti v vseh strateško pomembnih pristaniščih po svetu, pridobiti prve stranke in razviti blagovno znamko. »Zanimanje za sodelovanje so izkazala tudi nekatera avtoprevozniška podjetja, ki bodo lahko brez dodatnih stroškov razširila ponudbo, s provizijami pa bodo lahko tudi povečali svoje prihodke,« pravi Kukman.Projekt za zdaj partnerji financirajo sami, vendar pa je že precej zanimanja za investiranje, tako pri domačih kot tujih vlagateljih. Svež denar bodo uporabili za širitev na tuje trge, povečanje ekipe in za krepitev prepoznavnost blagovne znamke 45HC.com.

 


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
TRANS-LOG
Pošta Slovenije oddala ponudbo za Intereuropo. Kdo še? 5

Novi lastnik Intereurope naj bi bil izbran do konca marca

TRANS-LOG
Po skoraj 30 letih zadnjič v Moskvo z Adrio Airways

Pri Adrii Airways so ta teden z voznega reda črtali polete za Moskvo in Düsseldorf; ohranjajo povezave s 15 mesti in napovedujejo...

TRANS-LOG
Čas resnice za Intereuropine banke je tu 3

Obubožani koprski logist predstavlja strategijo do leta 2022 – ki pa se lahko ob morebitnem novem lastniku hitro spremeni

TRANS-LOG
Novice
Novice Ohladitev: kako logisti čutijo negotovost pri naročilih in strah pred brexitom

Najbolj ranljivi so avtoprevozniki, ker so tam marže praviloma najnižje, najbolj varni pa so tisti z dolgoročnimi pogodbami in...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi Spreminjanje navad: kaj pa, če bi vam v službi plačali, da se ne pripeljete z avtom? 23

Roberto De Tommasi, menedžer za mobilnost iz Švice: Zaposleni, ki se vozijo v službo z avtomobilom, morajo plačati za parkirne...

TRANS-LOG
Skladiščenje
Skladiščenje Viličar, ki je prepričal tudi Amazon

Nemški proizvajalec viličarjev in ponudnik intralogističnih rešitev Jungheinrich je na mednarodni konferenci v Hamburgu novinarjem...

TRANS-LOG
Prevozi
Prevozi (Analiza) Največji ladjarji prevzemajo nadzor nad vsemi porami svetovnih trgovinskih poti 2

Sedem največjih ladjarjev nadzoruje 75 odstotkov tržnega deleža vseh ladijskih prevozov zabojnikov, hkrati pa se širijo v upravljanje...

TRANS-LOG
Novice
Novice Fraport ponavlja razpis za gradnjo potniškega terminala, to so tri večje spremembe v razpisu 6

Pri Fraportu Slovenija so januarja razveljavili jesenski razpis za gradnjo terminala, v novem razpisu je pričakovana cena določena pri...